hahahaha. heb ook op een helpdesk gewerkt en die meneer had zijn modem niet aangesloten op de adsl poort in de muur. want het was immers draadloos internet toch.quote:Op zondag 22 september 2013 00:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten. Zulke exemplaren heb ik ook meegemaakt op de helpdesk. Trappen met hun voeten de stekkers los onder het buro en vervolgens veel lawaai maken dat de computer stuk is.
Waar is je nachtbagger?quote:Op zondag 22 september 2013 00:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]godver ik heb deze ui al sinds ik dit account heb mafkees wat lul je nou slap
Niet helemaal waar, het is een redelijk veelgebruikte UI die ook voor SG hier lid was hier al werd gebruikt.quote:
Shit happens. Het is pas oplichting als de winkel waar je hem gekocht hebt opeens niet meer bestaat en ze geen moeite doen om het te repareren. Nu is het gewoon een DOA en komt het vast wel goed. Als je geen bitch aan het zijn bent tegen de mensen die je kunnen helpen natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 00:36 schreef Michielos het volgende:
Dingen waarvoor ik honderden euro's betaal behoren niet kapot te gaan na 1 dag waarvan ik t grootste gedeelte gewerkt heb. Sorry, maar dat vind ik absoluut onacceptabel, schandelijk en oplichting.
Durf te wedden dat die wel langer dan 1 dag meegaatquote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Shit happens. Het is pas oplichting als de winkel waar je hem gekocht hebt opeens niet meer bestaat en ze geen moeite doen om het te repareren. Nu is het gewoon een DOA en komt het vast wel goed. Als je geen bitch aan het zijn bent tegen de mensen die je kunnen helpen natuurlijk.
Oh, wacht. Hoe lang heb je die gozer aan de telefoon ook alweer laten wachten.
Koop maar een Apple.
Het is geen DOA als deze in de winkel wel aanging en deze wel even gewerkt heeft lijkt me.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef jogy het volgende:
n om het te repareren. Nu is het gewoon een DOA en komt het vast wel goed. Als je geen bitch aan het zijn bent tegen de mens
Zou kunnen. Ik heb hem van google afbeeldingen en niet van een andere user....quote:Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, het is een redelijk veelgebruikte UI die ook voor SG hier lid was hier al werd gebruikt.
Ja hoor, een 99% van de fatsoenlijk bij elkaar geschraapte pc's ook.quote:Op zondag 22 september 2013 00:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Durf te wedden dat die wel langer dan 1 dag meegaat
Eerste dag kapot mag je gerust een DOA noemen.quote:Op zondag 22 september 2013 00:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het is geen DOA als deze in de winkel wel aanging en deze wel even gewerkt heeft lijkt me.
DoA als in Death on Arrival toch?
Heb mijn oude baan weer terug.. en dat betaalt aardigquote:Op zondag 22 september 2013 00:40 schreef valek het volgende:
Jij hebt toch geen baan? Wat ik uit je vorige zeurtopics heb begrepen. Hoe kun je dan nog 900 euro hebben om die pc te kopen. Is dat van geld van je uitkering?
En ik geloof echt niet meer dat het niet aan jou ligt. Alles gaat verkeerd bij jou en anderen maar de schuld geven.
In een normale situatie gaat elke computer langer dan 1 dag mee. Jij hebt het nu een keertje niet getroffen en hebt een pc gekregen waarbij iets niet goed zit. Maar ik vind dat persoonlijk een beetje een stomme reden om opeens iets heel anders te halen. Dit is iets dat altijd voor kan komen bij elektronica, ongeacht het merk en de prijs die je ervoor hebt betaald.quote:Op zondag 22 september 2013 00:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Durf te wedden dat die wel langer dan 1 dag meegaat
Heb je de pc bij één of andere vage zaak gekocht?quote:Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Michielos het volgende:
Ik ben er van over de rooie omdat dit:
A) de zoveelste keer is
B) het al na 1 dag is
C) ze eerst allerhande claims hadden die ze niet waarmaakten
D) deze nacht mijn enige ontspanning is de komende tijd
E) dit totaal verneukt is door een waardeloze computer
F) het honderden euro's gekost heeft en ik er een uur voor heb moeten rijden...
Één voordeel is dan wel weer dat zijn frustratie een bron van ontspanning is voor anderen deze avond.quote:Op zondag 22 september 2013 00:42 schreef gebrokenglas het volgende:
't is alleen klote dat TS zich niet kan ontspannen nu en daartegen het schuim om de mond heeft zitten.
Check mijn laatste zin.quote:Op zondag 22 september 2013 00:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb mijn oude baan weer terug.. en dat betaalt aardig
Al 3.5 maand weer
Verder speel ik dagelijks poker voor medium stakes( ROI 15%+, kun je navragen aan mensen die me kennen). Daar maak ik ook goeie winst op. Van pokerwinst had ik deze pc gekocht overigens.
Zullen we weer OT gaan anders?
Ja.. toen ik geen werk had.. was ik echt fucking depressiefquote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef jogy het volgende:
Wel tof dat je weer een baan hebt trouwens
Je drukt op de powerswitch en hij gaat niet meer aan nadat je terug komt van je werk.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 00:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Deze gast zit gewoon te trollen. Loopt al een tijdje te zeiken dattie Apple wil want dat gaat niet kapot blablabla...![]()
Ts zet de spec's is neer van dat ding. Op de bon staat alles wat er in zit.
Het gaat hier over een PC die na 1 dag gaar is en dat is de reden dat de TS een apple wil omdat daar geen problemen mee zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 00:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Trouwens wat ik niet snap: TS heeft het over Apple maar ook over zelf samenstellen? Das geht toch niet samen?
Dat ding verkeerd laten assembleren met spullen die niet lekker met elkaar communiceren of door een winkel dat gewoon een stelletje ongeschoolde dwazen in dienst heeft.quote:Op zondag 22 september 2013 00:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je drukt op de powerswitch en hij gaat niet meer aan nadat je terug komt van je werk.
Wat zou de TS foutg edaan hebben denk je, zo na 1 dag?
Het is volledig geurloos. Heb verschillende netsnoeren geprobeerd en verschillende stopcontacten maar er gebeurd simpelweg niksquote:Op zondag 22 september 2013 00:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ruikt het ook verbrand? Anders is alleen de zekering in de voeding geploft.
Probeer eens een ander stopcontact? Of probeer het netsnoer 180 graden te draaien? En probeer ook eens een geaard stopcontact?
Misschien hebben jullie een ietwat geromantiseerd beeld van Applequote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het gaat hier over een PC die na 1 dag gaar is en dat is de reden dat de TS een apple wil omdat daar geen problemen mee zijn.
Nee, dat heb ik nog niet gedaan. ik ben wel bang dat ik dan iets stukdruk en mijn garantie vervalt ofzo. Ik weet niet hoe streng ze daarmee zijn,quote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat ding verkeerd laten assembleren met spullen die niet lekker met elkaar communiceren of door een winkel dat gewoon een stelletje ongeschoolde dwazen in dienst heeft.
Michielos: heb je dat ding al een keertje open gemaakt en alles goed aangedrukt. Voor hetzelfde geld zit er gewoon een contactje niet lekker die dit gezeik veroorzaakt. Nee, dat zou je niet krijgen bij een Apple maar ook niet bij een Dell PC. Zelf assemblage (of in ieder geval zelf de onderdelen kiezen) draagt nou eenmaal een inherent risico met zich mee.
De hele week gaat alles al mis. Misschien is het wel karma.quote:Op zondag 22 september 2013 00:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je drukt op de powerswitch en hij gaat niet meer aan nadat je terug komt van je werk.
Wat zou de TS foutg edaan hebben denk je, zo na 1 dag?
500 Euro.quote:Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Michielos het volgende:
Ik ben er van over de rooie omdat dit:
A) de zoveelste keer is
B) het al na 1 dag is
C) ze eerst allerhande claims hadden die ze niet waarmaakten
D) deze nacht mijn enige ontspanning is de komende tijd
E) dit totaal verneukt is door een waardeloze computer
F) het honderden euro's gekost heeft en ik er een uur voor heb moeten rijden...
Je moet ook niet te veel kracht zetten neequote:Op zondag 22 september 2013 00:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nog niet gedaan. ik ben wel bang dat ik dan iets stukdruk en mijn garantie vervalt ofzo. Ik weet niet hoe streng ze daarmee zijn,
Bij een xbox misschien. Ik kan het me niet voorstellen dat het bij een assemblage pc ook zo is hoor. en het valt niet te controleren of de pc is open gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2013 00:59 schreef Piye het volgende:
Eehm als je hem openmaakt vervalt de garantie toch al direct? Ik zou het niet doen.
Breek me de bek niet open over 'gerenommeerde' computerwinkels. Het zegt geen fuck.quote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat ding verkeerd laten assembleren met spullen die niet lekker met elkaar communiceren of door een winkel dat gewoon een stelletje ongeschoolde dwazen in dienst heeft.
Ligt eraan, als er zo'n sticker op zit waarop staat "bij het breken van deze zegel vervalt de garantie" moet je het niet doen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij een xbox misschien. Ik kan het me niet voorstellen dat het bij een assemblage pc ook zo is hoor. en het valt niet te controleren of de pc is open gemaakt.
Ja en daarom denk ik dus nu.. wil ik dit echt? wil ik dalijk weer elke dag opnieuw bidden dat er niks fout gaat, dat ie het eens een keertje goed doet enz?quote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over 'gerenommeerde' computerwinkels.
3x een 'kant en klare' pc gekocht bij zo'n winkel en alle drie de keren gezeik.
nr 1 (mijn allereerste computer). meegeleverde muis stuk
nr 2. Verkeerd moederbord die niet kon communiceren met de floppy disk. 4 weken kwijt.
nr 3. Een monitor die niet goed kan praten met de meegeleverde videokaart (no signal).
Alle keren gezeik en een hoop gedoe. Vooral die 2e was behoorlijk gekut, ook met extra geld rekenen enzo.
Pokeren gaat op een Apple waarschijnlijk ook ook wel.quote:Op zondag 22 september 2013 01:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja en daarom denk ik dus nu.. wil ik dit echt? wil ik dalijk weer elke dag opnieuw bidden dat er niks fout gaat, dat ie het eens een keertje goed doet enz?
Echt.. niet om te trollen.. maar ik neig nu echt naar een apple.. ik sta onder contract met poker en moet echt mijn hourly rate en volume halen per week.. dat staat nu onder druk
Yep,maar counterstrike en starcraft wss niet.. en ik zit ook met usb gaming gear twv 400 euro ofzoquote:Op zondag 22 september 2013 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pokeren gaat op een Apple waarschijnlijk ook ook wel.
Dan neem je er gewoon 2, een appel voor het stabiele pokeren en die gare bak voor het gamen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yep,maar counterstrike en starcraft wss niet.. en ik zit ook met usb gaming gear twv 400 euro ofzo
Dan heb je weinig keus eigenlijk. Wil je alle spellen kunnen spelen of wil je een iets betrouwbaardere computer? Of je neemt de middenweg en assembleert niet zelf een pc maar koopt een kant en klare van een merk als ASUS of zo. Ben je iets duurder uit (minder duur dan een applequote:Op zondag 22 september 2013 01:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yep,maar counterstrike en starcraft wss niet.. en ik zit ook met usb gaming gear twv 400 euro ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |