Dat wil ik nou ook weer niet zeggen maar het is een feit dat de mensen die aan Apples werken (en in de applestore) toch wel zeker bachelor niveau zijn hoorquote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. Bij alle andere partijen wordt het door kwijlende josti's gedaan met een IQ van een huisplant. Ook de A-merken doen dit. Bij Apple moet je eerst 10 jaar studeren voor je überhaupt de ruimte schoon mag maken.
De mensen die Apple spullen in elkaar zetten zijn kleine chineesjes die net geleerd hebben wat een schroevendraaier is.. Pleasequote:Op zondag 22 september 2013 13:23 schreef Flammie het volgende:
Is ook zo, mensen die bij apple die spullen in elkaar zetten hebben gewoon hogere opleidingen gedaan en daarom is die kwaliteit ook zo hoog... bij PC winkels is het meestal VMBO galore....
Dan heb je het over de winkels, oké. Dat is een deel van de charme. Qua assemblage is er geen enkel verschil in kwaliteit als je het afzet tegen ASUS of een ander A-merk onder de PC's.quote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen maar het is een feit dat de mensen die aan Apples werken (en in de applestore) toch wel zeker bachelor niveau zijn hoorGa jij naar een PC winkel en daar is het meestal VMBO denk ik. Daarom als ik naar een computerwinkel ga vraag ik eerst of hij even een diploma wilt laten zien (in sommige winkels hangt die al aan de muur en dan knipoog ik gewoon even, zo van; ik heb het gezien, het is in orde
) alvorens ik daar een PC koop, zo kies ik altijd voor echte kwaliteit!
Als Ajax verliest is het jouw schuld, gezien het feit dat Murphy jou als zijn nieuwste bitch heeft bestempelt.quote:Op zondag 22 september 2013 13:49 schreef Michielos het volgende:
Als ajax straks verliest is het hek btw helemaal van de dam
Ja dat niet alleen. er komt een horde psv fans bij me thuis kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 13:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Als Ajax verliest is het jouw schuld, gezien het feit dat Murphy jou als zijn nieuwste bitch heeft bestempelt.
" Haha daar had ik je mooi tuk he michielocos"quote:Op zondag 22 september 2013 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Kom je morgen aan in die winkel... Staat niemand minder dan je aardsvijand Ramazan achter de toonbank
Gewoon een b merk dusquote:Op zondag 22 september 2013 14:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn Asus is zojuist ook overleden vrees ik zo
Ja hooor hahaha.quote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Flammie het volgende:
Op de website van Apple staat het ook goed uitgelegd vind ik dan:
Make the ultimate upgrade. To a Mac.
Why get a new PC and just upgrade your computer, when you can get a Mac and upgrade your entire computer experience?![]()
![]()
!!!!
http://www.apple.com/why-mac/
Echt op alle fronten worden PC's overtroffen haha!
quote:Op zondag 22 september 2013 14:38 schreef Flammie het volgende:
http://chris.pirillo.com/(...)-to-apples-mac-os-x/
50 redenen waarom je beter een apple kunt hebben
en dan al die stakkers hier met een windows PC zitten
Ik kan er echt keihard om lachen
Kan gewoon. en t grappige is nog... het werkt dan ook gewoon... counterstrike, poker en starcraft, ik zou t gewoon allemaal kunnen op een macquote:Op zondag 22 september 2013 15:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja hooor hahaha.
Ga jij ff gamen op je mac van 2000 euro..
Bel je energie leverancier dat ze een meting moeten doen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Michielos het volgende:
Ow.. er is btw weer een electronisch apparaat kapot hier. dit keer mijn Jura koffiezetapparaat.. echt wtf. wat is dit man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |