Yup, met twintig tafels stacked en tn aan tilt je niet heel erg though. Verder snap ik de swings heel goed bij poker. Pc's horen t echter gewoon te doen.quote:Op zondag 22 september 2013 08:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wacht even, jij beweert dat je pokert? Met zulk tilt gedrag?
Als ik een auto koop mag ik hopen dat ie opstart en niet dat de remmen t niet meer doen op de snelweg of dat ie een doa heeft (kan gebeuren he)quote:Op zondag 22 september 2013 10:23 schreef Flammie het volgende:
Overigens vind ik het niet meer dan logisch dat mensen die een PC kopen ook enigzins weten hoe ze iets moeten installeren, updaten en onderhouden.
Als men een boor koopt neemt men toch ook aan dat je weet hoe dat werkt en wat je er mee moet?
Als men een auto koopt moet je toch ook weten hoe je in zo een auto moet rijden?
Iedereen koopt maar computers maar ze weten in sommige gevallen niet eens wat een start knop in windows doet
Ja je bent de gebruiker, dat klopt, maar dat weet je bij PC's bij voorbaat dat dit soort basic handelingen nodig zijn om er lol van te hebben. Bij een Tablet of Mobile ligt dat anders
Want? ga Je me dan helpen en doet ie het dan opeens? of ga je me dan uitlachwn en zeggen dat de jouwe het wel gewoon doet? Of ga je me dan vertellen dat ikgewoon een Apple moet halen?quote:
Dan kan ik je zeggen of het de 900 waard is wat je ervoor betaald hebt en of het A merk spullen zijnquote:Op zondag 22 september 2013 10:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want? ga Je me dan helpen en doet ie het dan opeens? of ga je me dan uitlachwn en zeggen dat de jouwe het wel gewoon doet? Of ga je me dan vertellen dat ikgewoon een Apple moet halen?
En wat heb ik daar aan? Even voor mijn beeldvormingquote:Op zondag 22 september 2013 10:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dan kan ik je zeggen of het de 900 waard is wat je ervoor betaald hebt en of het A merk spullen zijn
Dan niet, zoek t uit.quote:Op zondag 22 september 2013 10:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
En wat heb ik daar aan? Even voor mijn beeldvorming
Ongeacht de onderdelen, een DOA kan gebeuren, daar heb je verder geen informatie voor nodig hoorquote:Op zondag 22 september 2013 11:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dan niet, zoek t uit.
Retard
Apple levert zowel de hardware als de software wat inderdaad een groot voordeel is.quote:Op zondag 22 september 2013 02:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee Apple weet wat ze doen, een of andere hardwareboer niet. Daarom heeft Apple daar geen last van
Je kunt me niet vertellen wat ik er aan heb? ok whateverquote:Op zondag 22 september 2013 11:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dan niet, zoek t uit.
Retard
Ja en de verkoper van dit misbaksel zei me dat dit " beessie" het goed deed, zodat ik me zorgeloos op gamen kan richten. Met dit als resultaat. Sorry , maar of iemand nu " krengen" of " beessies" zegt, ik geloof gewoon geen enkele verkooppraat voor computers meer en sta echt ontzettend wantrouwend tegenover windows pc's en electronica momenteel.quote:Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef eXplorer1 het volgende:
Koop een dikke dell optiplex, niet te slopen die krengen
Dat heb ik je al uitgelegd.quote:Op zondag 22 september 2013 11:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je kunt me niet vertellen wat ik er aan heb? ok whatever
Hahha, ja want ik ben het schuld dat een pc op dag 1 niet meer aangaat of opstart. Dat heeft echt geen drol met moeilijk of makkelijk te maken man.quote:Op zondag 22 september 2013 11:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dat heb ik je al uitgelegd.
Als er een asrock bordje inzit bv ben je dus al genaaid.
Maja, koop een Apple.
Pc is te moeilijk voor je
Dan haal je maar een Apple, en dan ga je maar van binnen huilen omdat je kwa entertainment 20 jaar achter looptquote:Op zondag 22 september 2013 00:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wtf.. 900 euro voor mijn ontspanning en NOG niks. IK ben dit echt KOTS maar dan ook KOTS beu.
Sorry.. maar ik neig nu dus echt naar geld terug vragen en een Apple halen...
Dan maar niet gamen.. dat kan ik nu ook niet namelijk.
Liever achterlopen dan met lege handen staan voor de zoveelste keer.quote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dan haal je maar een Apple, en dan ga je maar van binnen huilen omdat je kwa entertainment 20 jaar achter loopt.
Jouw resolutie is momenteel niets met je kutje.quote:Op zondag 22 september 2013 10:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yup, met twintig tafels stacked en tn aan tilt je niet heel erg though. Verder snap ik de swings heel goed bij poker. Pc's horen t echter gewoon te doen.
Mijn resolutie momenteel is geld terug en daarna rustig verder kijken. Ga niks overhaast meer doen hieromtrent
Momenteel niet nee. Ik vraag me wel af welke stagiair mijn computer geassembleerd heeft. Als het klopt dat er bij Apple enkel hoog opgeleide mensen werken, snap ik ook wel meteen waarom die computers kwalitatief een stuk beter zijnquote:Op zondag 22 september 2013 12:13 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Jouw resolutie is momenteel niets met je kutje.
Klopt. Bij alle andere partijen wordt het door kwijlende josti's gedaan met een IQ van een huisplant. Ook de A-merken doen dit. Bij Apple moet je eerst 10 jaar studeren voor je überhaupt de ruimte schoon mag maken.quote:Op zondag 22 september 2013 13:23 schreef Flammie het volgende:
Is ook zo, mensen die bij apple die spullen in elkaar zetten hebben gewoon hogere opleidingen gedaan en daarom is die kwaliteit ook zo hoog... bij PC winkels is het meestal VMBO galore....
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen maar het is een feit dat de mensen die aan Apples werken (en in de applestore) toch wel zeker bachelor niveau zijn hoorquote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. Bij alle andere partijen wordt het door kwijlende josti's gedaan met een IQ van een huisplant. Ook de A-merken doen dit. Bij Apple moet je eerst 10 jaar studeren voor je überhaupt de ruimte schoon mag maken.
De mensen die Apple spullen in elkaar zetten zijn kleine chineesjes die net geleerd hebben wat een schroevendraaier is.. Pleasequote:Op zondag 22 september 2013 13:23 schreef Flammie het volgende:
Is ook zo, mensen die bij apple die spullen in elkaar zetten hebben gewoon hogere opleidingen gedaan en daarom is die kwaliteit ook zo hoog... bij PC winkels is het meestal VMBO galore....
Dan heb je het over de winkels, oké. Dat is een deel van de charme. Qua assemblage is er geen enkel verschil in kwaliteit als je het afzet tegen ASUS of een ander A-merk onder de PC's.quote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen maar het is een feit dat de mensen die aan Apples werken (en in de applestore) toch wel zeker bachelor niveau zijn hoorGa jij naar een PC winkel en daar is het meestal VMBO denk ik. Daarom als ik naar een computerwinkel ga vraag ik eerst of hij even een diploma wilt laten zien (in sommige winkels hangt die al aan de muur en dan knipoog ik gewoon even, zo van; ik heb het gezien, het is in orde
) alvorens ik daar een PC koop, zo kies ik altijd voor echte kwaliteit!
Als Ajax verliest is het jouw schuld, gezien het feit dat Murphy jou als zijn nieuwste bitch heeft bestempelt.quote:Op zondag 22 september 2013 13:49 schreef Michielos het volgende:
Als ajax straks verliest is het hek btw helemaal van de dam
Ja dat niet alleen. er komt een horde psv fans bij me thuis kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 13:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Als Ajax verliest is het jouw schuld, gezien het feit dat Murphy jou als zijn nieuwste bitch heeft bestempelt.
" Haha daar had ik je mooi tuk he michielocos"quote:Op zondag 22 september 2013 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Kom je morgen aan in die winkel... Staat niemand minder dan je aardsvijand Ramazan achter de toonbank
Gewoon een b merk dusquote:Op zondag 22 september 2013 14:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn Asus is zojuist ook overleden vrees ik zo
Ja hooor hahaha.quote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Flammie het volgende:
Op de website van Apple staat het ook goed uitgelegd vind ik dan:
Make the ultimate upgrade. To a Mac.
Why get a new PC and just upgrade your computer, when you can get a Mac and upgrade your entire computer experience?![]()
![]()
!!!!
http://www.apple.com/why-mac/
Echt op alle fronten worden PC's overtroffen haha!
quote:Op zondag 22 september 2013 14:38 schreef Flammie het volgende:
http://chris.pirillo.com/(...)-to-apples-mac-os-x/
50 redenen waarom je beter een apple kunt hebben
en dan al die stakkers hier met een windows PC zitten
Ik kan er echt keihard om lachen
Kan gewoon. en t grappige is nog... het werkt dan ook gewoon... counterstrike, poker en starcraft, ik zou t gewoon allemaal kunnen op een macquote:Op zondag 22 september 2013 15:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja hooor hahaha.
Ga jij ff gamen op je mac van 2000 euro..
Bel je energie leverancier dat ze een meting moeten doen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Michielos het volgende:
Ow.. er is btw weer een electronisch apparaat kapot hier. dit keer mijn Jura koffiezetapparaat.. echt wtf. wat is dit man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |