Misschien moet je je tapijt het huis uit gooien of niet meer op je sokken lopen terwijl je wil computerenquote:Op zondag 22 september 2013 02:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Haha ik zou electroman zijn als marvel een comic over me zou maken
Nee maar echt.. wtf.. ik ben gewoon BANG als ik een computer aanraak.. ik weet toch dat het weer een enorme let down gaat worden
Er moet echt onderzoek gedaan worden naar " electrofoben" ofzo

Wat vind jij? kan mijn electropathie in TRU?quote:Op zondag 22 september 2013 02:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien moet je je tapijt het huis uit gooien of niet meer op je sokken lopen terwijl je wil computeren.

Alleen als je het nog steeds hebt wanneer je niet met je sokken over het tapijt heen sloftquote:Op zondag 22 september 2013 02:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat vind jij? kan mijn electropathie in TRU?![]()

K&W, geaarde stopcontacten aanleggen.quote:Op zondag 22 september 2013 02:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat vind jij? kan mijn electropathie in TRU?![]()

Dat heeft dan vaak met een te hoog trillingsgetal te maken.quote:Op zondag 22 september 2013 02:14 schreef jogy het volgende:
Maar om het een TRU vleug te geven kan het ook gewoon zo zijn dat je negatieve beeld over elektronische apparatuur je realiteit deels vormgeeft waardoor je zoveel problemen hebt.

Ja, dat moet het zijn. soort omgedraaide The Secret. t kan echt niet andersquote:Op zondag 22 september 2013 02:14 schreef jogy het volgende:
Maar om het een TRU vleug te geven kan het ook gewoon zo zijn dat je negatieve beeld over elektronische apparatuur je realiteit deels vormgeeft waardoor je zoveel problemen hebt.

Of te laag!quote:Op zondag 22 september 2013 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft dan vaak met een te hoog trillingsgetal te maken.

Dan raad ik je echt een Apple aan, doe het wel snel voor het Jobs effect helemaal weg is!quote:Op zondag 22 september 2013 02:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, dat moet het zijn. soort omgedraaide The Secret. t kan echt niet anders:7

Die arme TS is dan de 1e 3 weken aan het zoeken waar alles staat.quote:Op zondag 22 september 2013 02:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan raad ik je echt een Apple aan, doe het wel snel voor het Jobs effect helemaal weg is!

Al die sneltoetsen die je weer opnieuw aan moeten, ocherm.quote:Op zondag 22 september 2013 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die arme TS is dan de 1e 3 weken aan het zoeken waar alles staat.

Ik vind de muis nog steeds de beste uitvinding ooit.quote:Op zondag 22 september 2013 02:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Al die sneltoetsen die je weer opnieuw aan moeten, ocherm.

Ik ben sowieso nooit afhankelijk van 1 PC.quote:Op zondag 22 september 2013 02:27 schreef jogy het volgende:
Anyway, ik blijf erbij dat wanneer je een A-merk pc koopt die ze zelf assembleren en dus door een goede testreeks laten gaan dat je even vaak problemen ondervindt met je PC als met je Apple. Maar oké.

Ik geloof je, maar ben tegelijkertijd ook echt super sceptisch, paranoide, verbolgen, angstig en gefrustreerd.quote:Op zondag 22 september 2013 02:27 schreef jogy het volgende:
Anyway, ik blijf erbij dat wanneer je een A-merk pc koopt die ze zelf assembleren en dus door een goede testreeks laten gaan dat je even vaak problemen ondervindt met je PC als met je Apple. Maar oké.

Ik zit nu met een tablet en smartphone.. en moet nog 500 games deze week en zou ook graag nog wat ontspanning willen in de vorm van gamen maar jaquote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nooit afhankelijk van 1 PC.

Die extra kosten gaat nog een harde dobber worden.quote:Op zondag 22 september 2013 02:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ben tegelijkertijd ook echt super sceptisch, paranoide, verbolgen, angstig en gefrustreerd.
Morgen garantie maar eens mailen. ze mogen de benzinekosten ook vergoeden wat mij betreft

PC en laptop hier maar ik kan de zaken die ik op mijn pc kan niet op mijn laptop doen, totaal geen 3D power. Maar ik heb mijn pc al meer dan 4 jaar en nooit problemen mee gehad, dat betekent volgens sommigen hier dat de PC per definitie beter is dan een Apple. Of zo.quote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nooit afhankelijk van 1 PC.

Ja, in poker vis ik heel veel. irl vissen ben ik 1 grote fishquote:Op zondag 22 september 2013 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die extra kosten gaat nog een harde dobber worden.
Vis je weleens op karpers?

Een PC is een simpelweg een stuk gereedschap.quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef jogy het volgende:
[..]
PC en laptop hier maar ik kan de zaken die ik op mijn pc kan niet op mijn laptop doen, totaal geen 3D power. Maar ik heb mijn pc al meer dan 4 jaar en nooit problemen mee gehad, dat betekent volgens sommigen hier dat de PC per definitie beter is dan een Apple. Of zo.

He, begrijpelijk hoor. Ik zou ook met huiloogjes op de bank zitten als mijn splinternieuwe pc zo er tussenuit knijptquote:Op zondag 22 september 2013 02:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ben tegelijkertijd ook echt super sceptisch, paranoide, verbolgen, angstig en gefrustreerd.

Karpervissen geeft een bepaalde rust.quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, in poker vis ik heel veel. irl vissen ben ik 1 grote fish
Hoezo?

Precies die mindset heb ik dus ook.. dat kan toch echt niet de bedoeling zijn??quote:Op zondag 22 september 2013 02:33 schreef rijsttafel het volgende:
Weet hoe je je voelt. Lijkt alsof sommige bedrijven gewoon niet de capaciteit of de wil hebben om een goed werkend product af te leveren.
Mijn houding tov computers is nu gewoon dat ze elk moment stuk kunnen gaan, vastlopen of dat soort ongein. Dan is de teleurstelling ook niet groot als ze het toch doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |