Processor van TS stond al in deel 1 en dan is het niet zo moeilijk te raden op welk moederbord die i7 past, is een socket 1155 Z77 of socket 1150 z87 en beide heb ik.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja maar omdat er eerst een heel verhaal kwam over hoe de onderdelen allemaal samen moeten werken als een geoliede machine en nu dat jij er wel even een random mobo in gaat zetten, dus vandaar de vraag.. of je hebt het mainboard, welke de TS niet prijsgegeven heeft, natuurlijk random in je collectie zitten natuurlijk
Ja ook dat nog. echt een groot kutweekend dit. Gefeliciteerd btw, psv was echt veel beterquote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef valek het volgende:
Hey michielos. En Ajax ook nog verloren..
Maar dan begrijp ik niet waarom iedereen hier over A/B/C merken begint terwijl dus blijkbaar elk socket 1155 Z77 of socket 1150 z87 werkt met de processor. Dan was er dus toch niks mis met de config van de TS en was het dus wel op elkaar afgestemd (het past namelijk allemaal gewoon? Let op het MOBO is 99% het foutieve onderdeel he.quote:Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Processor van TS stond al in deel 1 en dan is het niet zo moeilijk te raden op welk moederbord die i7 past, is een socket 1155 Z77 of socket 1150 z87 en beide heb ik.
Je vergeet auto's.quote:Op zondag 22 september 2013 00:22 schreef Piger het volgende:
[..]
tip voor alle vrouwen:
heeft het elektriciteit nodig maar hoort het niet in de keuken? Blijf eraf en haal er een man bij.
Ga anders in een grot wonen ofzo.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Michielos het volgende:
Ow.. er is btw weer een electronisch apparaat kapot hier. dit keer mijn Jura koffiezetapparaat.. echt wtf. wat is dit man?
Er zijn ook nog budget chipsets voor die sockets maar met Z77 en Z87 heb je de meeste mogelijkheden.quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar dan begrijp ik niet waarom iedereen hier over A/B/C merken begint terwijl dus blijkbaar elk socket 1155 Z77 of socket 1150 z87 werkt met de processor. Dan was er dus toch niks mis met de config van de TS en was het dus wel op elkaar afgestemd (het past namelijk allemaal gewoon? Let op het MOBO is 99% het foutieve onderdeel he.
Asrock is tegenwoordig een prima merk hoorquote:Op zondag 22 september 2013 11:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dat heb ik je al uitgelegd.
Als er een asrock bordje inzit bv ben je dus al genaaid.
Maja, koop een Apple.
Pc is te moeilijk voor je
liever niet. beter klaa je mee over bagger producten en vervolgens een bagger service of zeg je me hoe ik dit had kunnen voorkomen?quote:Op zondag 22 september 2013 21:08 schreef HTrockstar het volgende:
Gaan we hier weer vrolijk verder met de discussie over apple en windows ?
Iedereen verdiend een Apple imo! Iedereen verdiend gewoon waar voor zijn geld, kwaliteit en een mooie ervaring... prullen, ellende en dus Windows geef je maar aan je hond ofzoquote:
Die gaan nooit kapot.quote:Op zondag 22 september 2013 21:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Iedereen verdiend een Apple imo! Iedereen verdiend gewoon waar voor zijn geld, kwaliteit en een mooie ervaring...
wees er maar trots op, een ding dat blijkbaar na een halve dag al de geest geeft en waarbij je bij elke handeling moet afvragen of je daar de pc niet mee crashed...quote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahahaha als jullie serieus zijn__________ x1000
Trotse windows 7 PC gebruiker hier.
Tja een printer moet je ook niet in je doos stoppen.quote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had pas een nieuwe printer gekocht. Haalde hem ut de doos, sloot hem aan. Hij was bezig met een printopdracht en PLOP hij viel uit en stopte ermee. Wat bleek de volgende dag: stekker zat er niet goed in, in de printer.
Tip: Controleer het snoer even
Wie heeft er nu nog een printer thuis staan?quote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tja een printer moet je ook niet in je doos stoppen.
Waarvoor zou dat nodig zijn?quote:Op zondag 22 september 2013 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee Dimens, zijn er al tunderbolt plasma schermen?
deze jaquote:Op zondag 22 september 2013 16:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
Legt het perfect uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |