Ik ben echt bloedserieus , dat is juist het triestequote:Op zondag 22 september 2013 15:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Bel je energie leverancier dat ze een meting moeten doen.
Als je serieus bent tenminste
Zelf koffie zetten.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Michielos het volgende:
Ow.. er is btw weer een electronisch apparaat kapot hier. dit keer mijn Jura koffiezetapparaat.. echt wtf. wat is dit man?
Dan moet je een meting laten doen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben echt bloedserieus , dat is juist het trieste
Ok, maar eerst morgen die prul terug laten brengenquote:Op zondag 22 september 2013 15:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dan moet je een meting laten doen.
quote:Before you can start emailing or chatting on Windows 7, you have to download the necessary applications. A new computer should be able to do these things and more from the get-go. And a Mac does.
quote:A PC is loaded with software made by different companies. The computer itself is made by yet another company. So getting help can be a frustrating game of who-to-call. Not so with a Mac.
quote:Don’t just upgrade your computer.
Get a Mac and upgrade your entire computer experience.
en hier sowieso het verschilquote:t’s made from strong, beautiful materials like aluminum and glass. It comes with the latest technology — powerful processors, advanced graphics, and fast memory. And it has features you won’t find on a PC. So from the outside in, a Mac is designed to be a better computer.
Precies wat de TS nodig heeft.. geen one day fly dus! En mensen met hogere opleidingen spenderen VEEL tijd om deze prachtmachines te ontwerpen en realiseren!!quote:A Mac is designed for a long, productive life. Apple designers and engineers spend countless hours ensuring that each Mac is precisely built — inside and out.
Nice, ik doe het je niet na, te weinig geduld voor poker. Succes!quote:Op zondag 22 september 2013 10:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yup, met twintig tafels stacked en tn aan tilt je niet heel erg though. Verder snap ik de swings heel goed bij poker. Pc's horen t echter gewoon te doen.
Hij heeft nog geen Apple en zonder mag je daar toch niet naar binnen?quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelf koffie zetten.![]()
Waarom ga je niet naar de Starbucks?
1. Niet meer nodig bij Windows 8. Voorheen ook niet nodig. Alleen Windows 7 had geen mailprogramma. Ongeldig argument dus.quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef Flammie het volgende:
Hier lees het zelf maar na op de mac website en maak dan je keuze
[..]
[..]
[..]
[..]
en hier sowieso het verschil
[..]
Precies wat de TS nodig heeft.. geen one day fly dus! En mensen met hogere opleidingen spenderen VEEL tijd om deze prachtmachines te ontwerpen en realiseren!!
Tsja veel plezier dan met je prulquote:Op zondag 22 september 2013 16:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
1. Niet meer nodig bij Windows 8. Voorheen ook niet nodig. Alleen Windows 7 had geen mailprogramma. Ongeldig argument dus.
2. Niet waar bij mijn zelfbouw-pc. En mijn computer is niet door een ander bedrijf gemaakt.
3. Subjectief.
4. Mijn pc bevatte ook nieuwe hardware ten tijde van aanschaf. Tot voor kort ook beter dan die budgetvideochips in Macs. En wat voor extra's heb je op een Mac? Thunderbolt?
5. Ik heb ook "oneindig lang en met uiterste zorg" mijn pc samengesteld en gebouwd.
Ik weerleg de door jou aangedragen argumenten en meneer schiet gelijk in de aanval. Jammer.quote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja veel plezier dan met je prul
Ik heb toch echt liever topkwaliteit en dat is Apple
Real Madridquote:Op zondag 22 september 2013 00:18 schreef Michielos het volgende:
Wat is RMA? sorry maar ik ben al dat installeren, tunen enz echt KOTS BEU... ik snap echt 100% waarom Apple zo hoog aangeschreven staat..
Echt wtf.. ik heb NIKS gedaan gewoon... netjes afgesloten en kwam terug van werk en nu deze kutzeik??
Apple maakt ook alle hardware zelf dan kan er minder verkeerd gaan.quote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja veel plezier dan met je prul
Ik heb toch echt liever topkwaliteit en dat is Apple
Dat is dan toch juist een goed iets? Waarom zou ik nu nog iets willen kopen waarbij ik moet bidden dat het gewoon eens een keer werkt. Dat k eens niet honderden euro's voor noppes uitgeef en waarom zou ik gewoon angstig en sceptisch achter een computer moeten zitten, hopende dat ie het eens een keer doet, dat niet alles doorbrand, dat ie niet crashed, bugged, ziekt of me het leven zuur maakt?quote:Op zondag 22 september 2013 19:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Apple maakt ook alle hardware zelf dan kan er minder verkeerd gaan.
Apple koopt Intel processor en chipset, Hynix gegeheugen, Foxconn moederbord met chips erop van andere fabrikanten, Toshiba Harde schijf, Micron SSD en LG paneel.quote:Op zondag 22 september 2013 20:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is dan toch juist een goed iets?
Met een uurtje heb ik ding weer aan de gang.quote:Op zondag 22 september 2013 20:20 schreef Michielos het volgende:
Ow ook leuk... zie net dat de winkel morgen gesloten is.. dus waarschijnlijk geen antwoord op mijn mail en weer een dag dat ik niks kan doen en kan wachten.
ZUCHT... ZUCHT en nog eens FUCKING ZUCHT
Echt sad dit
Hoe doe je dat dan met een defect mainboard/powerboardquote:Op zondag 22 september 2013 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een uurtje heb ik ding weer aan de gang.
Moederbord wisselen. Heb er genoeg liggen voor PC's.quote:Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met een defect mainboard/powerboard
Met een apple heb ik deze stress in eerste instantie niet gehad. Typisch voor pc's. Stoer doen met coole namen en specs, maar vanaf dag 1 al niet thuisgeven.wat moet ik er mee? HHet gaat mij om gebruikersgemak en ervaring en bij pc's is die echt om te janken voor mij. Het is zelfs zo erg dat ik pissig een tafel kapot geslagen heb van ellendequote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moederbord wisselen. Heb er genoeg liggen voor PC's.
*btw een Apple heeft ook gewoon een moederbord hoor, ze noemen het anders en is dan 5x zo duur.![]()
Ja maar omdat er eerst een heel verhaal kwam over hoe de onderdelen allemaal samen moeten werken als een geoliede machine en nu dat jij er wel even een random mobo in gaat zetten, dus vandaar de vraag.. of je hebt het mainboard, welke de TS niet prijsgegeven heeft, natuurlijk random in je collectie zitten natuurlijkquote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moederbord wisselen. Heb er genoeg liggen voor PC's.
*btw een Apple heeft ook gewoon een moederbord hoor, ze noemen het anders en is dan 5x zo duur.![]()
Ja volgens mij lult hier ook maar iedereen wat raak. nu kan er gewoon een random moederbord in blijkbaar?quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja maar omdat er eerst een heel verhaal kwam over hoe de onderdelen allemaal samen moeten werken als een geoliede machine en nu dat jij er wel even een random mobo in gaat zetten, dus vandaar de vraag.. of je hebt het mainboard, welke de TS niet prijsgegeven heeft, natuurlijk random in je collectie zitten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |