Een uur rijden? Waarom koop je niet gewoon een PC bij de dichts bijzijnde media/electronica winkel in je buurt.quote:Op zondag 22 september 2013 00:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zou ik uberhaupt nog een pc daar willen? na 1 dag zijn ze dus al kapot?????
Echt...dit is mijn leven.. mijn ontspanning....
Kan ik weer uur gaan rijden naar dat flutbedrijf want ze zullen zeker nog te lui zijn om me een te komen brengen nadat ze door HUN toedoen mij een verneukte kut computer geven
Rot toch op
Uh watquote:Op zondag 22 september 2013 00:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ga jij lekker iemand anders UI jatten ofzo
Gast, ik heb de pc iet zelf gebouwwd. Samen met een vriend (msC in IT en artificial intelligence) mijn wensen aangegeven en een bedrijf heeft vervolgens de pc voor me gemaakt. Kan ik hier echt iets aan doen? wil je me hier nu echt de schuld van gaan geven? ik vraag alleen een FUCKING deugdelijk product... echt niet meer....quote:Op zondag 22 september 2013 00:27 schreef Inverted_World het volgende:
Geen PC kunnen bouwen en dan klagen dat het niet werkt.![]()
Koop of en een kant en klare PC, net als bij Apple kun je in dezelfde prijsklassen voor bijv. Alienware gaan. Beiden duurder, maar het werkt sowieso. Als je het niet zelf kunt moet je niet appels met peren vergelijken.
Je weet donders goed wat ik bedoel.quote:
ga terug naar het bedrijf waar je hem heb laten bouwen, kneusquote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast, ik heb de pc iet zelf gebouwwd. Samen met een vriend (msC in IT en artificial intelligence) mijn wensen aangegeven en een bedrijf heeft vervolgens de pc voor me gemaakt. Kan ik hier echt iets aan doen? wil je me hier nu echt de schuld van gaan geven? ik vraag alleen een FUCKING deugdelijk product... echt niet meer....
quote:Op zondag 22 september 2013 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je weet donders goed wat ik bedoel.
Dit was op aanraden van wat lui die ik kon. echt.. NOOIT meer..quote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een uur rijden? Waarom koop je niet gewoon een PC bij de dichts bijzijnde media/electronica winkel in je buurt.
laat die vriend er naar kijken dan als die zo veel weetquote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast, ik heb de pc iet zelf gebouwwd. Samen met een vriend (msC in IT en artificial intelligence) mijn wensen aangegeven en een bedrijf heeft vervolgens de pc voor me gemaakt. Kan ik hier echt iets aan doen? wil je me hier nu echt de schuld van gaan geven? ik vraag alleen een FUCKING deugdelijk product... echt niet meer....
Je wilt het niet weten. Zulke exemplaren heb ik ook meegemaakt op de helpdesk. Trappen met hun voeten de stekkers los onder het buro en vervolgens veel lawaai maken dat de computer stuk is.quote:Op zondag 22 september 2013 00:21 schreef Boomeister het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat je standaard als eerste controleert?
Maar meteen 1e dag kapot is toch wel slechte voorbode ben je met me eens of niet ?quote:Op zondag 22 september 2013 00:34 schreef jogy het volgende:
DIngen gaan weleens kapot, laat em repareren en je hebt een goede pc. Apple apparaten gaan heus ook wel een keer onverklaarbaar naar de tyfus, die dingen zijn ook niet in elkaar gezet door supermensen uit de toekomst met een IQ van minimaal 250. Daar valt een kinderarbeider ook wel een keertje in slaap terwijl hij een printplaat vast soldeert waarna deze door de quality check komt.
Of koop een Apple en kan de helft van de spellen niet spelen.
Als je geen gamer bent is dat niet echt een probleem.
SG had hem eerderquote:Op zondag 22 september 2013 00:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ga jij lekker iemand anders UI jatten ofzo
Maak dan gewoon gebruik van de garantie, zo'n ontzettend probleem is het nou ook weer niet, zulke dingen komen voor, ook bij Apple.quote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet vrolijk van worden nee. Maar om nou helemaal over de rooie te gaan is ook weer ietwat overdreven.quote:Op zondag 22 september 2013 00:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar meteen 1e dag kapot is toch wel slechte voorbode ben je met me eens of niet ?
Na dag 1?quote:Op zondag 22 september 2013 00:35 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Maak dan gewoon gebruik van de garantie, zo'n ontzettend probleem is het nou ook weer niet, zulke dingen komen voor, ook bij Apple.
Ja als dat dign 1000 euro kost en ze dadelijk zeggen van, JA DAT HEB JE ZELF GEDAAN zit je met de gebakken peren hequote:Op zondag 22 september 2013 00:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet vrolijk van worden nee. Maar om nou helemaal over de rooie te gaan is ook weer ietwat overdreven.
hahahaha. heb ook op een helpdesk gewerkt en die meneer had zijn modem niet aangesloten op de adsl poort in de muur. want het was immers draadloos internet toch.quote:Op zondag 22 september 2013 00:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten. Zulke exemplaren heb ik ook meegemaakt op de helpdesk. Trappen met hun voeten de stekkers los onder het buro en vervolgens veel lawaai maken dat de computer stuk is.
Waar is je nachtbagger?quote:Op zondag 22 september 2013 00:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]godver ik heb deze ui al sinds ik dit account heb mafkees wat lul je nou slap
Niet helemaal waar, het is een redelijk veelgebruikte UI die ook voor SG hier lid was hier al werd gebruikt.quote:
Shit happens. Het is pas oplichting als de winkel waar je hem gekocht hebt opeens niet meer bestaat en ze geen moeite doen om het te repareren. Nu is het gewoon een DOA en komt het vast wel goed. Als je geen bitch aan het zijn bent tegen de mensen die je kunnen helpen natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 00:36 schreef Michielos het volgende:
Dingen waarvoor ik honderden euro's betaal behoren niet kapot te gaan na 1 dag waarvan ik t grootste gedeelte gewerkt heb. Sorry, maar dat vind ik absoluut onacceptabel, schandelijk en oplichting.
Durf te wedden dat die wel langer dan 1 dag meegaatquote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Shit happens. Het is pas oplichting als de winkel waar je hem gekocht hebt opeens niet meer bestaat en ze geen moeite doen om het te repareren. Nu is het gewoon een DOA en komt het vast wel goed. Als je geen bitch aan het zijn bent tegen de mensen die je kunnen helpen natuurlijk.
Oh, wacht. Hoe lang heb je die gozer aan de telefoon ook alweer laten wachten.
Koop maar een Apple.
Het is geen DOA als deze in de winkel wel aanging en deze wel even gewerkt heeft lijkt me.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef jogy het volgende:
n om het te repareren. Nu is het gewoon een DOA en komt het vast wel goed. Als je geen bitch aan het zijn bent tegen de mens
Zou kunnen. Ik heb hem van google afbeeldingen en niet van een andere user....quote:Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, het is een redelijk veelgebruikte UI die ook voor SG hier lid was hier al werd gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |