SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Kut hipsterouders.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
Wie verzint het om het als "Märel" te schrijven?
Zo heet m'n nieuwe bureaustoel van Ikeaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
Wie verzint het om het als "Märel" te schrijven?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo heet m'n nieuwe bureaustoel van Ikea
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
80,2% van de thuiscoaches draaien om![]()
alemaal geen smaak voor muziek
Nee, het bord zit in de weg.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef MissJ het volgende:
Al aan tig talentenjachten meegedaan en nooit doorgebroken, gaat er dan geen lichtje bij zo iemand branden?
Nou ja, jongerquote:
En het is niet eens zo. Alleen de eerste secondes gaat het niet over uiterlijk, daarna heel de tijd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe freaking vaak gaan ze nog zeggen dat dit programma over de zang gaat en niet over uiterlijk.
Dus datquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee, het bord zit in de weg.
behoorlijk bord.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee, het bord zit in de weg.
televaagquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee hoe wist iemand aan het begin van de aflevering dat deze ook weer mee zou doen??
rtl boulevard waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee hoe wist iemand aan het begin van de aflevering dat deze ook weer mee zou doen??
Tot ze een keer niet draaien en ze zien hoe mooi diegene was. Dan valen ze.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe freaking vaak gaan ze nog zeggen dat dit programma over de zang gaat en niet over uiterlijk.
Voorstukjes die de hele week te zien waren?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Oh, dat had ik ergens gelezen. Geen idee meer waar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
God ja, zeker nu ik dit voorstukje hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik had echt veel liever Nathalie gehad.
Maar ja, die snapt dan weer wel dat je dit niet twee keer doet
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik had echt veel liever Nathalie gehad.
Maar ja, die snapt dan weer wel dat je dit niet twee drie keer doet
Wat een ellende al die types op herhaling...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat had ik ergens gelezen. Geen idee meer waar.
Ze zat in de promo voor deze week. En ik trek har stem niet zo goed. Bij Idols 1 al niet en ik hoor dat ze nu nog meer overdrijft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En die vraagt zich maar af 'als Miley het doet is het wel leukquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef snellejelle het volgende:
Ze betast zichzelf maar, aangezien niemand anders dat wil?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die vraagt zich maar af 'als Miley het doet is het wel leuk'
Zelfs haar naam is mooiquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Geen laptop vandaag, dus geen topic helaas.
Damn wat was dat een lekker optreden van Merel
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die vraagt zich maar af 'als Miley het doet is het wel leuk'
Mental imagequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]hopelijk gaat ze niet twerken
dat zou ik dan wel weer willen zien. Ramptoerisme.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]hopelijk gaat ze niet twerken
Ze heeft een toffe stem.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Wat veel gegadigden voor Yuli in het adoptietopic toch nog
LOLquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef Lutte het volgende:
Wat heb je het lied... Anaal vernederd.
Misschien houdt het lied daar wel vanquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef Lutte het volgende:
Bluf!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga daar ook staan krijsen. Heel eigen en uniek
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef Lutte het volgende:
en natalie.. dit op de grond eindigde met de microfoon in haar mondquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef tralalala het volgende:
Negergeschreeuw![]()
Iedereen vindt het geweldig, net als die Leona vorig jaar, snap er niets van.
Ik denk dat dat de operabiatch wordt, of dat meisje dat niet ouder werd vanavond.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef hunter2011 het volgende:
Dit wordt de meest gehate kandidate op het fok forum vh seizoen
Spectaculair.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
mooi..? uniek..? dat zijn niet bepaald de woorden die ik persoonlijk zou gebruiken
oh, god, dat jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en natalie.. dit op de grond eindigde met de microfoon in haar mond
We nemen het even mee naar achteren!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien houdt het lied daar wel van
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
MENSEN OP JE OGEN. DIT IS WENDY VAN DIJK!!!!!!!!!
AUWquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
We nemen het even mee naar achteren!
Illuminatiquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Nee, ze houdt teveel van zichzelfquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de operabiatch wordt, of dat meisje dat niet ouder werd vanavond.
Deze heeft nog wel iets sympathieks.
denk het ook. Ze vroegen haar wat haar naam is en ze zei echt zo heel demonstratief : Ik heet Yuli Minguelquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef Guanabana het volgende:
Ze is vast beledigd dat ze niet herkend wordt.
Kuttreinen ook altijd. Heb afgelopen week meer op het station gezeten dan in die blauwgele ellende zelf.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Niemand wil Trijntje. Ik herhaal... NIEMAND WIL TRIJNTJE!!!
HA-HA!
Dat was Nathaliequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was ze toen niet helemaal praise the lord?
Koningin Yuli en de kandidaten zijn haar onderdanenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef MissJ het volgende:
wtfZie hoe ze kijkt terwijl de coaches commentaar geven. Wat een kop zeg
Dat viel mij ook op ja. Ik kreeg plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het ook. Ze vroegen haar wat haar naam is en ze zei echt zo heel demonstratief : Ik heet Yuli Minguel
oh god.. als yuli & ananas samen een lied moeten zingenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Koningin Yuli en de kandidaten zijn haar onderdanen
Maar ook Bobbi Edenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig krijgen we nu Birdy bij RTL Late Night
Oh gelukkig, kan ik nog mijn lijstje aanvullen tot 3.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dit is auditieshow 4, vorige 2 seizoenen waren er 7.
Oh damn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh god.. als yuli & ananas samen een lied moeten zingen
7, lekker overdreven.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dit is auditieshow 4, vorige 2 seizoenen waren er 7.
Ze hebben allemaal elke week hetzelfde aan, alleen valt dat bij haar het meest op door die broekquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Housekeeper het volgende:
Heeft die Trijntje trouwens elke week zo'n roofdierenbroek ofzo
Alle coaches dragen in de BA elke keer hetzelfde...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Housekeeper het volgende:
met die maat heb je niet veel keuzesquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Housekeeper het volgende:
Trijn is een seizoen te lang doorgegaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
Wauw, Trijntje's team is nog erger dan dat van Ali.
En het jasje vorig jaar. Zou je zeggen dat ze er van geleerd heeftquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal elke week hetzelfde aan, alleen valt dat bij haar het meest op door die broek
Ik vond die Wudstick wel tof.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
Wauw, Trijntje's team is nog erger dan dat van Ali.
En een seizoen te vroeg begonnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Trijn is een seizoen te lang doorgegaan
Volgende week ben ik er niet bij, want dan ben ik in Romequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:32 schreef Lutte het volgende:
We hebben het weer overleefd jongens! Opladen voor volgende week.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En een seizoen te vroeg begonnen
That sums it up
Jij komt ook overal en nergens zeg! Veel plezierquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
Volgende week ben ik er niet bij, want dan ben ik in Rome
Ik was van plan de mijne te ritueel af te slachten..quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Lutte het volgende:
Ik wil graag nog even zeggen dat ik vandaag underground een Droomboek heb kunnen scoren. Ze waren telkens uitverkocht!
Snap idd niet waarom ze niet wisselen ook al wordt er veel op dezelfde dag opgenomenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal elke week hetzelfde aan, alleen valt dat bij haar het meest op door die broek
Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Lutte het volgende:
Ik wil graag nog even zeggen dat ik vandaag underground een Droomboek heb kunnen scoren. Ze waren telkens uitverkocht!
En, is het watquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Lutte het volgende:
Ik vind dat laatste liedje echt supermooiquote:
Dank jequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij komt ook overal en nergens zeg! Veel plezier
Dag mopjequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, heren, het was weer een waar genoegen!
Van de troonswisseling, dat boekquote:
No Angel of Wings?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat laatste liedje echt supermooi![]()
Moest zij niet tegen de winnares van de laatste keer (naam ff kwijt) tijdens de battles? Hoop 't, vond d'r erg goed!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Joooo-pi het volgende:
hey, die ene was Gerrie van Dijk, volgens mij. Die deed vorig jaar toch al mee?
Die is tof inderdaadquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, het is iets met wings in elk geval
AH, die zag ik bij schoonouders liggen. Ben zelf niet zo'n koningshuis addictquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van de troonswisseling, dat boekIk wilde er eentje extra hebben voor later in m'n boekenkast-met-trap.
Ik heb ook een boekje van Angela Merkel, gewoon, dat staat slim!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AH, die zag ik bij schoonouders liggen. Ben zelf niet zo'n koningshuis addict
ik heb geen brilquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
joop mag ook wel een nieuwe bril ipv zo'n glimmend ding.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ook een boekje van Angela Merkel, gewoon, dat staat slim!
Ik ook niet, ook maar even Googlen danquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef fratsman het volgende:
Even die Bobbie Eden opzoeken op XHamster. Nog nooit van dat wijf gehoord.
ik kende die naam wel, maar geen idee dat ze er zo uit zagquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh, ik dacht dat het een of andere Gooise vrouw was
Maar tis een seksmevroi.
Vind dr ook totaal niet doable ofzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kende die naam wel, maar geen idee dat ze er zo uit zag
nepblond gevalquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind dr ook totaal niet doable ofzo
Ik vond ze wel oke maar niet beter dan de vorige. Volgens mij komt er nog 1 want Trijntje heeft nog maar 6 mensen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef roos85 het volgende:
En hoe was het deze keer?
Hoeveel auditie afleveringen komen nog?
Was wel oke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef roos85 het volgende:
En hoe was het deze keer?
Hoeveel auditie afleveringen komen nog?
Vanavond. <MJ>I'll be there<MJ>quote:
SPOILER: Een deelnemer van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahahahahahahahaha veeg me opSPOILER: Een deelnemer van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.. en het is tegenwoordig het vriendje van Sonja Silva.. haha!quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha veeg me op
Ja, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hem ook alleen daarvan ken. Als meneer Silva nummer eh... 12 of zoquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en het is tegenwoordig het vriendje van Sonja Silva.. haha!
SHO / [Whatever gate] Sonja Silva: BB, ZKH; als het maar een afk is! #8
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hem ook alleen daarvan ken. Als meneer Silva nummer eh... 12 of zo
Ja.. en die neukte ook nog een tijdje met die blonde daarvan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:58 schreef Koen66 het volgende:
Pyke, die was toch van de editie met Adlicious
Het leek zo'n bedeesde gast maar hij lust er dus wel pap vanquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en die neukte ook nog een tijdje met die blonde daarvan.
Volgens mij is het Sonja die hem leeg zuigt..quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het leek zo'n bedeesde gast maar hij lust er dus wel pap van
He roos.. bah. Wat ordinair!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Sonja die hem leeg zuigt..
quote:
Is ook allemaal zo vermoeiend..quote:Tevens; dat kan zij toch helemaal niet met al haar ziektes, aandoeningen en andere dingen
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Is ook allemaal zo vermoeiend..
Ja, die zag ik ook in de voorstukjes.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En volgens mij doet gerrie dantuma van dijk ook weer mee (die er vorig jaar tegen leona uitvloog ik the battles.. ik hoor u denken wie?! De winnaar van vorig jaar)
Was toch die boerinne?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En volgens mij doet gerrie dantuma van dijk ook weer mee (die er vorig jaar tegen leona uitvloog ik the battles.. ik hoor u denken wie?! De winnaar van vorig jaar)
Dat lijkt op vrijdagavond altijd erger dan de rest van de weekquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:13 schreef CherryOnTop het volgende:
Nog 1,5 uur, aangezien gtst toch wel weer 10/15 min. uitloopt
Dewuut? Wat is dat???quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Kan ik zoals altijd nog even VI kijkenOh en truckers on ice
SBS6??quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
De titel dekt geheel de lading, vrachtwagenchauffeurs die op ijs rijden
Welke?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Bah, ik heb koeken van AH die naar oud frituurvet smaken
Weet de naam niet, verpakking weggegooid, maar er is een roze glazuurlaag in het midden.quote:
Ah, die zijn niet best...quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet de naam niet, verpakking weggegooid, maar er is een roze glazuurlaag in het midden.
Hingen ze maar aan een klif.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |