God ja, zeker nu ik dit voorstukje hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik had echt veel liever Nathalie gehad.
Maar ja, die snapt dan weer wel dat je dit niet twee keer doet
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik had echt veel liever Nathalie gehad.
Maar ja, die snapt dan weer wel dat je dit niet twee drie keer doet
Wat een ellende al die types op herhaling...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat had ik ergens gelezen. Geen idee meer waar.
Ze zat in de promo voor deze week. En ik trek har stem niet zo goed. Bij Idols 1 al niet en ik hoor dat ze nu nog meer overdrijft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee hoe wist iemand aan het begin van de aflevering dat deze ook weer mee zou doen??
En die vraagt zich maar af 'als Miley het doet is het wel leukquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef snellejelle het volgende:
Ze betast zichzelf maar, aangezien niemand anders dat wil?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die vraagt zich maar af 'als Miley het doet is het wel leuk'
Zelfs haar naam is mooiquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Geen laptop vandaag, dus geen topic helaas.
Damn wat was dat een lekker optreden van Merel
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die vraagt zich maar af 'als Miley het doet is het wel leuk'
Mental imagequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]hopelijk gaat ze niet twerken
dat zou ik dan wel weer willen zien. Ramptoerisme.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]hopelijk gaat ze niet twerken
Ze heeft een toffe stem.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Wat veel gegadigden voor Yuli in het adoptietopic toch nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |