AH, die zag ik bij schoonouders liggen. Ben zelf niet zo'n koningshuis addictquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van de troonswisseling, dat boekIk wilde er eentje extra hebben voor later in m'n boekenkast-met-trap.
Ik heb ook een boekje van Angela Merkel, gewoon, dat staat slim!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AH, die zag ik bij schoonouders liggen. Ben zelf niet zo'n koningshuis addict
ik heb geen brilquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
joop mag ook wel een nieuwe bril ipv zo'n glimmend ding.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ook een boekje van Angela Merkel, gewoon, dat staat slim!
Ik ook niet, ook maar even Googlen danquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef fratsman het volgende:
Even die Bobbie Eden opzoeken op XHamster. Nog nooit van dat wijf gehoord.
ik kende die naam wel, maar geen idee dat ze er zo uit zagquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh, ik dacht dat het een of andere Gooise vrouw was
Maar tis een seksmevroi.
Vind dr ook totaal niet doable ofzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kende die naam wel, maar geen idee dat ze er zo uit zag
nepblond gevalquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind dr ook totaal niet doable ofzo
Ik vond ze wel oke maar niet beter dan de vorige. Volgens mij komt er nog 1 want Trijntje heeft nog maar 6 mensen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef roos85 het volgende:
En hoe was het deze keer?
Hoeveel auditie afleveringen komen nog?
Was wel oke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef roos85 het volgende:
En hoe was het deze keer?
Hoeveel auditie afleveringen komen nog?
Vanavond. <MJ>I'll be there<MJ>quote:
SPOILER: Een deelnemer van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |