En een seizoen te vroeg begonnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Trijn is een seizoen te lang doorgegaan
Volgende week ben ik er niet bij, want dan ben ik in Romequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:32 schreef Lutte het volgende:
We hebben het weer overleefd jongens! Opladen voor volgende week.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En een seizoen te vroeg begonnen
That sums it up
Jij komt ook overal en nergens zeg! Veel plezierquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
Volgende week ben ik er niet bij, want dan ben ik in Rome
Ik was van plan de mijne te ritueel af te slachten..quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Lutte het volgende:
Ik wil graag nog even zeggen dat ik vandaag underground een Droomboek heb kunnen scoren. Ze waren telkens uitverkocht!
Snap idd niet waarom ze niet wisselen ook al wordt er veel op dezelfde dag opgenomenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal elke week hetzelfde aan, alleen valt dat bij haar het meest op door die broek
Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Lutte het volgende:
Ik wil graag nog even zeggen dat ik vandaag underground een Droomboek heb kunnen scoren. Ze waren telkens uitverkocht!
En, is het watquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Lutte het volgende:
Ik vind dat laatste liedje echt supermooiquote:
Dank jequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij komt ook overal en nergens zeg! Veel plezier
Dag mopjequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, heren, het was weer een waar genoegen!
Van de troonswisseling, dat boekquote:
No Angel of Wings?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat laatste liedje echt supermooi![]()
Moest zij niet tegen de winnares van de laatste keer (naam ff kwijt) tijdens de battles? Hoop 't, vond d'r erg goed!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Joooo-pi het volgende:
hey, die ene was Gerrie van Dijk, volgens mij. Die deed vorig jaar toch al mee?
Die is tof inderdaadquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, het is iets met wings in elk geval
AH, die zag ik bij schoonouders liggen. Ben zelf niet zo'n koningshuis addictquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van de troonswisseling, dat boekIk wilde er eentje extra hebben voor later in m'n boekenkast-met-trap.
Ik heb ook een boekje van Angela Merkel, gewoon, dat staat slim!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AH, die zag ik bij schoonouders liggen. Ben zelf niet zo'n koningshuis addict
ik heb geen brilquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
joop mag ook wel een nieuwe bril ipv zo'n glimmend ding.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ook een boekje van Angela Merkel, gewoon, dat staat slim!
Ik ook niet, ook maar even Googlen danquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef fratsman het volgende:
Even die Bobbie Eden opzoeken op XHamster. Nog nooit van dat wijf gehoord.
ik kende die naam wel, maar geen idee dat ze er zo uit zagquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh, ik dacht dat het een of andere Gooise vrouw was
Maar tis een seksmevroi.
Vind dr ook totaal niet doable ofzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kende die naam wel, maar geen idee dat ze er zo uit zag
nepblond gevalquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind dr ook totaal niet doable ofzo
Ik vond ze wel oke maar niet beter dan de vorige. Volgens mij komt er nog 1 want Trijntje heeft nog maar 6 mensen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef roos85 het volgende:
En hoe was het deze keer?
Hoeveel auditie afleveringen komen nog?
Was wel oke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef roos85 het volgende:
En hoe was het deze keer?
Hoeveel auditie afleveringen komen nog?
Vanavond. <MJ>I'll be there<MJ>quote:
SPOILER: Een deelnemer van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |