Nee, ze houdt teveel van zichzelfquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de operabiatch wordt, of dat meisje dat niet ouder werd vanavond.
Deze heeft nog wel iets sympathieks.
denk het ook. Ze vroegen haar wat haar naam is en ze zei echt zo heel demonstratief : Ik heet Yuli Minguelquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef Guanabana het volgende:
Ze is vast beledigd dat ze niet herkend wordt.
Kuttreinen ook altijd. Heb afgelopen week meer op het station gezeten dan in die blauwgele ellende zelf.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Niemand wil Trijntje. Ik herhaal... NIEMAND WIL TRIJNTJE!!!
HA-HA!
Dat was Nathaliequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was ze toen niet helemaal praise the lord?
Koningin Yuli en de kandidaten zijn haar onderdanenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef MissJ het volgende:
wtfZie hoe ze kijkt terwijl de coaches commentaar geven. Wat een kop zeg
Dat viel mij ook op ja. Ik kreeg plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het ook. Ze vroegen haar wat haar naam is en ze zei echt zo heel demonstratief : Ik heet Yuli Minguel
oh god.. als yuli & ananas samen een lied moeten zingenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Koningin Yuli en de kandidaten zijn haar onderdanen
Maar ook Bobbi Edenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig krijgen we nu Birdy bij RTL Late Night
Oh gelukkig, kan ik nog mijn lijstje aanvullen tot 3.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dit is auditieshow 4, vorige 2 seizoenen waren er 7.
Oh damn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh god.. als yuli & ananas samen een lied moeten zingen
7, lekker overdreven.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dit is auditieshow 4, vorige 2 seizoenen waren er 7.
Ze hebben allemaal elke week hetzelfde aan, alleen valt dat bij haar het meest op door die broekquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Housekeeper het volgende:
Heeft die Trijntje trouwens elke week zo'n roofdierenbroek ofzo
Alle coaches dragen in de BA elke keer hetzelfde...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Housekeeper het volgende:
met die maat heb je niet veel keuzesquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Housekeeper het volgende:
Trijn is een seizoen te lang doorgegaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
Wauw, Trijntje's team is nog erger dan dat van Ali.
En het jasje vorig jaar. Zou je zeggen dat ze er van geleerd heeftquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal elke week hetzelfde aan, alleen valt dat bij haar het meest op door die broek
Ik vond die Wudstick wel tof.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
Wauw, Trijntje's team is nog erger dan dat van Ali.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |