AH, die zag ik bij schoonouders liggen. Ben zelf niet zo'n koningshuis addictquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van de troonswisseling, dat boekIk wilde er eentje extra hebben voor later in m'n boekenkast-met-trap.
Ik heb ook een boekje van Angela Merkel, gewoon, dat staat slim!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AH, die zag ik bij schoonouders liggen. Ben zelf niet zo'n koningshuis addict
ik heb geen brilquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
joop mag ook wel een nieuwe bril ipv zo'n glimmend ding.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ook een boekje van Angela Merkel, gewoon, dat staat slim!
Ik ook niet, ook maar even Googlen danquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:38 schreef fratsman het volgende:
Even die Bobbie Eden opzoeken op XHamster. Nog nooit van dat wijf gehoord.
ik kende die naam wel, maar geen idee dat ze er zo uit zagquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh, ik dacht dat het een of andere Gooise vrouw was
Maar tis een seksmevroi.
Vind dr ook totaal niet doable ofzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kende die naam wel, maar geen idee dat ze er zo uit zag
nepblond gevalquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind dr ook totaal niet doable ofzo
Ik vond ze wel oke maar niet beter dan de vorige. Volgens mij komt er nog 1 want Trijntje heeft nog maar 6 mensen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef roos85 het volgende:
En hoe was het deze keer?
Hoeveel auditie afleveringen komen nog?
Was wel oke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef roos85 het volgende:
En hoe was het deze keer?
Hoeveel auditie afleveringen komen nog?
Vanavond. <MJ>I'll be there<MJ>quote:
SPOILER: Een deelnemer van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahahahahahahahaha veeg me opSPOILER: Een deelnemer van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.. en het is tegenwoordig het vriendje van Sonja Silva.. haha!quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha veeg me op
Ja, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hem ook alleen daarvan ken. Als meneer Silva nummer eh... 12 of zoquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en het is tegenwoordig het vriendje van Sonja Silva.. haha!
SHO / [Whatever gate] Sonja Silva: BB, ZKH; als het maar een afk is! #8
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hem ook alleen daarvan ken. Als meneer Silva nummer eh... 12 of zo
Ja.. en die neukte ook nog een tijdje met die blonde daarvan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:58 schreef Koen66 het volgende:
Pyke, die was toch van de editie met Adlicious
Het leek zo'n bedeesde gast maar hij lust er dus wel pap vanquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en die neukte ook nog een tijdje met die blonde daarvan.
Volgens mij is het Sonja die hem leeg zuigt..quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het leek zo'n bedeesde gast maar hij lust er dus wel pap van
He roos.. bah. Wat ordinair!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Sonja die hem leeg zuigt..
quote:
Is ook allemaal zo vermoeiend..quote:Tevens; dat kan zij toch helemaal niet met al haar ziektes, aandoeningen en andere dingen
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Is ook allemaal zo vermoeiend..
Ja, die zag ik ook in de voorstukjes.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En volgens mij doet gerrie dantuma van dijk ook weer mee (die er vorig jaar tegen leona uitvloog ik the battles.. ik hoor u denken wie?! De winnaar van vorig jaar)
Was toch die boerinne?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En volgens mij doet gerrie dantuma van dijk ook weer mee (die er vorig jaar tegen leona uitvloog ik the battles.. ik hoor u denken wie?! De winnaar van vorig jaar)
Dat lijkt op vrijdagavond altijd erger dan de rest van de weekquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:13 schreef CherryOnTop het volgende:
Nog 1,5 uur, aangezien gtst toch wel weer 10/15 min. uitloopt
Dewuut? Wat is dat???quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Kan ik zoals altijd nog even VI kijkenOh en truckers on ice
SBS6??quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
De titel dekt geheel de lading, vrachtwagenchauffeurs die op ijs rijden
Welke?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Bah, ik heb koeken van AH die naar oud frituurvet smaken
Weet de naam niet, verpakking weggegooid, maar er is een roze glazuurlaag in het midden.quote:
Ah, die zijn niet best...quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet de naam niet, verpakking weggegooid, maar er is een roze glazuurlaag in het midden.
Hingen ze maar aan een klif.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |