*squeeze*quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:45 schreef Lindytje het volgende:
Niemand wil in mijn topique posten
Nou, dan ga ik wel zwemmen.
OHAIquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:45 schreef Lindytje het volgende:
Dez0n jonguhquote:
Dat ze dat lekker zelf gaat halen!quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest allesreiniger halen voor de poetsMaar nu ben ik er weer!
haha, nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ze dat lekker zelf gaat halen!
Pahahahha Lin en geduldquote:
quote:
quote:
Chick, ben jij zielig ende alleen vanmiddag?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, nee tuurlijk nietZo werkt dat niet
Maar ik moest soberso pinnen dus dat maakte niet uit.
Wel alleen, maar zielig valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Chick, ben jij zielig ende alleen vanmiddag?
Wil je gezelschap?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel alleen, maar zielig valt wel mee hoor
Ik was vanacht een beetje zielig
Heb je al gekrast?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:45 schreef Lindytje het volgende:
ik weet het eigenlijk nietquote:
Wat je wil, denk er maar even over naquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet het eigenlijk niet
Aan de ene kant wel, aan de andere kant kan ik ook gaan slapen...
Whatsapp een collega en vraag hetquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
En rug/nek/schouder zijn nog niet beter, dus ik mag vanmiddag naar de huisarts en Fred vind dat ik me ziek moet melden voor dit weekend. Ik denk dat hij wel een beetje gelijk heeft.
Ik weet alleen heul niet hoe dat moet
Ik ga zo m'n collega bellen, die is als het goed is net binnen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whatsapp een collega en vraag het
Dan is het ook gewoon verstandiger om niet te gaan. Ik weet zeker dat ze dat wel zullen begrijpen en anders hebben ze gewoon uhm ja. Pech.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n collega bellen, die is als het goed is net binnen.
Ziek zijn is heel ellendig bij ons, we kunnen op niks anders terugvallen dan ons eigen team. Dus je weet dat je anderen uit hun vrije weekend trekt. Of dat anderen langer moeten blijven.
Maar ik vind het ook niet verantwoord om daar te gaan staan met zo weinig bewegingsvrijheid terwijl er twee risico-gevalletjes komen wat uitbarstingen betreft.. Daar kan ik op dit moment niks mee
Warme douche... Warm houden met dekens/dikke trui... Grote kans dat een zenuw vast zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
En rug/nek/schouder zijn nog niet beter, dus ik mag vanmiddag naar de huisarts en Fred vind dat ik me ziek moet melden voor dit weekend. Ik denk dat hij wel een beetje gelijk heeft.
Ik weet alleen heul niet hoe dat moet
Is ie er ook naar aan het blaffen??quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:03 schreef Lindytje het volgende:
Lassie is de klimop van de muur aan het trekken
Ach ja, je kan maar een bezigheid hebben.
Nee, dat kwam ie binnen tegen mij doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is ie er ook naar aan het blaffen??![]()
![]()
![]()
Als ik google moet geloven denk ik dat het zoiets is ja... Ik heb gisteren een warmteding in m'n nek gehad en heb geslapen met een sjaal om en een vest aan (sjaal ging er halverwege de nacht af, godver wat was het warmquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Warme douche... Warm houden met dekens/dikke trui... Grote kans dat een zenuw vast zijn.
Ik heb hem ook gehad en ben toen ook naar de huisarts geweest want ik kon bijna niet meer lopen (en niks meer tillen). Zij legde het zo uit: Velen pijn; dus je verkrampt en probeert weinig te bewegen; hierdoor gaat je spieren nog meer gaan 'werken' waardoor je de pijn niet voelt; maar het eigenlijk erger maakt...
Je moet proberen om zoveel mogelijk te bewegen om het weer 'los' te krijgen. Ik heb toen 2 dagen thuis gezeten en telkens een halve dag in bad doorgebracht![]()
Maar ik hoop dat ze iig iets kunnen doenIk moest pijnstillers slikken zodat ik niet steeds ging verkrampen en uiteindelijk kwam het los
Ja jongeuh hoezo kom jij niet kijken naar al dat werk dat ie voor jou aan het doen isquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat kwam ie binnen tegen mij doen
Daarna liep ie weer naar buiten
Ja het klinkt echt heel erg op wat ik had namelijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik google moet geloven denk ik dat het zoiets is ja... Ik heb gisteren een warmteding in m'n nek gehad en heb geslapen met een sjaal om en een vest aan (sjaal ging er halverwege de nacht af, godver wat was het warm).
Ik hoop dat het snel weer over is.. Ik ben nu ook waanzinnig verkeerd aan het ademen volgens mij en dat helpt echt niet.
Gelukkig wil Fred die mongolenpoedel uitlaten, want dat gaat ook niet heul soepel nu
Maar het duurde niet heel lang?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het klinkt echt heel erg op wat ik had namelijkEn het probleem was dat het bij mij in mijn rug was begonnen en toen naar mijn schouders en mijn nek ging; waardoor ik alleen nog als een halve quasimodo kon rondlopen ook
![]()
Omdat. Gewoon. Ik zie het van binnen ook primaquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja jongeuh hoezo kom jij niet kijken naar al dat werk dat ie voor jou aan het doen is![]()
Neequote:Op vrijdag 20 september 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar het duurde niet heel lang?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, of ik een samenwerking wil doen met dez0n bedrijf:
http://www.goldoxwiremesh.com/products.html
Maar natuurlijk!!![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee1 dag toen het op het werk er 'inschoot' en het dus alleen maar erger werd dat ik huilend naar huis moest rijden
2 dagen thuis met 1 dag huisarts en velen pijn; dag er na was het al wat beter; daarna weer gaan werken en enkel nog wat rugpijn maar toen was het al zo goed als over
Wat da fuq is er aan de hand in de wereldquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, of ik een samenwerking wil doen met dez0n bedrijf:
http://www.goldoxwiremesh.com/products.html
Maar natuurlijk!!![]()
Oh, bout... Kun je niet even de arts bellen voor wat meer zekerheid er over? Ook qua nacontrole?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
godver, een collega die hetzelfde heeft meegemaakt zegt via de chat dat ze het gek vindt dat ik zo laat op nacontrole moet... nu ben ik weer helemaal onzeker, dikke tranen alles. Hoe weet je nou of het goed heeft doorgezet?
Geen ideequote:Op vrijdag 20 september 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat da fuq is er aan de hand in de wereld![]()
Wanneer moet je op nacontrole dan? En anders vraag je het aan wup, poppedein of mignonne?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
godver, een collega die hetzelfde heeft meegemaakt zegt via de chat dat ze het gek vindt dat ik zo laat op nacontrole moet... nu ben ik weer helemaal onzeker, dikke tranen alles. Hoe weet je nou of het goed heeft doorgezet?
ik ga toch niet out of the blue aan wildvreemden dingen vragenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wanneer moet je op nacontrole dan? En anders vraag je het aan wup, poppedein of mignonne?
Ik heb er echt geen kaas van gegeten en zou willen dat ik meer nuttigs tegen je kon zeggen dan:quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga toch niet out of the blue aan wildvreemden dingen vragen
2 oktober pas. En waarom laat ik me nou weer zo gek maken?
Terwijl het gewoon jouw geld is dus eigenlijk is dat niet raar. Maar ik heb daar ook last van hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet eigenlijk 'mijn mediabureau' bellen om te vragen waar mijn geld blijft, maar ik ben zo'n schijthol met bellen dat ik niet durf. Ik voel me dan meteen zo'n schrale aap om daar achteraan te bellen.. dilemma's jonguh.
ik heb die mensen nog nooit gesproken, ze weten ook niet wie ik ben, dus ik vind dat wel een beetje een drempel zeg maarquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En die dames vinden het echt niet raar als je dingen aan ze vraagt. Als je je er beter door voelt wil ik het ook wel aan je vragen?
Ja, dat is ook zo. Lamequote:Op vrijdag 20 september 2013 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Terwijl het gewoon jouw geld is dus eigenlijk is dat niet raar. Maar ik heb daar ook last van hoor
Geld is nodig om te falen, bel gelijk!quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet eigenlijk 'mijn mediabureau' bellen om te vragen waar mijn geld blijft, maar ik ben zo'n schijthol met bellen dat ik niet durf. Ik voel me dan meteen zo'n schrale aap om daar achteraan te bellen.. dilemma's jonguh.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geld is nodig om te falen, bel gelijk!
Vraag of het een strategisch goede zet is om een advertorial te maken voor een hekwerken-bedrijf![]()
Misschien ook een revieuw van makenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geld is nodig om te falen, bel gelijk!
Vraag of het een strategisch goede zet is om een advertorial te maken voor een hekwerken-bedrijf![]()
Meiske, doe dat dan! Lekker warme straal pakken. En dan gaan zeehonden om de boel te ontlastenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Anders ben je even een half uur bezig om je ziek te melden omdat er niemand opneemt. En het is nog steeds niet gelukt
.
En een fucking kwartier een telefoon aan je oor houden doet dus echt zeer aan m'n arm (wat bevestigd dat ik me ziek moet melden). Ik wil godver onder een warme douche gaan staan
Wat is zeehonden?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meiske, doe dat dan! Lekker warme straal pakken. En dan gaan zeehonden om de boel te ontlasten
plat op je buik liggen met je armen langs je lijfquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is zeehonden?
Ik heb het ziekmeldnummer na 12 minuten in de wacht opgegeven, fuck it zeg.
Probeer zo nog 1 keer het nummer van m'n werk (die vanaf 12 uur aan hoort te staan, niet alleen voor mij) en daarna ga ik inderdaad die douche in, ik word hier fucking chagrijnig van
Hey, die heb ik nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plat op je buik liggen met je armen langs je lijf
Bwuh beterschapquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog niet geprobeerd
Ik heb nu wel wat te laten zien aan de dokter want m'n arm doet nu echt zeer... Wat volgens mij ook niet echt normaal is.
EN NOU PLAT JIJquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, ziekmeld nummer bereikt, sms naar m'n werk gestuurd en nu kan iedereen de tyfus krijgen![]()
Voordeel is dat ik me een stuk minder schuldig voel over het ziekmelden![]()
En lekker warm gedoucht
Zeehonden maarquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, ziekmeld nummer bereikt, sms naar m'n werk gestuurd en nu kan iedereen de tyfus krijgen![]()
Voordeel is dat ik me een stuk minder schuldig voel over het ziekmelden![]()
En lekker warm gedoucht
Beterschap chick.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog niet geprobeerd
Ik heb nu wel wat te laten zien aan de dokter want m'n arm doet nu echt zeer... Wat volgens mij ook niet echt normaal is.
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeehonden is altijd beter met een kat er bovenop
[ afbeelding ]
dat is goed nieuws puckz!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn planning qua werk begint ook vruchten af te werpen. Mensen weten me steeds meer te vinden voor allerlei dingen met als gevolg dat ik het nu zo druk heb dat ik de komende twee weken 32 uur mag werken en wellicht wordt het helemaal omgezet van 20 naar 32
dat zou wel superideaal zijn!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn planning qua werk begint ook vruchten af te werpen. Mensen weten me steeds meer te vinden voor allerlei dingen met als gevolg dat ik het nu zo druk heb dat ik de komende twee weken 32 uur mag werken en wellicht wordt het helemaal omgezet van 20 naar 32
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeehonden is altijd beter met een kat er bovenop
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Sien ligt ook vaak op mijn benen, kan bestquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat als de poedel dat doet ik een nieuw probleem heb
Niet alleen je nek/schouders; maar ook je onderrug zit dan vast én een gebroken been door het gewichtquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat als de poedel dat doet ik een nieuw probleem heb
Oehhhh zou wel tof zijn jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Yeah...alhoewel ik wel kan wennen aan deze werktijden hoor
Maar financieel gezien is 32 uur wel ideaal.
Dan verdien ik het vergelijkbare als met mijn vorige baan 40 uur
Hoef ik ook niet bang te zijn dat ik de huisarts niks kan laten zienquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet alleen je nek/schouders; maar ook je onderrug zit dan vast én een gebroken been door het gewichtSCORE
Alles in 1 keer kapoetski
![]()
Verdwenen als in piepschuim in aceton verdwenen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver flut![]()
Heel dag bezig met een scheikundig experiment (en ik doe nooit scheikunde, dus vond dit al heel wat), zijn aan het eind mijn samples gewoon verdwenenAlsof ze zijn opgelost of zo, kutzooi. Dus heel de dag voor niks gewerkt en ik moet ze dus weer opnieuw maken en het dan nog een keer proberen. En ik heb al zo weinig tijd meer voordat mijn contract voorbij is
Ja, gewoon echt weg...quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Verdwenen als in piepschuim in aceton verdwenen?
Het is wel kut van je dag werk, maar godsamme wat is scheikunde dan toch tof zegquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, gewoon echt weg...
Ik had een oplossing gemaakt van verschillende zuren, het idee was dat die dat een laagje van mijn plastic sample weg zouden vreten als het ware (en daardoor kan ik er onder een bepaalde microscoop goede foto's van krijgen). En dan na 2 uur gooi je er iets anders bij dat het zuur neutraliseert en dan haal je je sample eruit. Maar er zat alleen nog maar vloeistof in het potje, mijn plastic sample was gewoon weg
Uiteraard heeft nog niemand dat ooit meegemaakt en hoe kan dit blabla. Wel weer typisch voor mij dit
Ik vind dat ook zo tof jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is wel kut van je dag werk, maar godsamme wat is scheikunde dan toch tof zeg
Sorry mevrouw![]()
Maar er moet dan toch wel iets mis gegaan zijn? Weet niemand dan wat?
De kleurtjes waren wel tofquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is wel kut van je dag werk, maar godsamme wat is scheikunde dan toch tof zeg
Sorry mevrouw![]()
Natuurlijk! Schnel, voor het te laat is!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd 12 broeken weggemikt
dat is reden om ieuwe te falen toch?![]()
Ik denk dat ik insla zodra er ergens een sale isquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk! Schnel, voor het te laat is!
Dat miss gewoon een compleet nieuwe stof heeft ontwikkelt die plastiek ONZICHTBAAR maakt ! Ermahgerd hoe awesome zou dat zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry mevrouw![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat miss gewoon een compleet nieuwe stof heeft ontwikkelt die plastiek ONZICHTBAAR maakt ! Ermahgerd hoe awesome zou dat zijn
"Hollow man idee"
Holy crap dat kan ik nooitquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik insla zodra er ergens een sale isik heb 9 guess broeken weggegooid
Maar ik heb nu nog 3 spijkerbroeken die nog nooit gedragen heb en 3 die ik wel gedragen heb dus kan nu wel ff vooruit tot sale
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat miss gewoon een compleet nieuwe stof heeft ontwikkelt die plastiek ONZICHTBAAR maakt ! Ermahgerd hoe awesome zou dat zijn
"Hollow man idee"
Ik ook niet hoor, mar ze zijn gewoon niet mooi meer dus dan trek ik ze niet aan en dan ligt het er maar,quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy crap dat kan ik nooitAls ik mijn kast aan het opruimen ben en ik doe 3 broeken weg; vind ik het wel zat geweest
Ik kan nooit afscheid nemen van mijn kleren
![]()
Ik stop alles waarvan ik vermoed dat ik het weg wil doen in een vuilniszak en die zet ik op zolder. En als je dan jaren later die zakken ziet, dan lag je je kapot dat je ooit overwogen hebt om het nog een keer te dragen en dan mag het wegquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy crap dat kan ik nooitAls ik mijn kast aan het opruimen ben en ik doe 3 broeken weg; vind ik het wel zat geweest
Ik kan nooit afscheid nemen van mijn kleren
![]()
Alle Harry Pottersquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
nog tips voor films die k moet binnenhalen?
Mijn allergrootste broek die ik zelfs met een riem niet meer met goed fatsoen aankan en waar ook nog eens een gat in zit, ligt in een tasje naast de kledingkastquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had al moeite met drie ouwe die ik niet meer paste.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik stop alles waarvan ik vermoed dat ik het weg wil doen in een vuilniszak en die zet ik op zolder. En als je dan jaren later die zakken ziet, dan lag je je kapot dat je ooit overwogen hebt om het nog een keer te dragen en dan mag het wegEn heeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe trek ik er dan nog wel eens iets uit van 'WHAAAAAAAAA TOF WAAROM WIST IK NIET MEER DAT IK DIT HAD'
Django al gezien? En despicable me 2quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
nog tips voor films die k moet binnenhalen?
Ik heb ook veel kleding in mijn kast hangen die meer 'voor het geval dat' is. Dat draag ik dan liever niet, maar stel nou dat al die andere dingen toevallig net in de was zijn. Probleem is dat alleen veel te veel van die items heb, want wat nou als ik net iets blauws nodig heb, of iets groens, of of ofquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja ik heb dus een paar weken terug mijn kast uitgezocht en 2 broeken terug gevonden van ERMAHGERD DIE ZIJN KEITOF.
Ik heb toevallig vandaag een broek aan die ik zéker al 7 jaar heb en hoogstens 3 keer had aangedaan
ja allemaal al gezien!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Django al gezien? En despicable me 2Ennnnnn silver linings playbook ook al gezien?
Ja hoiquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
En dan zit je dus helemaal alleen op kantoorIedereen is weg... *gaat in een hoekje wiegen*
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja allemaal al gezien!
ohnee D2 nog niet, die ff doen!
nog meer?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Weet niet vanaf hoe 'oud' je films binnen kunt halen? Ik had een tijdje terug Safe Haven gezien in de bios, die vond ik wel mooi
ken ik niet, ff die ook doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Weet niet vanaf hoe 'oud' je films binnen kunt halen? Ik had een tijdje terug Safe Haven gezien in de bios, die vond ik wel mooi
Ik vind haar tofquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sandra Bullock
Oh wait
Wuuuuuuut why???quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
SandraIk mag geen films kijken van haar van cif
Hij kan haar niet uitstaan
![]()
Zij heette Sookie in Gilmore Girls.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Originele? Er was er toch maar 1?
Echt weggegooid of nog iemand blij mee gemaakt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik insla zodra er ergens een sale isik heb 9 guess broeken weggegooid
Maar ik heb nu nog 3 spijkerbroeken die nog nooit gedragen heb en 3 die ik wel gedragen heb dus kan nu wel ff vooruit tot sale
als een broek lelijk is ga ik hem niet aan iemand weggevenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Echt weggegooid of nog iemand blij mee gemaakt?
Ik vind dat altijd zo zonde he? Helemaal bij die dure merken
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zij heette Sookie in Gilmore Girls.![]()
+1quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
vroegah the net, wat een bazenfilm was dat
Daarvoor volgens mij wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar omdat er stond 'de originele Sookie', alsof de rol daarna nog door iemand anders was gedaan of zo
Ik gooi zelf alleen maar dingen weg die kapot zijn. Als ik het gewoon niet meer wil dragen dan gooi ik het altijd in van die kledingcontainers..quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Echt weggegooid of nog iemand blij mee gemaakt?
Ik vind dat altijd zo zonde he? Helemaal bij die dure merken
Oh OK, echt gaar en af zeg maarquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als een broek lelijk is ga ik hem niet aan iemand weggeven
Priemquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh!! @Lin; debs; en wie ook maar zin heeft (weet even niet meer wie vorige keer mee was): Doen we alvast een date maken voor The Hunger Games 2 ? Komt 22 nov. uit
Ik wil em wel weer zien in Zien (hehe zien in zien.. i made a funny
![]()
Kuch.. dus).
Oh geen idee... In de serie is nooit iemand anders dan Melissa Sookie geweest toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:27 schreef Dwyn het volgende:
Weet je die harp speler nog in de eerste paar afleveringen? Volgens mij was die in eerste instantie als Sookie gecast.
Die pilot is toen volgens mij opnieuw gefilmd. Haar stukjes dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh geen idee... In de serie is nooit iemand anders dan Melissa Sookie geweest toch?
Ja ik ook, alleen ik doe sommige dingen nog naar mijn zus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik gooi zelf alleen maar dingen weg die kapot zijn. Als ik het gewoon niet meer wil dragen dan gooi ik het altijd in van die kledingcontainers..
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die pilot is toen volgens mij opnieuw gefilmd. Haar stukjes dan.
Sjaan was over films bezig en ik bedacht me net dat ik the hunger games 2 wil zien; en ik weet dat ie dit jaar uitkomt maar wist niet meer wanneer.quote:
Dat laatste wist ik dan weer welquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:29 schreef Dwyn het volgende:
Alex Borstein (who plays Ms. Swan on MADtv) was the original choice to play Sookie but had to drop out due to scheduling conflicts with MADtv and Family Guy, on which she plays Lois Griffin. Like Rachel Dratch on 30 Rock (who was the original choice for the Jenna role), Borstein instead makes numerous cameos in the show as different characters — like Ms. Celine, Emily Gilmore’s ambiguously aged, celebrity-name-dropping stylist. Borstein would be replaced with Melissa McCarthy and Borstein’s husband would land the role of Jackson. Lisa Weil originally tried out for Rory and was denied the part, but the producers were so taken with Weil that they wrote Paris Geller for her instead.
Gilmore Girls!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
Gééééén idee over welke serie jullie het hebben
Ik moet nog weer bedenken waar ik nog maar ben gebleven bij The Tudors
OK al 1 keer helemaal gezien, maar ik was weer opnieuw begonnen...
Oh en Pinda heeft volgens mij ook wel een toffe dag vandaag. Realistische oefening van de Brandweer op vliegveld Weeze
Laggenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik stop alles waarvan ik vermoed dat ik het weg wil doen in een vuilniszak en die zet ik op zolder. En als je dan jaren later die zakken ziet, dan lag je je kapot dat je ooit overwogen hebt om het nog een keer te dragen en dan mag het wegEn heeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe trek ik er dan nog wel eens iets uit van 'WHAAAAAAAAA TOF WAAROM WIST IK NIET MEER DAT IK DIT HAD'
Oh die is leuk ja die seriequote:
Jaaaaa leuk!!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh!! @Lin; debs; en wie ook maar zin heeft (weet even niet meer wie vorige keer mee was): Doen we alvast een date maken voor The Hunger Games 2 ? Komt 22 nov. uit
Ik wil em wel weer zien in Zien (hehe zien in zien.. i made a funny
![]()
Kuch.. dus).
Waar haal je dat vandaan???quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:29 schreef Dwyn het volgende:
Alex Borstein (who plays Ms. Swan on MADtv) was the original choice to play Sookie but had to drop out due to scheduling conflicts with MADtv and Family Guy, on which she plays Lois Griffin. Like Rachel Dratch on 30 Rock (who was the original choice for the Jenna role), Borstein instead makes numerous cameos in the show as different characters — like Ms. Celine, Emily Gilmore’s ambiguously aged, celebrity-name-dropping stylist. Borstein would be replaced with Melissa McCarthy and Borstein’s husband would land the role of Jackson. Lisa Weil originally tried out for Rory and was denied the part, but the producers were so taken with Weil that they wrote Paris Geller for her instead.
Whut?quote:Welcome baby Quillyandro Radyen Luciano!
Neequote:Op vrijdag 20 september 2013 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg me alsjeblieft dat dit een zin is uit een nieuw harry potter boek
En zijn roepnaam is QRL? Fonetisch: Krillquote:
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.52434380,d.d2kquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan???![]()
Ik heb de hele serie in huisEn paris als Rory
maar goed dat ze dat niet gedaan hebben
![]()
En Sookie is idd geniaal. Ze speelt toch ook in Bridemades....das zo raar. Terwijl ik dat met sommige andere acteurs niet heb
Ik heb ook de hele seriequote:Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.52434380,d.d2k
Tis allebei even kut flut.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het dan kwiljandro of kwilie-andro?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tevens is het een spier die loopt te trollen.. Krijg pijnstillers en moet in een paar dagen weer over zijn
Wat is het nut? Misschien is er wel een betere oplossing.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand waar ik een PDF online kan gooien? (en linken)
Zou Dropbox dat kunnen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand waar ik een PDF online kan gooien? (en linken)
Ja ik heb al wat anders gedaan, het ging even om dat patroontje. Maar die had ik in Excel gemaakt dus dan kan je het niet als afbeelding opslaan of exporteren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is het nut? Misschien is er wel een betere oplossing.
Ja maar dan ligt het eraan hoe je wil dat mensen het bekijken. Moeten ze het meteen downloaden of wil je dat ze het online kunnen bekijken en dan kunnen beslissen of ze het willen downloadenquote:
erm nerm nermquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bigmacsaus gemaakt voor broodje hamburger
Ik heb ook hongerquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erm nerm nerm
ik heb net al gegeten
Verveelde me en had trek![]()
Ik ga toch echt tot minimaal 18u wachten met eten maken anders zit ik om half 8 weer met 'honger'.quote:
Importeren in google docs?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik heb al wat anders gedaan, het ging even om dat patroontje. Maar die had ik in Excel gemaakt dus dan kan je het niet als afbeelding opslaan of exporteren.
Zo ver wilde ik niet gaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Importeren in google docs?
recept please?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bigmacsaus gemaakt voor broodje hamburger
Ik vind 3 al kutquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
Potver, haken met naald 1,5. Wat een gepriegel
wat ga je maken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
Gelukkig worden het dan ook geen complete vesten enzo
Pff dat geloof ik graag. Ik gebruik alleen 3,5...lager ga ik niet!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
Potver, haken met naald 1,5. Wat een gepriegel
Dit was even om te testen of het mooi werd. Ik heb het alweer uitgehaald. Maar ik wil er iets van chokers ofzo mee gaan maken. Beetje dat Victoriaanse idee, maar dan ook met wat kralen e.d.quote:
Oh lekkerrr! Had ik vorige week gemaakt, gewoon met boemboe uit zo'n bakjequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vleesch gekocht om lekker draadjesvlees te maken voor morgen of zondag, nerm
Visualsquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef Debsterr het volgende:
Baas wordt moe van mij, ik mag geen hippe dansjes doen op Churches.
oh ik doe denk ik alleen peper (misschien beetje zout) met laurierblaadjes en uiquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh lekkerrr! Had ik vorige week gemaakt, gewoon met boemboe uit zo'n bakjeWas heerlijk!
Hacheequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef Mirjam het volgende:
ik heb van de wek hachee gemaakt, lekkor.
met kruidnagel, jeneverbesje (2), laurier, en ui natuurlijk
volgende keer doe ik er wel bruinbier bij, ik vond 't nog wat flauw
Hacheequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef Mirjam het volgende:
ik heb van de wek hachee gemaakt, lekkor.
met kruidnagel, jeneverbesje (2), laurier, en ui natuurlijk
volgende keer doe ik er wel bruinbier bij, ik vond 't nog wat flauw
Zelfs mijn moeder kan hachee maken, your argument is invalid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hachee![]()
Jammer dat ik niet kan koken.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder kan hachee maken, your argument is invalid.
Je hebt de verhalen toch wel gehoord?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dus omdat jouw moeder het kan, kan ik het ook? Logica.
Ja, ik zie wel eens wat voorbij komen. Ik kook alleen maar uit potjes en pakjes. Veilig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt de verhalen toch wel gehoord?Ik heb meer vertrouwen in jouw kookkunsten
hachee = ook met kruifenmix uit een pakje te maken:9quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel eens wat voorbij komen. Ik kook alleen maar uit potjes en pakjes. Veilig.
Dan optie twee: ga bij je ouders eten en zeur om hacheequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga geen hachee maken, jongen. Give it up.
Haha, grapjas!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan optie twee: ga bij je ouders eten en zeur om hachee
Sowieso lijkt een vent die kan koken mij wel makkelijk. Hoef ik niemand meer te onderwerpen aan die misbaksels van mij,quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
En zoek een vent die het wel kan maken ermnerm
En bier bijvullen...veel...in de stoofpot...en jezelfquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
En niks makkelijker dan een fucking stoofpot. Het enige dat belangrijk is, is dat je het vuur laag zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
die worteltjes mag je heulemaal niet koken, die mag je alleen opwarmen anders vallen ze uit elkaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Dwyn heeft andere kookkwaliteitenrijst met worteltjes bijvoorbeeld
![]()
Dit jaar is er een allergisch.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
Zit hammie niet bij de kindjes in de klas meer?
godsamme, handig kintquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit jaar is er een allergisch.![]()
Dus nu is het een logeerhamster en gaat ie elke 2 weken met een ander kind mee. Ik ben zelf niet echt fan van die regeling maar het is niet mijn beslissing. Alleen zolang als hij medicijnen nodig heeft, hou ik hem hier. Weet ik tenminste zeker dat ie ze echt krijgt
geen last van met mijn schamele bosje haarquote:
Bestaat daar een recept van?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef Debsterr het volgende:
WOAH Baas had trouwens (nu jullie het over laurier hebben) knoflooksoep gemaakt laatst, damn dat was lekker.
Ik zal het vragen waar 'ie het vandaan had. Je moest eerst zelf knoflook poffenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bestaat daar een recept van?
Knoflook
Ok Ik weet niet wat dat is maar knoflookquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal het vragen waar 'ie het vandaan had. Je moest eerst zelf knoflook poffengodsamme dat was nice. Dat je thuis komt en het hele huis ruikt naar knoflook
.
Ik ontkom niet aan uiteinden die in het water gaan hangen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
geen last van met mijn schamele bosje haar
Bad is een goed idee, morgen maar weer eens in gaan liggen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb ik op dit moment niet een geweldig excuus om te zeiken dat ik ook een bad wil?![]()
Volgens mij is hij nu 1 - 1.5 jaar of zo? Dus hij heeft in principe nog wel ff te gaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme, handig kint
He oud is Hammie al? (als in, hoe lang "moet" hij nog leven?)
Nou, dat je dus 3 bollen (niet tenen, bollen) hebt, en die doe je dan besprenkelen met olie, en dan pak je ze in in alu folie, en dan zet je ze 40 minuten in oven om zacht/gaar te worden. DAT IS ECHT FANTASTISCHquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok Ik weet niet wat dat is maar knoflook
wrom nie?quote:
van die Engelse kooknegerin.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal het vragen waar 'ie het vandaan had. Je moest eerst zelf knoflook poffengodsamme dat was nice. Dat je thuis komt en het hele huis ruikt naar knoflook
.
Koos gaat toch maar ook wel, de eigenwijze druifquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en Piemol, om je vraag van laatst nog te beantwoorden: ik ga morgen met een stel fokkers naar Den Haag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mijn God dat klinkt briljantquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, dat je dus 3 bollen (niet tenen, bollen) hebt, en die doe je dan besprenkelen met olie, en dan pak je ze in in alu folie, en dan zet je ze 40 minuten in oven om zacht/gaar te worden. DAT IS ECHT FANTASTISCH.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos gaat toch maar ook wel, de eigenwijze druifwtf idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
infectiegevaar. Mag ook niet batsen (as if)quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
wrom nie?Waar heeft dat er invloed op?
das echt heerlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn God dat klinkt briljant
yep, maar hij luistert niet.... kneusje is hetquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos gaat toch maar ook wel, de eigenwijze druifwat hebben ze gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ja, net of je daar zin in hebtquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
infectiegevaar. Mag ook niet batsen (as if)
Ah okayquote:
zijn hersens geamputeerdquote:
misschien heeft hij het wel van iemand anders natuurlijk. Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah okayik dacht misschien had 'ie het er op FB over ofzo
Ik kwam ff langswaaien, maar tegen de tijd dat ik doorhad waar het over gaat draaiden mijn ogen wegquote:
Mag je wel zuipen of mag je niks leuks meer?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
infectiegevaar. Mag ook niet batsen (as if)
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
zijn hersens geamputeerdIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat klinkt te spannend om je te laten gaan, vertel op!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kwam ff langswaaien, maar tegen de tijd dat ik doorhad waar het over gaat draaiden mijn ogen weglekker gezellig, maar ik ga maar eens tukken dan
En dat terwijl ik jullie allemaal heul erge dilemma's moet voorleggen enzo
Nou snel tikken voor je ogen dichtvallen danquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kwam ff langswaaien, maar tegen de tijd dat ik doorhad waar het over gaat draaiden mijn ogen weglekker gezellig, maar ik ga maar eens tukken dan
En dat terwijl ik jullie allemaal heul erge dilemma's moet voorleggen enzo
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
zijn hersens geamputeerdJe herstelt toch snel van een ruggenprik? Of heb ik dat verkeerd begrepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja, maar een flinke jaap op en in je buik (diep) duurt wat langerquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je herstelt toch snel van een ruggenprik? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
ik ben soberso niet echt in de stemming voor wat leuks eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag je wel zuipen of mag je niks leuks meer?
Dat kan ook een goede reden zijn om te zuipen. Nee?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben soberso niet echt in de stemming voor wat leuks eigenlijk.
Ok vooruitquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar een flinke jaap op en in je buik (diep) duurt wat langer
Goed moment om mindless the honger games te kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben soberso niet echt in de stemming voor wat leuks eigenlijk.
Dat is nou niet de vrolijkste film evah dus wel geschiktquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed moment om mindless the honger games te kijkennee?
![]()
Als je amper bij de huisarts terecht kan waarvoor je daar zit, overstappen. Je gaat toch niet voor elk onsgezeik in het ziekenhuis zittenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Jah, nou, we hebben dus een praktijk van 2 huisartsen. De ene is superfijn, maar het is zijn praktijk en die zit dus vaak al vol als je even je kind wil laten checken op bijvoorbeeld oorontsteking. Maar die ander (een redelijk vers exemplaar nog) is zo onzeker als wat, ik ben nu 3 keer bij haar op controle geweest en alledrie de keren met Isabel met spoed in het ziekenhuis geëindigd voor jan lul. Op zich fijn dat ze grondig is hoor, hou me ten goede, en ze is heel zorgzaam en lief, maar door haar onzekerheid zitten wij dus telkens úren in de wachtkamer van het ziekenhuis met een zieke baby die dan dus slaapjes en flesjes mis looptben er eigenlijk wel klaar mee, maar wil ook huisarts 1 niet kwijt. En nu moet ik zeggen, huisarts 1 bagataliseert dus wel nogal, maar ik zit daar nog niet zo lang dus ik moet daar nog een beetje aan wennen. Ben blij met een huisarts die niet metéén naar de kuurtjes grijpt.
Nouja, blijven of overstappen? Hun -voorheen- vaste plaatsvervanger is in hetzelfde pand een praktijk gestart en nu vraag ik me heel erg af of ik niet naar hem toe wil want hem vond ik ook fijn (Paul wil niet weg bij huisarts 1).
En nu denken jullie 'lekker boeiend, zeikwijf!'maar na 2x een paar uur ziekenhuis in een week ben ik het wel zat
Dat laatste is dus echt zó irritant he? Deze week twee keer gewoon! Maandag oogarts, vandaag de seh voor een algehele checkup voor iets dat een virusje blijkt te zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je amper bij de huisarts terecht kan waarvoor je daar zit, overstappen. Je gaat toch niet voor elk onsgezeik in het ziekenhuis zitten
The Hungry Games from Hungary?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed moment om mindless the honger games te kijkennee?
![]()
Je huisarts moet je hoe dan ook vertrouwen, dus zou overstappen wel overwegen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Jah, nou, we hebben dus een praktijk van 2 huisartsen. De ene is superfijn, maar het is zijn praktijk en die zit dus vaak al vol als je even je kind wil laten checken op bijvoorbeeld oorontsteking. Maar die ander (een redelijk vers exemplaar nog) is zo onzeker als wat, ik ben nu 3 keer bij haar op controle geweest en alledrie de keren met Isabel met spoed in het ziekenhuis geëindigd voor jan lul. Op zich fijn dat ze grondig is hoor, hou me ten goede, en ze is heel zorgzaam en lief, maar door haar onzekerheid zitten wij dus telkens úren in de wachtkamer van het ziekenhuis met een zieke baby die dan dus slaapjes en flesjes mis looptben er eigenlijk wel klaar mee, maar wil ook huisarts 1 niet kwijt. En nu moet ik zeggen, huisarts 1 bagataliseert dus wel nogal, maar ik zit daar nog niet zo lang dus ik moet daar nog een beetje aan wennen. Ben blij met een huisarts die niet metéén naar de kuurtjes grijpt.
Nouja, blijven of overstappen? Hun -voorheen- vaste plaatsvervanger is in hetzelfde pand een praktijk gestart en nu vraag ik me heel erg af of ik niet naar hem toe wil want hem vond ik ook fijn (Paul wil niet weg bij huisarts 1).
En nu denken jullie 'lekker boeiend, zeikwijf!'maar na 2x een paar uur ziekenhuis in een week ben ik het wel zat
Ik zou je ergernis gewoon even voorleggen, daar kan die huisarts dan toch van leren en werkwijze/werk op aanpassen? Je kunt dan altijd nog beslissen of je wilt overstappenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat laatste is dus echt zó irritant he? Deze week twee keer gewoon! Maandag oogarts, vandaag de seh voor een algehele checkup voor iets dat een virusje blijkt te zijn
Oh, dat zou echt crappy zijn. Paul wil liever eerst naar huisarts 1 toe om het erover te hebben, maar ik zie gewoon niet in hoe we nummer 2 (hehehe) kunnen vermijden. Mijn ideale situatie zou zijn die nieuwe arts als achtervang voor als huisarts 1 niet kan. Maarja..quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je huisarts moet je hoe dan ook vertrouwen, dus zou overstappen wel overwegen.
Soms mag je binnen hetzelfde gebouw niet overstappen trouwens, hadden mijn ouders in hun gezondheidscentrum...
Maar met nummer 1 was je toch ook niet blij?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat zou echt crappy zijn. Paul wil liever eerst naar huisarts 1 toe om het erover te hebben, maar ik zie gewoon niet in hoe we nummer 2 (hehehe) kunnen vermijden. Mijn ideale situatie zou zijn die nieuwe arts als achtervang voor als huisarts 1 niet kan. Maarja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |