quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeehonden is altijd beter met een kat er bovenop
[ afbeelding ]
dat is goed nieuws puckz!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn planning qua werk begint ook vruchten af te werpen. Mensen weten me steeds meer te vinden voor allerlei dingen met als gevolg dat ik het nu zo druk heb dat ik de komende twee weken 32 uur mag werken en wellicht wordt het helemaal omgezet van 20 naar 32
dat zou wel superideaal zijn!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn planning qua werk begint ook vruchten af te werpen. Mensen weten me steeds meer te vinden voor allerlei dingen met als gevolg dat ik het nu zo druk heb dat ik de komende twee weken 32 uur mag werken en wellicht wordt het helemaal omgezet van 20 naar 32
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeehonden is altijd beter met een kat er bovenop
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Sien ligt ook vaak op mijn benen, kan bestquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat als de poedel dat doet ik een nieuw probleem heb
Niet alleen je nek/schouders; maar ook je onderrug zit dan vast én een gebroken been door het gewichtquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat als de poedel dat doet ik een nieuw probleem heb
Oehhhh zou wel tof zijn jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Yeah...alhoewel ik wel kan wennen aan deze werktijden hoor
Maar financieel gezien is 32 uur wel ideaal.
Dan verdien ik het vergelijkbare als met mijn vorige baan 40 uur
Hoef ik ook niet bang te zijn dat ik de huisarts niks kan laten zienquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet alleen je nek/schouders; maar ook je onderrug zit dan vast én een gebroken been door het gewichtSCORE
Alles in 1 keer kapoetski
![]()
Verdwenen als in piepschuim in aceton verdwenen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver flut![]()
Heel dag bezig met een scheikundig experiment (en ik doe nooit scheikunde, dus vond dit al heel wat), zijn aan het eind mijn samples gewoon verdwenenAlsof ze zijn opgelost of zo, kutzooi. Dus heel de dag voor niks gewerkt en ik moet ze dus weer opnieuw maken en het dan nog een keer proberen. En ik heb al zo weinig tijd meer voordat mijn contract voorbij is
Ja, gewoon echt weg...quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Verdwenen als in piepschuim in aceton verdwenen?
Het is wel kut van je dag werk, maar godsamme wat is scheikunde dan toch tof zegquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, gewoon echt weg...
Ik had een oplossing gemaakt van verschillende zuren, het idee was dat die dat een laagje van mijn plastic sample weg zouden vreten als het ware (en daardoor kan ik er onder een bepaalde microscoop goede foto's van krijgen). En dan na 2 uur gooi je er iets anders bij dat het zuur neutraliseert en dan haal je je sample eruit. Maar er zat alleen nog maar vloeistof in het potje, mijn plastic sample was gewoon weg
Uiteraard heeft nog niemand dat ooit meegemaakt en hoe kan dit blabla. Wel weer typisch voor mij dit
Ik vind dat ook zo tof jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is wel kut van je dag werk, maar godsamme wat is scheikunde dan toch tof zeg
Sorry mevrouw![]()
Maar er moet dan toch wel iets mis gegaan zijn? Weet niemand dan wat?
De kleurtjes waren wel tofquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is wel kut van je dag werk, maar godsamme wat is scheikunde dan toch tof zeg
Sorry mevrouw![]()
Maar er moet dan toch wel iets mis gegaan zijn? Weet niemand dan wat?
Natuurlijk! Schnel, voor het te laat is!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd 12 broeken weggemikt
dat is reden om ieuwe te falen toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |