Hoef ik ook niet bang te zijn dat ik de huisarts niks kan laten zienquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet alleen je nek/schouders; maar ook je onderrug zit dan vast én een gebroken been door het gewichtSCORE
Alles in 1 keer kapoetski
![]()
Verdwenen als in piepschuim in aceton verdwenen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver flut![]()
Heel dag bezig met een scheikundig experiment (en ik doe nooit scheikunde, dus vond dit al heel wat), zijn aan het eind mijn samples gewoon verdwenenAlsof ze zijn opgelost of zo, kutzooi. Dus heel de dag voor niks gewerkt en ik moet ze dus weer opnieuw maken en het dan nog een keer proberen. En ik heb al zo weinig tijd meer voordat mijn contract voorbij is
Ja, gewoon echt weg...quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Verdwenen als in piepschuim in aceton verdwenen?
Het is wel kut van je dag werk, maar godsamme wat is scheikunde dan toch tof zegquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, gewoon echt weg...
Ik had een oplossing gemaakt van verschillende zuren, het idee was dat die dat een laagje van mijn plastic sample weg zouden vreten als het ware (en daardoor kan ik er onder een bepaalde microscoop goede foto's van krijgen). En dan na 2 uur gooi je er iets anders bij dat het zuur neutraliseert en dan haal je je sample eruit. Maar er zat alleen nog maar vloeistof in het potje, mijn plastic sample was gewoon weg
Uiteraard heeft nog niemand dat ooit meegemaakt en hoe kan dit blabla. Wel weer typisch voor mij dit
Ik vind dat ook zo tof jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is wel kut van je dag werk, maar godsamme wat is scheikunde dan toch tof zeg
Sorry mevrouw![]()
Maar er moet dan toch wel iets mis gegaan zijn? Weet niemand dan wat?
De kleurtjes waren wel tofquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is wel kut van je dag werk, maar godsamme wat is scheikunde dan toch tof zeg
Sorry mevrouw![]()
Natuurlijk! Schnel, voor het te laat is!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd 12 broeken weggemikt
dat is reden om ieuwe te falen toch?![]()
Ik denk dat ik insla zodra er ergens een sale isquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk! Schnel, voor het te laat is!
Dat miss gewoon een compleet nieuwe stof heeft ontwikkelt die plastiek ONZICHTBAAR maakt ! Ermahgerd hoe awesome zou dat zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry mevrouw![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat miss gewoon een compleet nieuwe stof heeft ontwikkelt die plastiek ONZICHTBAAR maakt ! Ermahgerd hoe awesome zou dat zijn
"Hollow man idee"
Holy crap dat kan ik nooitquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik insla zodra er ergens een sale isik heb 9 guess broeken weggegooid
Maar ik heb nu nog 3 spijkerbroeken die nog nooit gedragen heb en 3 die ik wel gedragen heb dus kan nu wel ff vooruit tot sale
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat miss gewoon een compleet nieuwe stof heeft ontwikkelt die plastiek ONZICHTBAAR maakt ! Ermahgerd hoe awesome zou dat zijn
"Hollow man idee"
Ik ook niet hoor, mar ze zijn gewoon niet mooi meer dus dan trek ik ze niet aan en dan ligt het er maar,quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy crap dat kan ik nooitAls ik mijn kast aan het opruimen ben en ik doe 3 broeken weg; vind ik het wel zat geweest
Ik kan nooit afscheid nemen van mijn kleren
![]()
Ik stop alles waarvan ik vermoed dat ik het weg wil doen in een vuilniszak en die zet ik op zolder. En als je dan jaren later die zakken ziet, dan lag je je kapot dat je ooit overwogen hebt om het nog een keer te dragen en dan mag het wegquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy crap dat kan ik nooitAls ik mijn kast aan het opruimen ben en ik doe 3 broeken weg; vind ik het wel zat geweest
Ik kan nooit afscheid nemen van mijn kleren
![]()
Alle Harry Pottersquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
nog tips voor films die k moet binnenhalen?
Mijn allergrootste broek die ik zelfs met een riem niet meer met goed fatsoen aankan en waar ook nog eens een gat in zit, ligt in een tasje naast de kledingkastquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had al moeite met drie ouwe die ik niet meer paste.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik stop alles waarvan ik vermoed dat ik het weg wil doen in een vuilniszak en die zet ik op zolder. En als je dan jaren later die zakken ziet, dan lag je je kapot dat je ooit overwogen hebt om het nog een keer te dragen en dan mag het wegEn heeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe trek ik er dan nog wel eens iets uit van 'WHAAAAAAAAA TOF WAAROM WIST IK NIET MEER DAT IK DIT HAD'
Django al gezien? En despicable me 2quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
nog tips voor films die k moet binnenhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |