Meiske, doe dat dan! Lekker warme straal pakken. En dan gaan zeehonden om de boel te ontlastenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Anders ben je even een half uur bezig om je ziek te melden omdat er niemand opneemt. En het is nog steeds niet gelukt
.
En een fucking kwartier een telefoon aan je oor houden doet dus echt zeer aan m'n arm (wat bevestigd dat ik me ziek moet melden). Ik wil godver onder een warme douche gaan staan
Wat is zeehonden?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meiske, doe dat dan! Lekker warme straal pakken. En dan gaan zeehonden om de boel te ontlasten
plat op je buik liggen met je armen langs je lijfquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is zeehonden?
Ik heb het ziekmeldnummer na 12 minuten in de wacht opgegeven, fuck it zeg.
Probeer zo nog 1 keer het nummer van m'n werk (die vanaf 12 uur aan hoort te staan, niet alleen voor mij) en daarna ga ik inderdaad die douche in, ik word hier fucking chagrijnig van
Hey, die heb ik nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plat op je buik liggen met je armen langs je lijf
Bwuh beterschapquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog niet geprobeerd
Ik heb nu wel wat te laten zien aan de dokter want m'n arm doet nu echt zeer... Wat volgens mij ook niet echt normaal is.
EN NOU PLAT JIJquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, ziekmeld nummer bereikt, sms naar m'n werk gestuurd en nu kan iedereen de tyfus krijgen![]()
Voordeel is dat ik me een stuk minder schuldig voel over het ziekmelden![]()
En lekker warm gedoucht
Zeehonden maarquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, ziekmeld nummer bereikt, sms naar m'n werk gestuurd en nu kan iedereen de tyfus krijgen![]()
Voordeel is dat ik me een stuk minder schuldig voel over het ziekmelden![]()
En lekker warm gedoucht
Beterschap chick.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog niet geprobeerd
Ik heb nu wel wat te laten zien aan de dokter want m'n arm doet nu echt zeer... Wat volgens mij ook niet echt normaal is.
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeehonden is altijd beter met een kat er bovenop
[ afbeelding ]
dat is goed nieuws puckz!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn planning qua werk begint ook vruchten af te werpen. Mensen weten me steeds meer te vinden voor allerlei dingen met als gevolg dat ik het nu zo druk heb dat ik de komende twee weken 32 uur mag werken en wellicht wordt het helemaal omgezet van 20 naar 32
dat zou wel superideaal zijn!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn planning qua werk begint ook vruchten af te werpen. Mensen weten me steeds meer te vinden voor allerlei dingen met als gevolg dat ik het nu zo druk heb dat ik de komende twee weken 32 uur mag werken en wellicht wordt het helemaal omgezet van 20 naar 32
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeehonden is altijd beter met een kat er bovenop
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Sien ligt ook vaak op mijn benen, kan bestquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat als de poedel dat doet ik een nieuw probleem heb
Niet alleen je nek/schouders; maar ook je onderrug zit dan vast én een gebroken been door het gewichtquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat als de poedel dat doet ik een nieuw probleem heb
Oehhhh zou wel tof zijn jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Yeah...alhoewel ik wel kan wennen aan deze werktijden hoor
Maar financieel gezien is 32 uur wel ideaal.
Dan verdien ik het vergelijkbare als met mijn vorige baan 40 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |