*squeeze*quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:45 schreef Lindytje het volgende:
Niemand wil in mijn topique posten
Nou, dan ga ik wel zwemmen.
OHAIquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:45 schreef Lindytje het volgende:
Dez0n jonguhquote:
Dat ze dat lekker zelf gaat halen!quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest allesreiniger halen voor de poetsMaar nu ben ik er weer!
haha, nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ze dat lekker zelf gaat halen!
Pahahahha Lin en geduldquote:
quote:
quote:
Chick, ben jij zielig ende alleen vanmiddag?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, nee tuurlijk nietZo werkt dat niet
Maar ik moest soberso pinnen dus dat maakte niet uit.
Wel alleen, maar zielig valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Chick, ben jij zielig ende alleen vanmiddag?
Wil je gezelschap?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel alleen, maar zielig valt wel mee hoor
Ik was vanacht een beetje zielig
Heb je al gekrast?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:45 schreef Lindytje het volgende:
ik weet het eigenlijk nietquote:
Wat je wil, denk er maar even over naquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet het eigenlijk niet
Aan de ene kant wel, aan de andere kant kan ik ook gaan slapen...
Whatsapp een collega en vraag hetquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
En rug/nek/schouder zijn nog niet beter, dus ik mag vanmiddag naar de huisarts en Fred vind dat ik me ziek moet melden voor dit weekend. Ik denk dat hij wel een beetje gelijk heeft.
Ik weet alleen heul niet hoe dat moet
Ik ga zo m'n collega bellen, die is als het goed is net binnen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whatsapp een collega en vraag het
Dan is het ook gewoon verstandiger om niet te gaan. Ik weet zeker dat ze dat wel zullen begrijpen en anders hebben ze gewoon uhm ja. Pech.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n collega bellen, die is als het goed is net binnen.
Ziek zijn is heel ellendig bij ons, we kunnen op niks anders terugvallen dan ons eigen team. Dus je weet dat je anderen uit hun vrije weekend trekt. Of dat anderen langer moeten blijven.
Maar ik vind het ook niet verantwoord om daar te gaan staan met zo weinig bewegingsvrijheid terwijl er twee risico-gevalletjes komen wat uitbarstingen betreft.. Daar kan ik op dit moment niks mee
Warme douche... Warm houden met dekens/dikke trui... Grote kans dat een zenuw vast zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
En rug/nek/schouder zijn nog niet beter, dus ik mag vanmiddag naar de huisarts en Fred vind dat ik me ziek moet melden voor dit weekend. Ik denk dat hij wel een beetje gelijk heeft.
Ik weet alleen heul niet hoe dat moet
Is ie er ook naar aan het blaffen??quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:03 schreef Lindytje het volgende:
Lassie is de klimop van de muur aan het trekken
Ach ja, je kan maar een bezigheid hebben.
Nee, dat kwam ie binnen tegen mij doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is ie er ook naar aan het blaffen??![]()
![]()
![]()
Als ik google moet geloven denk ik dat het zoiets is ja... Ik heb gisteren een warmteding in m'n nek gehad en heb geslapen met een sjaal om en een vest aan (sjaal ging er halverwege de nacht af, godver wat was het warmquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Warme douche... Warm houden met dekens/dikke trui... Grote kans dat een zenuw vast zijn.
Ik heb hem ook gehad en ben toen ook naar de huisarts geweest want ik kon bijna niet meer lopen (en niks meer tillen). Zij legde het zo uit: Velen pijn; dus je verkrampt en probeert weinig te bewegen; hierdoor gaat je spieren nog meer gaan 'werken' waardoor je de pijn niet voelt; maar het eigenlijk erger maakt...
Je moet proberen om zoveel mogelijk te bewegen om het weer 'los' te krijgen. Ik heb toen 2 dagen thuis gezeten en telkens een halve dag in bad doorgebracht![]()
Maar ik hoop dat ze iig iets kunnen doenIk moest pijnstillers slikken zodat ik niet steeds ging verkrampen en uiteindelijk kwam het los
Ja jongeuh hoezo kom jij niet kijken naar al dat werk dat ie voor jou aan het doen isquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat kwam ie binnen tegen mij doen
Daarna liep ie weer naar buiten
Ja het klinkt echt heel erg op wat ik had namelijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik google moet geloven denk ik dat het zoiets is ja... Ik heb gisteren een warmteding in m'n nek gehad en heb geslapen met een sjaal om en een vest aan (sjaal ging er halverwege de nacht af, godver wat was het warm).
Ik hoop dat het snel weer over is.. Ik ben nu ook waanzinnig verkeerd aan het ademen volgens mij en dat helpt echt niet.
Gelukkig wil Fred die mongolenpoedel uitlaten, want dat gaat ook niet heul soepel nu
Maar het duurde niet heel lang?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het klinkt echt heel erg op wat ik had namelijkEn het probleem was dat het bij mij in mijn rug was begonnen en toen naar mijn schouders en mijn nek ging; waardoor ik alleen nog als een halve quasimodo kon rondlopen ook
![]()
Omdat. Gewoon. Ik zie het van binnen ook primaquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja jongeuh hoezo kom jij niet kijken naar al dat werk dat ie voor jou aan het doen is![]()
Neequote:Op vrijdag 20 september 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar het duurde niet heel lang?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, of ik een samenwerking wil doen met dez0n bedrijf:
http://www.goldoxwiremesh.com/products.html
Maar natuurlijk!!![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee1 dag toen het op het werk er 'inschoot' en het dus alleen maar erger werd dat ik huilend naar huis moest rijden
2 dagen thuis met 1 dag huisarts en velen pijn; dag er na was het al wat beter; daarna weer gaan werken en enkel nog wat rugpijn maar toen was het al zo goed als over
Wat da fuq is er aan de hand in de wereldquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, of ik een samenwerking wil doen met dez0n bedrijf:
http://www.goldoxwiremesh.com/products.html
Maar natuurlijk!!![]()
Oh, bout... Kun je niet even de arts bellen voor wat meer zekerheid er over? Ook qua nacontrole?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
godver, een collega die hetzelfde heeft meegemaakt zegt via de chat dat ze het gek vindt dat ik zo laat op nacontrole moet... nu ben ik weer helemaal onzeker, dikke tranen alles. Hoe weet je nou of het goed heeft doorgezet?
Geen ideequote:Op vrijdag 20 september 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat da fuq is er aan de hand in de wereld![]()
Wanneer moet je op nacontrole dan? En anders vraag je het aan wup, poppedein of mignonne?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
godver, een collega die hetzelfde heeft meegemaakt zegt via de chat dat ze het gek vindt dat ik zo laat op nacontrole moet... nu ben ik weer helemaal onzeker, dikke tranen alles. Hoe weet je nou of het goed heeft doorgezet?
ik ga toch niet out of the blue aan wildvreemden dingen vragenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wanneer moet je op nacontrole dan? En anders vraag je het aan wup, poppedein of mignonne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |