Ik heb ook veel kleding in mijn kast hangen die meer 'voor het geval dat' is. Dat draag ik dan liever niet, maar stel nou dat al die andere dingen toevallig net in de was zijn. Probleem is dat alleen veel te veel van die items heb, want wat nou als ik net iets blauws nodig heb, of iets groens, of of ofquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja ik heb dus een paar weken terug mijn kast uitgezocht en 2 broeken terug gevonden van ERMAHGERD DIE ZIJN KEITOF.
Ik heb toevallig vandaag een broek aan die ik zéker al 7 jaar heb en hoogstens 3 keer had aangedaan
ja allemaal al gezien!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Django al gezien? En despicable me 2Ennnnnn silver linings playbook ook al gezien?
Ja hoiquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
En dan zit je dus helemaal alleen op kantoorIedereen is weg... *gaat in een hoekje wiegen*
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja allemaal al gezien!
ohnee D2 nog niet, die ff doen!
nog meer?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Weet niet vanaf hoe 'oud' je films binnen kunt halen? Ik had een tijdje terug Safe Haven gezien in de bios, die vond ik wel mooi
ken ik niet, ff die ook doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Weet niet vanaf hoe 'oud' je films binnen kunt halen? Ik had een tijdje terug Safe Haven gezien in de bios, die vond ik wel mooi
Ik vind haar tofquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sandra Bullock
Oh wait
Wuuuuuuut why???quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
SandraIk mag geen films kijken van haar van cif
Hij kan haar niet uitstaan
![]()
Zij heette Sookie in Gilmore Girls.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Originele? Er was er toch maar 1?
Echt weggegooid of nog iemand blij mee gemaakt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik insla zodra er ergens een sale isik heb 9 guess broeken weggegooid
Maar ik heb nu nog 3 spijkerbroeken die nog nooit gedragen heb en 3 die ik wel gedragen heb dus kan nu wel ff vooruit tot sale
als een broek lelijk is ga ik hem niet aan iemand weggevenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Echt weggegooid of nog iemand blij mee gemaakt?
Ik vind dat altijd zo zonde he? Helemaal bij die dure merken
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zij heette Sookie in Gilmore Girls.![]()
+1quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
vroegah the net, wat een bazenfilm was dat
Daarvoor volgens mij wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar omdat er stond 'de originele Sookie', alsof de rol daarna nog door iemand anders was gedaan of zo
Ik gooi zelf alleen maar dingen weg die kapot zijn. Als ik het gewoon niet meer wil dragen dan gooi ik het altijd in van die kledingcontainers..quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Echt weggegooid of nog iemand blij mee gemaakt?
Ik vind dat altijd zo zonde he? Helemaal bij die dure merken
Oh OK, echt gaar en af zeg maarquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als een broek lelijk is ga ik hem niet aan iemand weggeven
Priemquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh!! @Lin; debs; en wie ook maar zin heeft (weet even niet meer wie vorige keer mee was): Doen we alvast een date maken voor The Hunger Games 2 ? Komt 22 nov. uit
Ik wil em wel weer zien in Zien (hehe zien in zien.. i made a funny
![]()
Kuch.. dus).
Oh geen idee... In de serie is nooit iemand anders dan Melissa Sookie geweest toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:27 schreef Dwyn het volgende:
Weet je die harp speler nog in de eerste paar afleveringen? Volgens mij was die in eerste instantie als Sookie gecast.
Die pilot is toen volgens mij opnieuw gefilmd. Haar stukjes dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh geen idee... In de serie is nooit iemand anders dan Melissa Sookie geweest toch?
Ja ik ook, alleen ik doe sommige dingen nog naar mijn zus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik gooi zelf alleen maar dingen weg die kapot zijn. Als ik het gewoon niet meer wil dragen dan gooi ik het altijd in van die kledingcontainers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |