Bestaat daar een recept van?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef Debsterr het volgende:
WOAH Baas had trouwens (nu jullie het over laurier hebben) knoflooksoep gemaakt laatst, damn dat was lekker.
Ik zal het vragen waar 'ie het vandaan had. Je moest eerst zelf knoflook poffenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bestaat daar een recept van?
Knoflook
Ok Ik weet niet wat dat is maar knoflookquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal het vragen waar 'ie het vandaan had. Je moest eerst zelf knoflook poffengodsamme dat was nice. Dat je thuis komt en het hele huis ruikt naar knoflook
.
Ik ontkom niet aan uiteinden die in het water gaan hangen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
geen last van met mijn schamele bosje haar
Bad is een goed idee, morgen maar weer eens in gaan liggen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb ik op dit moment niet een geweldig excuus om te zeiken dat ik ook een bad wil?![]()
Volgens mij is hij nu 1 - 1.5 jaar of zo? Dus hij heeft in principe nog wel ff te gaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme, handig kint
He oud is Hammie al? (als in, hoe lang "moet" hij nog leven?)
Nou, dat je dus 3 bollen (niet tenen, bollen) hebt, en die doe je dan besprenkelen met olie, en dan pak je ze in in alu folie, en dan zet je ze 40 minuten in oven om zacht/gaar te worden. DAT IS ECHT FANTASTISCHquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok Ik weet niet wat dat is maar knoflook
wrom nie?quote:
van die Engelse kooknegerin.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal het vragen waar 'ie het vandaan had. Je moest eerst zelf knoflook poffengodsamme dat was nice. Dat je thuis komt en het hele huis ruikt naar knoflook
.
Koos gaat toch maar ook wel, de eigenwijze druifquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en Piemol, om je vraag van laatst nog te beantwoorden: ik ga morgen met een stel fokkers naar Den Haag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mijn God dat klinkt briljantquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, dat je dus 3 bollen (niet tenen, bollen) hebt, en die doe je dan besprenkelen met olie, en dan pak je ze in in alu folie, en dan zet je ze 40 minuten in oven om zacht/gaar te worden. DAT IS ECHT FANTASTISCH.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos gaat toch maar ook wel, de eigenwijze druifwtf idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
infectiegevaar. Mag ook niet batsen (as if)quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
wrom nie?Waar heeft dat er invloed op?
das echt heerlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn God dat klinkt briljant
yep, maar hij luistert niet.... kneusje is hetquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos gaat toch maar ook wel, de eigenwijze druifwat hebben ze gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ja, net of je daar zin in hebtquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
infectiegevaar. Mag ook niet batsen (as if)
Ah okayquote:
zijn hersens geamputeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
misschien heeft hij het wel van iemand anders natuurlijk. Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah okayik dacht misschien had 'ie het er op FB over ofzo
Ik kwam ff langswaaien, maar tegen de tijd dat ik doorhad waar het over gaat draaiden mijn ogen wegquote:
Mag je wel zuipen of mag je niks leuks meer?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
infectiegevaar. Mag ook niet batsen (as if)
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
zijn hersens geamputeerdIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat klinkt te spannend om je te laten gaan, vertel op!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kwam ff langswaaien, maar tegen de tijd dat ik doorhad waar het over gaat draaiden mijn ogen weglekker gezellig, maar ik ga maar eens tukken dan
En dat terwijl ik jullie allemaal heul erge dilemma's moet voorleggen enzo
Nou snel tikken voor je ogen dichtvallen danquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kwam ff langswaaien, maar tegen de tijd dat ik doorhad waar het over gaat draaiden mijn ogen weglekker gezellig, maar ik ga maar eens tukken dan
En dat terwijl ik jullie allemaal heul erge dilemma's moet voorleggen enzo
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
zijn hersens geamputeerdJe herstelt toch snel van een ruggenprik? Of heb ik dat verkeerd begrepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja, maar een flinke jaap op en in je buik (diep) duurt wat langerquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je herstelt toch snel van een ruggenprik? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
ik ben soberso niet echt in de stemming voor wat leuks eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag je wel zuipen of mag je niks leuks meer?
Dat kan ook een goede reden zijn om te zuipen. Nee?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben soberso niet echt in de stemming voor wat leuks eigenlijk.
Ok vooruitquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar een flinke jaap op en in je buik (diep) duurt wat langer
Goed moment om mindless the honger games te kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben soberso niet echt in de stemming voor wat leuks eigenlijk.
Dat is nou niet de vrolijkste film evah dus wel geschiktquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed moment om mindless the honger games te kijkennee?
![]()
Als je amper bij de huisarts terecht kan waarvoor je daar zit, overstappen. Je gaat toch niet voor elk onsgezeik in het ziekenhuis zittenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Jah, nou, we hebben dus een praktijk van 2 huisartsen. De ene is superfijn, maar het is zijn praktijk en die zit dus vaak al vol als je even je kind wil laten checken op bijvoorbeeld oorontsteking. Maar die ander (een redelijk vers exemplaar nog) is zo onzeker als wat, ik ben nu 3 keer bij haar op controle geweest en alledrie de keren met Isabel met spoed in het ziekenhuis geëindigd voor jan lul. Op zich fijn dat ze grondig is hoor, hou me ten goede, en ze is heel zorgzaam en lief, maar door haar onzekerheid zitten wij dus telkens úren in de wachtkamer van het ziekenhuis met een zieke baby die dan dus slaapjes en flesjes mis looptben er eigenlijk wel klaar mee, maar wil ook huisarts 1 niet kwijt. En nu moet ik zeggen, huisarts 1 bagataliseert dus wel nogal, maar ik zit daar nog niet zo lang dus ik moet daar nog een beetje aan wennen. Ben blij met een huisarts die niet metéén naar de kuurtjes grijpt.
Nouja, blijven of overstappen? Hun -voorheen- vaste plaatsvervanger is in hetzelfde pand een praktijk gestart en nu vraag ik me heel erg af of ik niet naar hem toe wil want hem vond ik ook fijn (Paul wil niet weg bij huisarts 1).
En nu denken jullie 'lekker boeiend, zeikwijf!'maar na 2x een paar uur ziekenhuis in een week ben ik het wel zat
Dat laatste is dus echt zķ irritant he? Deze week twee keer gewoon! Maandag oogarts, vandaag de seh voor een algehele checkup voor iets dat een virusje blijkt te zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je amper bij de huisarts terecht kan waarvoor je daar zit, overstappen. Je gaat toch niet voor elk onsgezeik in het ziekenhuis zitten
The Hungry Games from Hungary?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed moment om mindless the honger games te kijkennee?
![]()
Je huisarts moet je hoe dan ook vertrouwen, dus zou overstappen wel overwegen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Jah, nou, we hebben dus een praktijk van 2 huisartsen. De ene is superfijn, maar het is zijn praktijk en die zit dus vaak al vol als je even je kind wil laten checken op bijvoorbeeld oorontsteking. Maar die ander (een redelijk vers exemplaar nog) is zo onzeker als wat, ik ben nu 3 keer bij haar op controle geweest en alledrie de keren met Isabel met spoed in het ziekenhuis geëindigd voor jan lul. Op zich fijn dat ze grondig is hoor, hou me ten goede, en ze is heel zorgzaam en lief, maar door haar onzekerheid zitten wij dus telkens úren in de wachtkamer van het ziekenhuis met een zieke baby die dan dus slaapjes en flesjes mis looptben er eigenlijk wel klaar mee, maar wil ook huisarts 1 niet kwijt. En nu moet ik zeggen, huisarts 1 bagataliseert dus wel nogal, maar ik zit daar nog niet zo lang dus ik moet daar nog een beetje aan wennen. Ben blij met een huisarts die niet metéén naar de kuurtjes grijpt.
Nouja, blijven of overstappen? Hun -voorheen- vaste plaatsvervanger is in hetzelfde pand een praktijk gestart en nu vraag ik me heel erg af of ik niet naar hem toe wil want hem vond ik ook fijn (Paul wil niet weg bij huisarts 1).
En nu denken jullie 'lekker boeiend, zeikwijf!'maar na 2x een paar uur ziekenhuis in een week ben ik het wel zat
Ik zou je ergernis gewoon even voorleggen, daar kan die huisarts dan toch van leren en werkwijze/werk op aanpassen? Je kunt dan altijd nog beslissen of je wilt overstappenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat laatste is dus echt zķ irritant he? Deze week twee keer gewoon! Maandag oogarts, vandaag de seh voor een algehele checkup voor iets dat een virusje blijkt te zijn
Oh, dat zou echt crappy zijn. Paul wil liever eerst naar huisarts 1 toe om het erover te hebben, maar ik zie gewoon niet in hoe we nummer 2 (hehehe) kunnen vermijden. Mijn ideale situatie zou zijn die nieuwe arts als achtervang voor als huisarts 1 niet kan. Maarja..quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je huisarts moet je hoe dan ook vertrouwen, dus zou overstappen wel overwegen.
Soms mag je binnen hetzelfde gebouw niet overstappen trouwens, hadden mijn ouders in hun gezondheidscentrum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |