Ik vind 3 al kutquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
Potver, haken met naald 1,5. Wat een gepriegel
wat ga je maken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
Gelukkig worden het dan ook geen complete vesten enzo
Pff dat geloof ik graag. Ik gebruik alleen 3,5...lager ga ik niet!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
Potver, haken met naald 1,5. Wat een gepriegel
Dit was even om te testen of het mooi werd. Ik heb het alweer uitgehaald. Maar ik wil er iets van chokers ofzo mee gaan maken. Beetje dat Victoriaanse idee, maar dan ook met wat kralen e.d.quote:
Oh lekkerrr! Had ik vorige week gemaakt, gewoon met boemboe uit zo'n bakjequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vleesch gekocht om lekker draadjesvlees te maken voor morgen of zondag, nerm
Visualsquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef Debsterr het volgende:
Baas wordt moe van mij, ik mag geen hippe dansjes doen op Churches.
oh ik doe denk ik alleen peper (misschien beetje zout) met laurierblaadjes en uiquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh lekkerrr! Had ik vorige week gemaakt, gewoon met boemboe uit zo'n bakjeWas heerlijk!
Hacheequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef Mirjam het volgende:
ik heb van de wek hachee gemaakt, lekkor.
met kruidnagel, jeneverbesje (2), laurier, en ui natuurlijk
volgende keer doe ik er wel bruinbier bij, ik vond 't nog wat flauw
Hacheequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef Mirjam het volgende:
ik heb van de wek hachee gemaakt, lekkor.
met kruidnagel, jeneverbesje (2), laurier, en ui natuurlijk
volgende keer doe ik er wel bruinbier bij, ik vond 't nog wat flauw
Zelfs mijn moeder kan hachee maken, your argument is invalid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hachee![]()
Jammer dat ik niet kan koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |