Ik vind 3 al kutquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
Potver, haken met naald 1,5. Wat een gepriegel
wat ga je maken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
Gelukkig worden het dan ook geen complete vesten enzo
Pff dat geloof ik graag. Ik gebruik alleen 3,5...lager ga ik niet!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
Potver, haken met naald 1,5. Wat een gepriegel
Dit was even om te testen of het mooi werd. Ik heb het alweer uitgehaald. Maar ik wil er iets van chokers ofzo mee gaan maken. Beetje dat Victoriaanse idee, maar dan ook met wat kralen e.d.quote:
Oh lekkerrr! Had ik vorige week gemaakt, gewoon met boemboe uit zo'n bakjequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vleesch gekocht om lekker draadjesvlees te maken voor morgen of zondag, nerm
Visualsquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef Debsterr het volgende:
Baas wordt moe van mij, ik mag geen hippe dansjes doen op Churches.
oh ik doe denk ik alleen peper (misschien beetje zout) met laurierblaadjes en uiquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh lekkerrr! Had ik vorige week gemaakt, gewoon met boemboe uit zo'n bakjeWas heerlijk!
Hacheequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef Mirjam het volgende:
ik heb van de wek hachee gemaakt, lekkor.
met kruidnagel, jeneverbesje (2), laurier, en ui natuurlijk
volgende keer doe ik er wel bruinbier bij, ik vond 't nog wat flauw
Hacheequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef Mirjam het volgende:
ik heb van de wek hachee gemaakt, lekkor.
met kruidnagel, jeneverbesje (2), laurier, en ui natuurlijk
volgende keer doe ik er wel bruinbier bij, ik vond 't nog wat flauw
Zelfs mijn moeder kan hachee maken, your argument is invalid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hachee![]()
Jammer dat ik niet kan koken.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder kan hachee maken, your argument is invalid.
Je hebt de verhalen toch wel gehoord?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dus omdat jouw moeder het kan, kan ik het ook? Logica.
Ja, ik zie wel eens wat voorbij komen. Ik kook alleen maar uit potjes en pakjes. Veilig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt de verhalen toch wel gehoord?Ik heb meer vertrouwen in jouw kookkunsten
hachee = ook met kruifenmix uit een pakje te maken:9quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel eens wat voorbij komen. Ik kook alleen maar uit potjes en pakjes. Veilig.
Dan optie twee: ga bij je ouders eten en zeur om hacheequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga geen hachee maken, jongen. Give it up.
Haha, grapjas!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan optie twee: ga bij je ouders eten en zeur om hachee
Sowieso lijkt een vent die kan koken mij wel makkelijk. Hoef ik niemand meer te onderwerpen aan die misbaksels van mij,quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
En zoek een vent die het wel kan maken ermnerm
En bier bijvullen...veel...in de stoofpot...en jezelfquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
En niks makkelijker dan een fucking stoofpot. Het enige dat belangrijk is, is dat je het vuur laag zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
die worteltjes mag je heulemaal niet koken, die mag je alleen opwarmen anders vallen ze uit elkaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Dwyn heeft andere kookkwaliteitenrijst met worteltjes bijvoorbeeld
![]()
Dit jaar is er een allergisch.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
Zit hammie niet bij de kindjes in de klas meer?
godsamme, handig kintquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit jaar is er een allergisch.![]()
Dus nu is het een logeerhamster en gaat ie elke 2 weken met een ander kind mee. Ik ben zelf niet echt fan van die regeling maar het is niet mijn beslissing. Alleen zolang als hij medicijnen nodig heeft, hou ik hem hier. Weet ik tenminste zeker dat ie ze echt krijgt
geen last van met mijn schamele bosje haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |