Tis allebei even kut flut.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het dan kwiljandro of kwilie-andro?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tevens is het een spier die loopt te trollen.. Krijg pijnstillers en moet in een paar dagen weer over zijn
Wat is het nut? Misschien is er wel een betere oplossing.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand waar ik een PDF online kan gooien? (en linken)
Zou Dropbox dat kunnen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand waar ik een PDF online kan gooien? (en linken)
Ja ik heb al wat anders gedaan, het ging even om dat patroontje. Maar die had ik in Excel gemaakt dus dan kan je het niet als afbeelding opslaan of exporteren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is het nut? Misschien is er wel een betere oplossing.
Ja maar dan ligt het eraan hoe je wil dat mensen het bekijken. Moeten ze het meteen downloaden of wil je dat ze het online kunnen bekijken en dan kunnen beslissen of ze het willen downloadenquote:
erm nerm nermquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bigmacsaus gemaakt voor broodje hamburger
Ik heb ook hongerquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erm nerm nerm
ik heb net al gegeten
Verveelde me en had trek![]()
Ik ga toch echt tot minimaal 18u wachten met eten maken anders zit ik om half 8 weer met 'honger'.quote:
Importeren in google docs?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik heb al wat anders gedaan, het ging even om dat patroontje. Maar die had ik in Excel gemaakt dus dan kan je het niet als afbeelding opslaan of exporteren.
Zo ver wilde ik niet gaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Importeren in google docs?
recept please?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bigmacsaus gemaakt voor broodje hamburger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |