Dat laatste wist ik dan weer welquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:29 schreef Dwyn het volgende:
Alex Borstein (who plays Ms. Swan on MADtv) was the original choice to play Sookie but had to drop out due to scheduling conflicts with MADtv and Family Guy, on which she plays Lois Griffin. Like Rachel Dratch on 30 Rock (who was the original choice for the Jenna role), Borstein instead makes numerous cameos in the show as different characters — like Ms. Celine, Emily Gilmore’s ambiguously aged, celebrity-name-dropping stylist. Borstein would be replaced with Melissa McCarthy and Borstein’s husband would land the role of Jackson. Lisa Weil originally tried out for Rory and was denied the part, but the producers were so taken with Weil that they wrote Paris Geller for her instead.
Gilmore Girls!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
Gééééén idee over welke serie jullie het hebben
Ik moet nog weer bedenken waar ik nog maar ben gebleven bij The Tudors
OK al 1 keer helemaal gezien, maar ik was weer opnieuw begonnen...
Oh en Pinda heeft volgens mij ook wel een toffe dag vandaag. Realistische oefening van de Brandweer op vliegveld Weeze
Laggenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik stop alles waarvan ik vermoed dat ik het weg wil doen in een vuilniszak en die zet ik op zolder. En als je dan jaren later die zakken ziet, dan lag je je kapot dat je ooit overwogen hebt om het nog een keer te dragen en dan mag het wegEn heeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe trek ik er dan nog wel eens iets uit van 'WHAAAAAAAAA TOF WAAROM WIST IK NIET MEER DAT IK DIT HAD'
Oh die is leuk ja die seriequote:
Jaaaaa leuk!!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh!! @Lin; debs; en wie ook maar zin heeft (weet even niet meer wie vorige keer mee was): Doen we alvast een date maken voor The Hunger Games 2 ? Komt 22 nov. uit
Ik wil em wel weer zien in Zien (hehe zien in zien.. i made a funny
![]()
Kuch.. dus).
Waar haal je dat vandaan???quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:29 schreef Dwyn het volgende:
Alex Borstein (who plays Ms. Swan on MADtv) was the original choice to play Sookie but had to drop out due to scheduling conflicts with MADtv and Family Guy, on which she plays Lois Griffin. Like Rachel Dratch on 30 Rock (who was the original choice for the Jenna role), Borstein instead makes numerous cameos in the show as different characters — like Ms. Celine, Emily Gilmore’s ambiguously aged, celebrity-name-dropping stylist. Borstein would be replaced with Melissa McCarthy and Borstein’s husband would land the role of Jackson. Lisa Weil originally tried out for Rory and was denied the part, but the producers were so taken with Weil that they wrote Paris Geller for her instead.
Whut?quote:Welcome baby Quillyandro Radyen Luciano!
Neequote:Op vrijdag 20 september 2013 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg me alsjeblieft dat dit een zin is uit een nieuw harry potter boek
En zijn roepnaam is QRL? Fonetisch: Krillquote:
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.52434380,d.d2kquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan???![]()
Ik heb de hele serie in huisEn paris als Rory
maar goed dat ze dat niet gedaan hebben
![]()
En Sookie is idd geniaal. Ze speelt toch ook in Bridemades....das zo raar. Terwijl ik dat met sommige andere acteurs niet heb
Ik heb ook de hele seriequote:Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.52434380,d.d2k
Tis allebei even kut flut.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het dan kwiljandro of kwilie-andro?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tevens is het een spier die loopt te trollen.. Krijg pijnstillers en moet in een paar dagen weer over zijn
Wat is het nut? Misschien is er wel een betere oplossing.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand waar ik een PDF online kan gooien? (en linken)
Zou Dropbox dat kunnen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand waar ik een PDF online kan gooien? (en linken)
Ja ik heb al wat anders gedaan, het ging even om dat patroontje. Maar die had ik in Excel gemaakt dus dan kan je het niet als afbeelding opslaan of exporteren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is het nut? Misschien is er wel een betere oplossing.
Ja maar dan ligt het eraan hoe je wil dat mensen het bekijken. Moeten ze het meteen downloaden of wil je dat ze het online kunnen bekijken en dan kunnen beslissen of ze het willen downloadenquote:
erm nerm nermquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bigmacsaus gemaakt voor broodje hamburger
Ik heb ook hongerquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erm nerm nerm
ik heb net al gegeten
Verveelde me en had trek![]()
Ik ga toch echt tot minimaal 18u wachten met eten maken anders zit ik om half 8 weer met 'honger'.quote:
Importeren in google docs?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik heb al wat anders gedaan, het ging even om dat patroontje. Maar die had ik in Excel gemaakt dus dan kan je het niet als afbeelding opslaan of exporteren.
Zo ver wilde ik niet gaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Importeren in google docs?
recept please?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bigmacsaus gemaakt voor broodje hamburger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |