Haha lekker gefrustreerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
waarom geloof ik daar de ballen niet van? Daarbij gaat het niet allden om mij maar ook 358735 andere mensen... Het principe.... Niet alleen die 6,75¤
Hypocriete doos... Wacht maar als je zelf het slachtoffer was.
het is wat, 6,75 poe poequote:Op vrijdag 20 september 2013 16:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
waarom geloof ik daar de ballen niet van? Daarbij gaat het niet allden om mij maar ook 358735 andere mensen... Het principe.... Niet alleen die 6,75¤
Hypocriete doos... Wacht maar als je zelf het slachtoffer was.
weet ik het meid.... Maar je hoeft niet zo wannabe stoer te doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar vreemd genoeg ben ik dat niet.... hoe zou dat nou komen?
Valt me op dat het voornamelijk vrouwen zijn. Nu snap ik ook waarom die reclames overdag voor afvallen enzo nog bestaan...quote:
Ik doe niet stoer, maar jij bent kennelijk nog al snel onder de indruk, van posts, van "mooie aanbiedingen"....quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
weet ik het meid.... Maar je hoeft niet zo wannabe stoer te doen.
Is het aantal "slachtoffers" ongeveer gelijk aan het aantal PVV-stemmers?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
x26742574 mensen het gaat ook om de waas erom heen.
Sowieso hou op :S
ga terug naar OUD.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, om ¤ 6,75.... daar heb je net 2 biertjes of een pakje sigaretten voor, wat een drama
Ja, eerst 4 worstenbroodjes naar binnenwerken en dan een slankshake om je schuldgevoel te stillenquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Valt me op dat het voornamelijk vrouwen zijn. Nu snap ik ook waarom die reclames overdag voor afvallen enzo nog bestaan...
niet iedereen heeft de aanleg om een vette koe te worden zoals jij Leandra. Move on. Mijn genetics mag jij van dromen met je zwangere pens.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, eerst 4 worstenbroodjes naar binnenwerken en dan een slankshake om je schuldgevoel te stillen
Zwanger?? Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:35 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
niet iedereen heeft de aanleg om een vette koe te worden zoals jij Leandra. Move on. Mijn genetics mag jij van dromen met je zwangere pens.
Oke # lief on
Pharkus ik ben nu lief
iig verlept.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt gezien dat ik in OUD gepost heb en dus neem je aan dat ik zwanger ben of recent was?
Beetje dom.....
Dan had ik me pas echt kapotgeschaamd, zo'n dom kind opgevoed hebben....quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:44 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
47... Je kon mijn moeder zijn....
Oh, dat zijn de betere sociale cirkels, waar vrouwen van 47 kleinkinderen hebben die al zelfstandig een gratisbox kunnen bestellen....quote:
Inktvisch is meloewa, ja!?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dus dit is de befaamde meloewa??
mijn moeder zou nooit op FOK! Zitten. Onnozele vrouw dat je bent.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de betere sociale cirkels, waar vrouwen van 47 kleinkinderen hebben die al zelfstandig een gratisbox kunnen bestellen....
Had ze beter wel kunnen doen, dan had ze je wellicht wel goed genoeg opgevoed zodat je niet in dit soort domme scams zou trappen en er ook nog verontwaardigd over zou zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mijn moeder zou nooit op FOK! Zitten. Onnozele vrouw dat je bent.
Ga de ramenlappen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ze beter wel kunnen doen, dan had ze je wellicht wel goed genoeg opgevoed zodat je niet in dit soort domme scams zou trappen en er ook nog verontwaardigd over zou zijn.
Maar wees maar trots op jezelf, je hebt het goed gedaan, volgende keer moeten ze de prijs van dat "gratis" pakketje maar verdubbelen.
nee want je moest wel de verzendkosten betalen en dat is met veel zooi dus dacht wel dat het kon.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:33 schreef Sjeeser het volgende:
Als er gratis staat gaan er toch meteen alarmbellen af? Of ben ik de enige die er zo over denkt..
Voor niets gaat de zon op.
Oja, de verzender verdient natuurlijk aan de verzendkostenquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:36 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nee want je moest wel de verzendkosten betalen en dat is met veel zooi dus dacht wel dat het kon.
iets met grote partijen....quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:49 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Oja, de verzender verdient natuurlijk aan de verzendkosten
Domme kloothommel
Scheelt me weer een tripje naar de markt om te vrouwen te zien kijvenquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:18 schreef Vleermuisspin het volgende:
Die ruzie tussen TS en Leandra
Met diepe en onderbouwde argumenten.
ik hem besloten niet meer in te gaan op zulke vrouwen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Scheelt me weer een tripje naar de markt om te vrouwen te zien kijven
Je kunt beter helemaal niet meer op internet komen. Door je faalactie het je bewezen niet geschikt te zijn!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:39 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik hem besloten niet meer in te gaan op zulke vrouwen.
je weet pharkus
ik kom niet op FOK! om mn leven te verbloemen zoals 99%quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je kunt beter helemaal niet meer op internet komen. Door je faalactie het je bewezen niet geschikt te zijn!
Omdat Fok je leven is?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:47 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik kom niet op FOK! om mn leven te verbloemen zoals 99%
:$quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik laat mij sowieso niet commanderen.
Iets dergelijks had ik ook al gesuggereerd jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:00 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik denk dat iedereen maandag gewoon zijn geld teruggestort krijgt en dat er een een bank (of collectief) achter zit, betere algemene waarschuwing voor "pas op wat je koopt op internet" kun je niet geven.
Voor slechts een ton kom ik mijn bed ook niet uit als het een uurtje werk is omdat bij elkaar te schrapen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:02 schreef Grouch het volgende:
[..]
Iets dergelijks had ik ook al gesuggereerd jaWe zullen zien.
Als het oplichters zijn hebben ze maar een ton winst.. ik vind dat echt zeer weinig..
(nouja, er zijn dagen dat ik het niet op zak heb)
Denk het nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:00 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik denk dat iedereen maandag gewoon zijn geld teruggestort krijgt en dat er een een bank (of collectief) achter zit, betere algemene waarschuwing voor "pas op wat je koopt op internet" kun je niet geven.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:04 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Denk het nietals je zoveel nummers op je rekening ziet ben je allang zoet man.
Dit is echt geen stunt.
ik bedoel meer zoveel cijfers van een hoog bedrag poen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:05 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]Jij denkt dat ze dat handmatig 1 voor 1 moeten terugstorten met internetbankieren?
(als er een bank cq organisatie achter zit)
Minstens 3 maanden. Zolang zijn de advertenties al zichtbaar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voor slechts een ton kom ik mijn bed ook niet uit als het een uurtje werk is omdat bij elkaar te schrapen.
Als je van plan bent om de boel op te lichten, is het echt super dom om betaalde advertenties via de media te plaatsen (radio/Fok! enzo). En deze ook niet te betalen (aanname). Ik denk dat de daders al op het spoor zijn nog voordat het programma opgelicht van de Tros de eerste klachten binnen krijgt...quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik bedoel meer zoveel cijfers van een hoog bedrag poen.
Tjah, het is een vrij eenvoudige scam. Je moet mensen reden geven om geld over te maken richting een bepaald rekeningnummer en meer dan een spotje en een website was daar voor nodig. Dat is zeg maar wat een eerste jaars hbo student in zijn weekend in elkaar flanst. Als het via een muilezel is gegaan loop je praktisch nul risico als scammer. Geld is waarschijnlijk al in Warschau van de rekening gepind. Waarschijnlijk is die ook al meer dan een week leeg.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:07 schreef Grouch het volgende:
[..]
Minstens 3 maanden. Zolang zijn de advertenties al zichtbaar.
Met talloze radiocommercials, internetreclames etc. Heeft ook enige tijd gevergd, + research etc.
Allemaal sporen die normale burgers* niet zo makkelijk kunnen nagaan, maar de politie an sich wel. En met een paar duizend slachtoffers, waaronder nationale media (advertentiegelden zijn vast niet betaald) en banken (al die telefoontjes en creditcardstorneringen kosten geld) zal de politie er vast wel enige moeite voor willen doen.
Conclusie: hoop risico, relatief veel werk, lage winst.
Maar nog steeds wel cool gedaan
* Al zitten er ook tweakers bij natuurlijk. Tweakers met bodybuilders.. leuke combinatie
Je bent naïef geweest. Daar betaal je nu de prijs voor. Het is niet anders. Voortaan even iets langer nadenken als je iets ziet wat te mooi lijkt om waar te zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:23 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrauw!!!!!!!!!
Frank ik ben boos!
Volgens mij is het bij jou net andersom en ben je in het echt slimmer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:47 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik kom niet op FOK! om mn leven te verbloemen zoals 99%
Niet echt slimmer.. beetje een druifje. Wel iets meer ingetogen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij jou net andersom en ben je in het echt slimmer.
Of tenminste, dat mag ik hopen.
Tsja, een oproep tot kopen blijkt zelfs in de studenten.net nieuwsbrief gestaan te hebben. Niet eens als advertentie, maar echt als redactionele tip...quote:
het is dus ook geen stunt........quote:3FM gaf mij de volgende reactie:
Beste Jolanda,
Helaas heeft 3FM geen enkele invloed op de reclames die worden uitgezonden. Dit ligt namelijk in handen van de STER, de instantie die verantwoordelijk is voor het inplannen van de reclameblokken op de publieke omroepen. Je kunt je tot hen wenden met je klacht: http://www.ster.nl/.../organisatie/klachten-wetgeving
We hopen je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
berenpak2quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:03 schreef Inktvisch het volgende:
Ik ben btw al de hele tijd bang dat mijn rekening geplunderd is omdat ik vaak het zelfde ww of iets gebruik. Maar wel te lui om even internet te bankieren.
Screwed girl
Tsja, de discussie "had er een check gedaan moeten worden & wie had die dan moeten doen" is al gevoerd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
het is dus ook geen stunt........
Jolanda van Bokt.nl heeft gemaild met 3FM... wel grappig hoe je altijd van het kastje naar het muurtje wordt gestuurd.
partijen als radiostations hebben wel een voorbeeldfunctie vind ik. dus dit wel lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:19 schreef Grouch het volgende:
[..]
Tsja, de discussie "had er een check gedaan moeten worden & wie had die dan moeten doen" is al gevoerd.
• Partijen als FOK! en 3FM stellen zich op het standpunt dat zij slechts doorgeefluiken zijn en geen invloed hebben op wat de onderliggende advertentiemaatschappij (STER, google ads etc) voor reclames aanlevert.
• Enkele gedupeerden stellen dat zij geen boodschap hebben aan hoe de advertenties op de site/radio/whatever komen. De advertentie kwam langs op de site/radio/whatever - dus is het ook (mede) de verantwoordelijkheid van de site/radio/whatever. De ins en outs van het advertentiecontract zijn volgens hen iets tussen de uitzender en de advertentiemaatschappij - daar heeft de luisteraar/lezer niets mee te maken.
Wie van de partijen moreel gezien gelijk heeft ? Daar ga je niet uitkomen. Voor beide insteken is iets te zeggen. Juridisch gezien wint waarschijnlijk de eerste groep - maar dat kan ik mis hebben.
Goed idee wel, ik ga mijn haar ook weer blonderen.quote:Een meneer E.A. Kooij zou er bij betrokken zijn. Deze naam vermeld ik dan ook in mijn aangifte. Verder is het even slikken, geld zien we nooit meer terug, weer een wijze les geleerd. Het zag er zo professioneel uit allemaal, ze krijgen punten voor de uitvoering, dat wel. En ik ga mijn haar vanmiddag maar blonderen.
Je bent nu een brunette?!quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:22 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Goed idee wel, ik ga mijn haar ook weer blonderen.!
Ja donkerblond/lichtbruinquote:
quote:Roos Meijers Deze sla ik ff over ik ben niet sportief of een student
30 augustus om 18:27 · Vind ik leuk..
quote:Katja Lokhoff Nou, dan heb je mazzel gehad Roos.
2 uur geleden · Vind ik leuk
De STER regelt inderdaad alle reclames van de NPO. Niet janken over van de kast naar de muur.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
het is dus ook geen stunt........
Jolanda van Bokt.nl heeft gemaild met 3FM... wel grappig hoe je altijd van het kastje naar het muurtje wordt gestuurd.
de STER verwijst de mensen dadelijk door naar de hemel TROLOLOL.EINZZZ! MUAHAHAHA.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De STER regelt inderdaad alle reclames van de NPO. Niet janken over van de kast naar de muur.
Ach, een winkel mag je ook niet doorsturen naar de onderliggende fabrikant als er iets mis is met het product. Ik kan mij voorstellen dat mensen die dat tig jaren door kassa en radar in hun hoofd gestampt hebben gekregen denken dat dat ook hier van toepassing isquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De STER regelt inderdaad alle reclames van de NPO. Niet janken over van de kast naar de muur.
Ja is wel zo dan heeft iig STER of Google adSense geen goed werk verricht.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:28 schreef Zaktabak het volgende:
Zowel Fok! als 3FM zijn niet meer dan de 'messenger'. Daar tussen zit nog een een bedrijf dat de reclame verzorgt op de site en/of zender. (STER of Google AdSense)
En ik betwijfel of je ook die schuldig kan stellen. Uiteindelijk is toch echt MijnGratisBox.nl die keihard schuldig is voor oplichting.
Pin me er niet op vast, maar ik heb begrepen dat de adverteerder nog niets eens betaald heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:32 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja is wel zo dan heeft iig STER of Google adSense geen goed werk verricht.
Maar ik vraag me af wat bijv 3FM er dan voor gekregen heeft deze oplichter te promoten?
wel grappig eerst investeren een 4 duizend euro aan reclame en dan keihard oplichten.![]()
Wel ook een lefgozer beetje overal reclame laten maken
Moet ik wel zeggen dat ik overal lees dat mensen aangiften gedaan hebben. Ik zelf nog niet maar zit zoveel te klagen dat ik het wel overweeg. Doe het morgen wel evenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:33 schreef MAHL het volgende:
Vind het wel een bazenactie eigenlijk. Genoeg paupers (sorry TS) die zoiets gaan doen, en tegelijkertijd niemand die echt de moeite neemt om erachteraan te gaan, tis immers maar 7 euro
Toch weer briljant makkelijk verdient
haha everbody hurtssssss sometimessssssssssquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar ik heb begrepen dat de adverteerder nog niets eens betaald heeft.
Nee natuurlijk niet, die reclame's gaan lekker op factuur. Die worden natuurlijk niet betaaldquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar ik heb begrepen dat de adverteerder nog niets eens betaald heeft.
Met enkel boze facebookberichtjes lukt je niet veel nee. Maar denk niet dat de politie hier echt wat tegen gaat doen, is een kruimeloplichtertje. En hebben al personeel tekort.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat ik overal lees dat mensen aangiften gedaan hebben. Ik zelf nog niet maar zit zoveel te klagen dat ik het wel overweeg. Doe het morgen wel even
Er zijn toch al een paar 100 aangiftes gedaan volgens de foraquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:33 schreef MAHL het volgende:
Vind het wel een bazenactie eigenlijk. Genoeg paupers (sorry TS) die zoiets gaan doen, en tegelijkertijd niemand die echt de moeite neemt om erachteraan te gaan, tis immers maar 7 euro
Toch weer briljant makkelijk verdient
Mwoah, ongeveer 100.000 winst. Niet al teveel nee, maar toch.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met enkel boze facebookberichtjes lukt je niet veel nee. Maar denk niet dat de politie hier echt wat tegen gaat doen, is een kruimeloplichtertje. En hebben al personeel tekort.
Oplichters blijven meestal graag uit de spotlights........ deze blijkbaar nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die reclame's gaan lekker op factuur. Die worden natuurlijk niet betaald
Dan is het dus best makkelijk adverteren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die reclame's gaan lekker op factuur. Die worden natuurlijk niet betaald
3FM verdient er niks aan, niet direct iig, omdat de complete STER opbrengst over de hele NPO wordt verdeeld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:32 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja is wel zo dan heeft iig STER of Google adSense geen goed werk verricht.
Maar ik vraag me af wat bijv 3FM er dan voor gekregen heeft deze oplichter te promoten?
wel grappig eerst investeren een 4 duizend euro aan reclame en dan keihard oplichten.![]()
Wel ook een lefgozer beetje overal reclame laten maken
Wel als je een fake bedrijf hebt ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dan is het dus best makkelijk adverteren.
Of een Nederlander met een scheel gezicht. Die als een pathologische leugenaar zit te liegen op RADAR als ze hem confronteren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:37 schreef Grouch het volgende:
[..]
Er zijn toch al een paar 100 aangiftes gedaan volgens de fora
En als het bedrijvencomplex waar ze zogenaamd zaten, de banken die nu op kosten gejaagd worden door alle telefoontjes en creditcardannuleringen & de radiozenders die waarschijnlijk niet betaald hebben gekregen voor de spotjes zich daarbij voegen.. vindt de politie het misschien nog wel de moeite.
Maar het geld zal al wel naar Roemenie verdwenen zijn.
Denk niet dat hij nog in Nederland zit. Eerder dat hij van het geld op een of ander tropisch strand ligtquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:39 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Of een Nederlander met een scheel gezicht. Die als een pathologische leugenaar zit te liegen op RADAR als ze hem confronteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |