haha gierige sukkelquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:36 schreef Inktvisch het volgende:
KLB / Opgelicht!!!!!!!!!!!
zullen we hem opzoeken?
ik wil hem best inelkaar hoeken iig.
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe
Maargoed, iemand al z'n gratis box ontvangen in de tussentijd?
Hey - ZIJ kiezen er voor niet alle advertenties te controleren voordat ze op HUN site verschijnen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
Hee, een advertentie voor een paranormale hulplijn!
Danny en zijn vrouw Yvonne nu ook al spiritueel bezig met hun persoonlijke advertentiekeuzes?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar is mijn post gebleven?
Suggestie:
radio commercial opvragen. Adv de stem van die persoon kunnen we meer onderzoeken.
Oh, ik was in de veronderstelling dat dit huwelijkspaar de advertenties zelf uit koos!quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:38 schreef Grouch het volgende:
[..]
Hey - ZIJ kiezen er voor niet alle advertenties te controleren voordat ze op HUN site verschijnen.
Een begrijpelijke keuze, maar nog steeds wel hun keuze
En ze zijn idd een schattig stel
ONZ / Paaseitjes, jummie, van Mo(i)ra Hier skele.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
Hee, een advertentie voor een paranormale hulplijn!
Danny en zijn vrouw Yvonne nu ook al spiritueel bezig met hun persoonlijke advertentiekeuzes?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
ONZ / Paaseitjes, jummie, van Mo(i)ra Hier skele.
Wat bedoel je? Ik begrijp totaal niks van jouw post.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijf gewoon lekker stil als je er niks van snapt.
Misschien moet je je eerst gaan inlezen in de situatie voordat je een heksenjacht begint.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:16 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik begrijp totaal niks van jouw post.
Volgens mij ben jij degene die er niks van 'snapt'.
Wat is er mis met de situatie?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst gaan inlezen in de situatie voordat je een heksenjacht begint.
op facebook staat inmiddels een andere BV waar ook al de persoongegevens inc foto zijn gevonden van de vermoedelijke! daderquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:47 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de situatie?
Ik volg dit al 2 maanden, waarschijnlijk langer dan dat jij hier mee bekend bent.
Als je de persoon kan achterhalen die de radio commercial heeft ingesproken, dan kan het zijn dat dit ofwel de oplichter is ofwel een handlanger, ofwel een onschuldige burger die je naar de oplichters kan leiden.
Begrijp je hele probleem niet, dit is het enige aangrijpingspunt omdat alle andere gegevens waarschijnlijk nep zijn.
Zo nodig kunnen ze de stem op de tv laten horen zoals eerder is gedaan met een andere misdaad waar alleen een stem van bekend was.
Het is allang bekend door welk bedrijf de commercial is ingesproken en zij zijn ook niet betaald. Voor iemand die "2 maanden" mijngratisbox volgt ben je totaal niet op de hoogte maar goed, ik had niks anders verwacht van iemand die daar boxen besteld.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:47 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de situatie?
Ik volg dit al 2 maanden, waarschijnlijk langer dan dat jij hier mee bekend bent.
Als je de persoon kan achterhalen die de radio commercial heeft ingesproken, dan kan het zijn dat dit ofwel de oplichter is ofwel een handlanger, ofwel een onschuldige burger die je naar de oplichters kan leiden.
Begrijp je hele probleem niet, dit is het enige aangrijpingspunt omdat alle andere gegevens waarschijnlijk nep zijn.
Zo nodig kunnen ze de stem op de tv laten horen zoals eerder is gedaan met een andere misdaad waar alleen een stem van bekend was.
Als bekend is welk bedrijf achter de actie zit en welke persoon, dient dat hier gecommuniceerd te worden. Ik ga geen social media volgen om ergens op de hoogte van te blijven. Het nieuws en fora's zijn voldoende mi.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is allang bekend door welk bedrijf de commercial is ingesproken en zij zijn ook niet betaald. Voor iemand die "2 maanden" mijngratisbox volgt ben je totaal niet op de hoogte maar goed, ik had niks anders verwacht van iemand die daar boxen besteld.
Kappen met je kansloze heksenjacht want je snapt er he-le-maal niets van en gedraag je verder.
https://www.facebook.com/(...)8&id=162579933831980
De link die ik post is al vaker gepost hier op FOK!, niks nieuws.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:57 schreef Snoepje5 het volgende:
Als bekend is welk bedrijf achter de actie zit en welke persoon, dient dat hier gecommuniceerd te worden. Ik ga geen social media volgen om ergens op de hoogte van te blijven. Het nieuws en fora's zijn voldoende mi.
Jij bent hier degene die maar wat roept en niet nadenkt over de consequenties. Jij wilt hier achter mensen aangaan die niks met scam te maken hebben op het inspreken van de commercial na. Dan vraag ik me af wie hier nou de eikel is, jij of ik?quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:57 schreef Snoepje5 het volgende:
Als jij het zo nodig vind om je als een eikel te gedragen, be my guest. Anders voeg iets nuttigs toe aan dit topic in plaats van je te gedragen met feiten die je weet waar anderen zich niet van bewust zijn. Die link die je nu doorgeeft is nuttig, maar dat had ook wel eerder gecommuniceerd mogen worden.
Volgens mij was ik duidelijk, ''ofwel de oplichter is ofwel een handlanger, ofwel een onschuldige burger die je naar de oplichters kan leiden.''quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die stumperds zoals jij die hier adressen en namen willen posten maken gewoon mensen zwart zonder ook maar enig bewijs.
quote:Informatie over www.mijngratisbox.nl
De afgelopen dagen hebben zich bij het klantcontactcentrum van PayPal veel mensen gemeld met klachten over webwinkel mijngratisbox.nl. Op de website werd een goed gevulde doos met allerlei spullen beloofd. Zo zou er onder andere een usb-stick, een strandbal, een computermuis, chips en kauwgom in te vinden zijn. Het enige wat je moest doen was 6,75 euro verzendkosten overmaken. De website mijngratisbox.nl lijkt een truc van een oplichter.
De website maakte reclame op verschillende websites en in andere media. Persbureau Novum meldt dat de dozen nooit verstuurd zijn. De oprichters zijn met de noorderzon verdwenen en de website is offline.
PayPal vind het erg vervelend wanneer mensen die te goeder trouw geld hebben overgemaakt aan een webwinkel, slachtoffer worden van oplichting. Gelukkig is elke transactie aan mijngratisbox.nl die met PayPal is gedaan, beschermd onder de Aankoopbescherming van PayPal. Dit betekent dat u uw geld terug kunt krijgen als u het pakketje niet heeft ontvangen. Lees hieronder meer over welke stappen u moet ondernemen om uw geld terug te krijgen.
Wat moet u doen om uw geld terug te krijgen?
U dient binnen 45 dagen na betaling op de PayPal website een geschil te openen, dit kan als volgt:
1. Ga naar www.PayPal.nl, en log in met uw emailadres en wachtwoord
2. In het “overzicht” ziet u al uw transacties, zoek de gegevens van de transactie aan mijngratisbox.nl en klik op “Details”.
3. U komt nu op de pagina met gedetailleerde transactiegegevens, scroll helemaal naar beneden en klik op het woord “Actiecentrum”
4. U zit nu in het actiecentrum, kies “Geschil over object”, en vul de hierna volgende velden in.
Normaal gesproken krijgt de verkoper 10 dagen om te reageren op de claim en te bewijzen dat de goederen verzonden zijn. Daarna kan de koper de claim veranderen in een dispuut. Omdat er al veel geschillen over mijngratisbox.nl binnen zijn, heeft PayPal besloten alle claims over mijngratisbox.nl die zijn binnengekomen na 20 September direct om te zetten naar een dispuut.
Wat moet u doen als u al een geschil bij PayPal heeft aangemaakt?
Heeft u voor vrijdag 20 september al een claim heeft aangemaakt? Dan dient u nogmaals in te loggen op uw PayPal rekening, en het geschil te escaleren naar een claim.
Wat gebeurt er na aanmaken van een geschil of dispuut?
De verkoper heeft nu volgens de regels 10 dagen om de Track & Trace informatie aan PayPal te onverhandigen, en zo te bewijzen dat dat hij de goederen verzonden heeft. Als PayPal niets verneemt van de verkoper, zal PayPal besluiten dat de beslissing in uw voordeel is, en ontvangt u een vergoeding van 100% van het betaalde bedrag (inclusief verzendkosten). PayPal streeft er naar om binnen 10 dagen na het aanmaken van een dispuut het geld uit te keren aan uw PayPal rekening. Het geld is dan op uw rekening terug te vinden als PayPal Balans. U kunt het daar laten staan voor een volgende aankoop, of indien gewenst kunt u het geld kosteloos overschrijven naar uw bankrekening.
Wat kunt u vooral beter NIET doen?
Wij adviseren u niet af te wijken van het hierboven beschreven proces. Als u met PayPal heeft betaald, en uw bankrekening heeft gekoppeld aan uw PayPal rekening, raden wij u af om ook via de bank te proberen uw geld terug te krijgen omdat dit tot problemen met uw PayPal rekening zal leiden.
Hoe kan PayPal de kosten van de aankoopbescherming voor haar rekening nemen?
Indien de koper in het gelijk wordt gesteld, zal PayPal het geld aan de koper terugbetalen, ongeacht of PayPal het geld al van de verkoper heeft gekregen. De aankoopbescherming van PayPal kan gezien worden als een garantieregeling: PayPal kan voor de kosten van de terugbetalingen in dit soort gevallen garant staan door de transactiekosten die zij verkopers rekent. PayPal gebruikt alle juridische mogelijkheden die zij tot haar beschikking heeft om geld van frauduleuze verkopers terug te krijgen, maar de koper hoeft hier niet op te wachten.
Ik heb op mijngratisbox.nl niet met PayPal betaald, wat nu?
Creditcardorganisaties hebben een regeling die te vergelijken is met de aankoopbescherming van PayPal. Als u een directe betaling met een creditcard heeft gedaan, is er ook een behoorlijk kans dat u uw geld terug kunt krijgen. Neem hiertoe contact op met de uitgever van uw kaart, bijvoorbeeld uw bank, Mastercard, American Express of Visa.
iDeal kent, voor zover bij ons bekend, geen regeling voor aankoopbescherming. Toch kan het voor gedupeerden nooit kwaad te informeren bij hun bank.
Waar kan ik meer informatie vinden over Aankoopbescherming?
Als u met PayPal heeft betaald, maar u ontvangt de aankoop niet, of deze lijkt niet op de omschrijving, dan geven wij u het aankoopbedrag (inclusief de verzendkosten) terug. Dit geldt zowel voor transacties aan Nederlandse webwinkels, als aan webwinkels in het buitenland. U kunt meer lezen over het proces, de vereisten, en de uitzonderingen op de regeling PayPal Aankoopbescherming op: https://www.paypal.nl/webapps/mpp/buyer-protection
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |