ik word godverdomme pisnijdig om te moeten bedenken dat er hier lelijke Antillianen matcho lopen te doen met o.a. mijn ¤ 6,75quote:
plas in hun konten !quote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik word godverdomme pisnijdig om te moeten bedenken dat er hier lelijke Antillianen matcho lopen te doen met o.a. mijn ¤ 6,75!
Echt wat n .... honden!
quote:Ik wil in ieder geval de luisteraars van Skyradio oproepen om geen enkele reclame meer te geloven en deze zender te boycotten, want vanwege reclame op hun zender ben ik nu meer dan ¤ 50 kwijt
De site is uit de lucht... lekker professioneel.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:13 schreef MichaelScott het volgende:
Ze hebben nog tot en met zaterdag om te leveren.
Het kan ook nog dat het door de host uit de lucht is gehaald omdat een aantal mensen bij hun ging zeiken, zoals gezegd werd in het eerste GC topic.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:14 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
De site is uit de lucht... lekker professioneel.
Die hebben de buit binnen...
Joh het is donderdagavond.... we zijn gewoon keihard genaaid met z'n allen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het kan ook nog dat het door de host uit de lucht is gehaald omdat een aantal mensen bij hun ging zeiken, zoals gezegd werd in het eerste GC topic.
Ik wil je ook wel een gratis facial geven, je hoeft alleen maar even mijn reiskosten te betalen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef Inktvisch het volgende:
IK WACHT NOG STEEDS OP MIJN O.A. GEZICHTSMASKERTJE!!!!!!!!
Ik ga ook bij RADAR zitten en die mongolekopjes achterna rennen samen met Radar en de camaraploeg. Ik tuf hem in zijn gezichtquote:De inhoud bestond uit spullen als een usb-stick, een strandbal, een computermuis, chips en kauwgom. Op radio (SkyRadio, 3FM) en op internet werd reclame gemaakt voor de box. Mensen die nog niet op tijd hadden betaald, kregen deze week zelfs nog een herinnering.
Bij RADAR zit je tussen de bejaarden die klagen over lekke banden bij nieuwe scootmobiels en dat soort ellende.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:18 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ik ga ook bij RADAR zitten en die mongolekopjes achterna rennen samen met Radar en de camaraploeg. Ik tuf hem in zijn gezicht
Stiekem voel ik me nu ook wel een beetje vernederd inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
haaaahahaha, laten we ts nawijzen en uitlachen!
Grrrrrrrrrrrauw!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 september 2013 19:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij RADAR zit je tussen de bejaarden die klagen over lekke banden bij nieuwe scootmobiels en dat soort ellende.
ach joh, je bent niet de enige die er in getrapt is, dat zou pas echt genant geweest zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Stiekem voel ik me nu ook wel een beetje vernederd inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |