ik word godverdomme pisnijdig om te moeten bedenken dat er hier lelijke Antillianen matcho lopen te doen met o.a. mijn ¤ 6,75quote:
plas in hun konten !quote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik word godverdomme pisnijdig om te moeten bedenken dat er hier lelijke Antillianen matcho lopen te doen met o.a. mijn ¤ 6,75!
Echt wat n .... honden!
quote:Ik wil in ieder geval de luisteraars van Skyradio oproepen om geen enkele reclame meer te geloven en deze zender te boycotten, want vanwege reclame op hun zender ben ik nu meer dan ¤ 50 kwijt
De site is uit de lucht... lekker professioneel.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:13 schreef MichaelScott het volgende:
Ze hebben nog tot en met zaterdag om te leveren.
Het kan ook nog dat het door de host uit de lucht is gehaald omdat een aantal mensen bij hun ging zeiken, zoals gezegd werd in het eerste GC topic.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:14 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
De site is uit de lucht... lekker professioneel.
Die hebben de buit binnen...
Joh het is donderdagavond.... we zijn gewoon keihard genaaid met z'n allen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het kan ook nog dat het door de host uit de lucht is gehaald omdat een aantal mensen bij hun ging zeiken, zoals gezegd werd in het eerste GC topic.
Ik wil je ook wel een gratis facial geven, je hoeft alleen maar even mijn reiskosten te betalen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef Inktvisch het volgende:
IK WACHT NOG STEEDS OP MIJN O.A. GEZICHTSMASKERTJE!!!!!!!!
Ik ga ook bij RADAR zitten en die mongolekopjes achterna rennen samen met Radar en de camaraploeg. Ik tuf hem in zijn gezichtquote:De inhoud bestond uit spullen als een usb-stick, een strandbal, een computermuis, chips en kauwgom. Op radio (SkyRadio, 3FM) en op internet werd reclame gemaakt voor de box. Mensen die nog niet op tijd hadden betaald, kregen deze week zelfs nog een herinnering.
Bij RADAR zit je tussen de bejaarden die klagen over lekke banden bij nieuwe scootmobiels en dat soort ellende.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:18 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ik ga ook bij RADAR zitten en die mongolekopjes achterna rennen samen met Radar en de camaraploeg. Ik tuf hem in zijn gezicht
Stiekem voel ik me nu ook wel een beetje vernederd inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
haaaahahaha, laten we ts nawijzen en uitlachen!
Grrrrrrrrrrrauw!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 september 2013 19:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij RADAR zit je tussen de bejaarden die klagen over lekke banden bij nieuwe scootmobiels en dat soort ellende.
ach joh, je bent niet de enige die er in getrapt is, dat zou pas echt genant geweest zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Stiekem voel ik me nu ook wel een beetje vernederd inderdaad.
Ja maar juist dat er zoveel mensen in zijn getrapt maakt me boos. Iemand die nu gewoon rondloopt met ruim 20.000 euro op zijn zak.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ach joh, je bent niet de enige die er in getrapt is, dat zou pas echt genant geweest zijn.
die liggen nu van jouw centen cocaïne van de billen van een hoer te snuiven, daar kun je donder op zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja maar juist dat er zoveel mensen in zijn getrapt maakt me boos. Iemand die nu gewoon rondloopt met ruim 20.000 euro op zijn zak.
Beetje vakantiehuisje kopen en Gucci dragen de tokkies!
Valt ook wel mee. zijn ook vooral studentjes die hier intrappenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Roep gratis en heel tokkie Nederland trapt erin.ach 6,75 is niet zoveel voor deze les
hommo.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef Inktvisch het volgende:
"Als er een schaap over de dam is, volgen er meer"'quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die in mijngratisbox trapten
alsof die er wat aan kunnen doen. Je bent zelf zo stom om te denken dat de zo'n voor niks op komt.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
"Als er een schaap over de dam is, volgen er meer"'
meerdere mensen die naar mijn idee redelijk slim zijn bestelde het......
en dan nog die goedgelovige/vertrouwde radiostations die reclame maken en niet te vergeten FOK! zelf op de FrontPage.
Ik zat er ook even over te twijfelen moet ik eerlijk zeggen. Als de site professioneel er uit zag en ze konden verantwoorden hoe ze al die shit gratis konden weggeven dan had ik het misschien ook wel gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
"Als er een schaap over de dam is, volgen er meer"'
meerdere mensen die naar mijn idee redelijk slim zijn bestelde het......
en dan nog die goedgelovige/vertrouwde radiostations die reclame maken en niet te vergeten FOK! zelf op de FrontPage.
Ik ben ook stom, goedgelovig en naïef.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:35 schreef Skv het volgende:
[..]
alsof die er wat aan kunnen doen. Je bent zelf zo stom om te denken dat de zo'n voor niks op komt.
Ja maar er waren ook betaal boxen die waren ook nog best pittig best klote want die mensen zijn meteen +30 euro kwijt... dan had je nog partijen van 15 stuks x 6,75 etc.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zat er ook even over te twijfelen moet ik eerlijk zeggen. Als de site professioneel er uit zag en ze konden verantwoorden hoe ze al die shit gratis konden weggeven dan had ik het misschien ook wel gedaan.
En baadt het niet schaadt het niet het is toch 6,75 en er word gesproken over 12000+ aanmeldingen voor gratis boxen dus die lui hebben een aardig centje verdient
FOK! vind ik nog het minst erg maar commerciële radiostations is wel beetje fucked up.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is dat andere topic weg trouwens, fok weer bang voor hun imago?
Zijn die radiostations op welke manier dan ook aansprakelijk eigenlijk?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
FOK! vind ik nog het minst erg maar commerciële radiostations is wel beetje fucked up.
Niet aansprakelijk maar ze steken wel hun kop in het zand ineens lijkt het.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn die radiostations op welke manier dan ook aansprakelijk eigenlijk?
Daar moest ik natuurlijk niet in ontbreken gehghehehghehquote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig zijn er maar 100en tot 1000en die erin getuind zijn
Honderden mensen mogelijk opgelicht met 'gratis' box
ja kut media.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef changed.by.joy het volgende:
Zelf de media die hier blindelings in tuimelt. Gaat goed in Nederland
Stond bomvol met heksenjacht gegevens, dat was het. Dat gaan we in dit topic niet herhalen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is dat andere topic weg trouwens, fok weer bang voor hun imago?
Pharkus heb jij een beetje medelijden met mij?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stond bomvol met heksenjacht gegevens, dat was het. Dat gaan we in dit topic niet herhalen.
Als je mij 6,95 mailt stuur ik je een gratis box medelijden.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Pharkus heb jij een beetje medelijden met mij?
dont lie to me you little bastardquote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef Nikonlover het volgende:
Het is 1 grote reclamestuntVolgende week worden de pakketjes verzonden!
Pharkusquote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je mij 6,95 mailt stuur ik je een gratis box medelijden.
Zie mijn reactie hier boven.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Funkel het volgende:
Het topic forum.fok.nl/topic/2008463 genaamd Wat is het addertje"? is op miraculeuze wijze verdwenen..
Ook de link naar dit topic in het frontpagebericht van 15:45u, http://m.fok.nl/nieuws/618291 is verdwenen.. Wat doet fok wat eigenlijk niet mag? Heeft het feit dat ze er ook voor geadverteerd hebben er iets mee te maken? Censuur?
Dit topic is toch open? Niks censuur.quote:
Wij als gewone users krijgen dit te zienquote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit topic is toch open? Niks censuur.
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Er is een verschil tussen censuur en topics wegsmijten omdat er een heksenjacht bezig is. Dit heeft niets te maken met de reclame die op FOK! heeft gestaan.quote:
Dat topic is weg vanwege de privacygevoelige meuk, heksenjacht, knokploegtaal etc. Dit topic waar we nu in zitten is gewoon open.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wij als gewone users krijgen dit te zien
[..]
Dat was juist slim en overtuigendquote:Op donderdag 19 september 2013 22:09 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Het was zo duidelijk: elk pakket was hetzelfde!
Sommigen hebben ook 6,75 + 10 a 20 euro betaald voor grotere pakketten he.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Roep gratis en heel tokkie Nederland trapt erin.ach 6,75 is niet zoveel voor deze les
quote:Monique: had 140 van die boxen besteld als leuke attentie voor leden en toekomstige leden, krijg je dit, baal baal, en ondertussen alle lelijke woorden gezegd die mijn kinderen niet mogen horen. iig aangifte gedaan maar dat zal ook wel op niets uitlopen. snap zo'n bank trouwens niet, aantoonbare oplichterij maar de bank kan niets doen, daar moeten ze in den haag is een wetje voor maken.
12 uur geleden
https://www.facebook.com/(...)8&id=294029024076189
quote:
Iedereen hier is ibood gewend - met de subtiele "E 5,95 verzendkosten" voor een SD kaartje van een tientjequote:Op vrijdag 20 september 2013 09:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
Ra-ra-ra wat klopt er niet?
Dat zou zonde zijn, het haalt vrijwel direct de lol uit FOK!quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]niet dat ik dit goedkeur, maar wat mij betreft mag er best een wet tegen stupiditeit komen.
Sorry hoor, maar als ze reclame maken voor Ariel, en ik werkelijk geloof dat zelfs grasvlekken in combinatie met tomaat- en wijnvlekken die er al een week inzitten er uitgaan, moet ik Loeki de Leeuw dan verantwoordelijk houden voor het feit dat m'n witte kleren toch niet meer stralend en vlekkeloos wit zijn geworden?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:41 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Niet aansprakelijk maar ze steken wel hun kop in het zand ineens lijkt het.
Op zijn minst een beetje onderzoek mogen doen voordat ze hersenloos reclame maken en hun trouwe luisteraars erbij lappen.
Inclusief bankrekeningnummer.... wat zou een stervende Nigeriaanse prins daar voor overhebben?quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:49 schreef mime_negert het volgende:
En al je gegevens zijn natuurlijk aan derden verkocht.
Die hele OP en dan deze opmerking, lekker vissen naar opmerkingen over zaad en dom zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef Inktvisch het volgende:
Alrightquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die hele OP en dan deze opmerking, lekker vissen naar opmerkingen over zaad en dom zijnniets veranderd meid
Erm, nee, inderdaad, dit is mij niet overkomenquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Inktvisch het volgende:
Alsof jullie dit niet kan gebeuren
hou je muil... Als jij opgelicht wordt loop je ook te janken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof wij dan gaan lopen jankzakken om een lesje van ¤ 6,75....
Om 6,75??quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
hou je muil... Als jij opgelicht wordt loop je ook te janken.
word je toch alleen maar dik vanquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:26 schreef Inktvisch het volgende:
Dat waren btw 4 lekkere kiosk worstenbroodjes![]()
![]()
![]()
![]()
( come at me Leandra!!!! )
Nee, dit zal mij nooit gebeuren, omdat dit soort zaken vaak riekt naar het vragen om spam ('gratis box', maar wel je gegevens aanleveren). Voor mij zou het dus de spamgevoeligheid van deze 'aanbieding' zijn die mij er van weerhield om het te kopen. In het 'wat is het addertje' topic had ik er ook zo op gereageerd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Inktvisch het volgende:
Niet om 7 euro. Als het om meer dan 25 euro ging dan zou ik er misschien een topic over openen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
hou je muil... Als jij opgelicht wordt loop je ook te janken.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Inktvisch het volgende:
waarom geloof ik daar de ballen niet van? Daarbij gaat het niet allden om mij maar ook 358735 andere mensen... Het principe.... Niet alleen die 6,75¤quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om 6,75??
Ik zou me zo kapotschamen dat ik het niet in m'n hoofd zou halen er een topic over te openen.
Misschien moet je wat minder rotzooi eten, dat is niet goed voor je onderscheidend vermogen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:26 schreef Inktvisch het volgende:
Dat waren btw 4 lekkere kiosk worstenbroodjes![]()
![]()
![]()
![]()
( come at me Leandra!!!! )
Nee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Inktvisch het volgende:
Wachten op iets dat in de geschiedenis nog moet gebeuren is iets dat fysisch onmogelijk is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
waarom geloof ik daar de ballen niet van? Daarbij gaat het niet allden om mij maar ook 358735 andere mensen... Het principe.... Niet alleen die 6,75¤
Hypocriete doos... Wacht maar als je zelf het slachtoffer was.
Ja, maar vreemd genoeg ben ik dat niet.... hoe zou dat nou komen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
waarom geloof ik daar de ballen niet van? Daarbij gaat het niet allden om mij maar ook 358735 andere mensen... Het principe.... Niet alleen die 6,75¤
Hypocriete doos... Wacht maar als je zelf het slachtoffer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |