dont lie to me you little bastardquote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef Nikonlover het volgende:
Het is 1 grote reclamestuntVolgende week worden de pakketjes verzonden!
Pharkusquote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je mij 6,95 mailt stuur ik je een gratis box medelijden.
Zie mijn reactie hier boven.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Funkel het volgende:
Het topic forum.fok.nl/topic/2008463 genaamd Wat is het addertje"? is op miraculeuze wijze verdwenen..
Ook de link naar dit topic in het frontpagebericht van 15:45u, http://m.fok.nl/nieuws/618291 is verdwenen.. Wat doet fok wat eigenlijk niet mag? Heeft het feit dat ze er ook voor geadverteerd hebben er iets mee te maken? Censuur?
Dit topic is toch open? Niks censuur.quote:
Wij als gewone users krijgen dit te zienquote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit topic is toch open? Niks censuur.
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Er is een verschil tussen censuur en topics wegsmijten omdat er een heksenjacht bezig is. Dit heeft niets te maken met de reclame die op FOK! heeft gestaan.quote:
Dat topic is weg vanwege de privacygevoelige meuk, heksenjacht, knokploegtaal etc. Dit topic waar we nu in zitten is gewoon open.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wij als gewone users krijgen dit te zien
[..]
Dat was juist slim en overtuigendquote:Op donderdag 19 september 2013 22:09 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Het was zo duidelijk: elk pakket was hetzelfde!
Sommigen hebben ook 6,75 + 10 a 20 euro betaald voor grotere pakketten he.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Roep gratis en heel tokkie Nederland trapt erin.ach 6,75 is niet zoveel voor deze les
quote:Monique: had 140 van die boxen besteld als leuke attentie voor leden en toekomstige leden, krijg je dit, baal baal, en ondertussen alle lelijke woorden gezegd die mijn kinderen niet mogen horen. iig aangifte gedaan maar dat zal ook wel op niets uitlopen. snap zo'n bank trouwens niet, aantoonbare oplichterij maar de bank kan niets doen, daar moeten ze in den haag is een wetje voor maken.
12 uur geleden
https://www.facebook.com/(...)8&id=294029024076189
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |