Iedereen hier is ibood gewend - met de subtiele "E 5,95 verzendkosten" voor een SD kaartje van een tientjequote:Op vrijdag 20 september 2013 09:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
Ra-ra-ra wat klopt er niet?
Dat zou zonde zijn, het haalt vrijwel direct de lol uit FOK!quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]niet dat ik dit goedkeur, maar wat mij betreft mag er best een wet tegen stupiditeit komen.
Sorry hoor, maar als ze reclame maken voor Ariel, en ik werkelijk geloof dat zelfs grasvlekken in combinatie met tomaat- en wijnvlekken die er al een week inzitten er uitgaan, moet ik Loeki de Leeuw dan verantwoordelijk houden voor het feit dat m'n witte kleren toch niet meer stralend en vlekkeloos wit zijn geworden?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:41 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Niet aansprakelijk maar ze steken wel hun kop in het zand ineens lijkt het.
Op zijn minst een beetje onderzoek mogen doen voordat ze hersenloos reclame maken en hun trouwe luisteraars erbij lappen.
Inclusief bankrekeningnummer.... wat zou een stervende Nigeriaanse prins daar voor overhebben?quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:49 schreef mime_negert het volgende:
En al je gegevens zijn natuurlijk aan derden verkocht.
Die hele OP en dan deze opmerking, lekker vissen naar opmerkingen over zaad en dom zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef Inktvisch het volgende:
IK WACHT NOG STEEDS OP MIJN O.A. GEZICHTSMASKERTJE!!!!!!!!
Alrightquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die hele OP en dan deze opmerking, lekker vissen naar opmerkingen over zaad en dom zijnniets veranderd meid
Erm, nee, inderdaad, dit is mij niet overkomenquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Inktvisch het volgende:
Alsof jullie dit niet kan gebeuren
hou je muil... Als jij opgelicht wordt loop je ook te janken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof wij dan gaan lopen jankzakken om een lesje van ¤ 6,75....
Om 6,75??quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
hou je muil... Als jij opgelicht wordt loop je ook te janken.
word je toch alleen maar dik vanquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:26 schreef Inktvisch het volgende:
Dat waren btw 4 lekkere kiosk worstenbroodjes![]()
![]()
![]()
![]()
( come at me Leandra!!!! )
Nee, dit zal mij nooit gebeuren, omdat dit soort zaken vaak riekt naar het vragen om spam ('gratis box', maar wel je gegevens aanleveren). Voor mij zou het dus de spamgevoeligheid van deze 'aanbieding' zijn die mij er van weerhield om het te kopen. In het 'wat is het addertje' topic had ik er ook zo op gereageerd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Inktvisch het volgende:
Niet om 7 euro. Als het om meer dan 25 euro ging dan zou ik er misschien een topic over openen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
hou je muil... Als jij opgelicht wordt loop je ook te janken.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Inktvisch het volgende:
waarom geloof ik daar de ballen niet van? Daarbij gaat het niet allden om mij maar ook 358735 andere mensen... Het principe.... Niet alleen die 6,75¤quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om 6,75??
Ik zou me zo kapotschamen dat ik het niet in m'n hoofd zou halen er een topic over te openen.
Misschien moet je wat minder rotzooi eten, dat is niet goed voor je onderscheidend vermogen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:26 schreef Inktvisch het volgende:
Dat waren btw 4 lekkere kiosk worstenbroodjes![]()
![]()
![]()
![]()
( come at me Leandra!!!! )
Nee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Inktvisch het volgende:
Wachten op iets dat in de geschiedenis nog moet gebeuren is iets dat fysisch onmogelijk is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
waarom geloof ik daar de ballen niet van? Daarbij gaat het niet allden om mij maar ook 358735 andere mensen... Het principe.... Niet alleen die 6,75¤
Hypocriete doos... Wacht maar als je zelf het slachtoffer was.
Ja, maar vreemd genoeg ben ik dat niet.... hoe zou dat nou komen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
waarom geloof ik daar de ballen niet van? Daarbij gaat het niet allden om mij maar ook 358735 andere mensen... Het principe.... Niet alleen die 6,75¤
Hypocriete doos... Wacht maar als je zelf het slachtoffer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |