mijn moeder zou nooit op FOK! Zitten. Onnozele vrouw dat je bent.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de betere sociale cirkels, waar vrouwen van 47 kleinkinderen hebben die al zelfstandig een gratisbox kunnen bestellen....
Had ze beter wel kunnen doen, dan had ze je wellicht wel goed genoeg opgevoed zodat je niet in dit soort domme scams zou trappen en er ook nog verontwaardigd over zou zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mijn moeder zou nooit op FOK! Zitten. Onnozele vrouw dat je bent.
Ga de ramenlappen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ze beter wel kunnen doen, dan had ze je wellicht wel goed genoeg opgevoed zodat je niet in dit soort domme scams zou trappen en er ook nog verontwaardigd over zou zijn.
Maar wees maar trots op jezelf, je hebt het goed gedaan, volgende keer moeten ze de prijs van dat "gratis" pakketje maar verdubbelen.
nee want je moest wel de verzendkosten betalen en dat is met veel zooi dus dacht wel dat het kon.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:33 schreef Sjeeser het volgende:
Als er gratis staat gaan er toch meteen alarmbellen af? Of ben ik de enige die er zo over denkt..
Voor niets gaat de zon op.
Oja, de verzender verdient natuurlijk aan de verzendkostenquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:36 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nee want je moest wel de verzendkosten betalen en dat is met veel zooi dus dacht wel dat het kon.
iets met grote partijen....quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:49 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Oja, de verzender verdient natuurlijk aan de verzendkosten
Domme kloothommel
Scheelt me weer een tripje naar de markt om te vrouwen te zien kijvenquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:18 schreef Vleermuisspin het volgende:
Die ruzie tussen TS en Leandra
Met diepe en onderbouwde argumenten.
ik hem besloten niet meer in te gaan op zulke vrouwen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Scheelt me weer een tripje naar de markt om te vrouwen te zien kijven
Je kunt beter helemaal niet meer op internet komen. Door je faalactie het je bewezen niet geschikt te zijn!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:39 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik hem besloten niet meer in te gaan op zulke vrouwen.
je weet pharkus
ik kom niet op FOK! om mn leven te verbloemen zoals 99%quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je kunt beter helemaal niet meer op internet komen. Door je faalactie het je bewezen niet geschikt te zijn!
Omdat Fok je leven is?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:47 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik kom niet op FOK! om mn leven te verbloemen zoals 99%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |