Haha lekker gefrustreerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
waarom geloof ik daar de ballen niet van? Daarbij gaat het niet allden om mij maar ook 358735 andere mensen... Het principe.... Niet alleen die 6,75¤
Hypocriete doos... Wacht maar als je zelf het slachtoffer was.
het is wat, 6,75 poe poequote:Op vrijdag 20 september 2013 16:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
waarom geloof ik daar de ballen niet van? Daarbij gaat het niet allden om mij maar ook 358735 andere mensen... Het principe.... Niet alleen die 6,75¤
Hypocriete doos... Wacht maar als je zelf het slachtoffer was.
weet ik het meid.... Maar je hoeft niet zo wannabe stoer te doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar vreemd genoeg ben ik dat niet.... hoe zou dat nou komen?
Valt me op dat het voornamelijk vrouwen zijn. Nu snap ik ook waarom die reclames overdag voor afvallen enzo nog bestaan...quote:
Ik doe niet stoer, maar jij bent kennelijk nog al snel onder de indruk, van posts, van "mooie aanbiedingen"....quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
weet ik het meid.... Maar je hoeft niet zo wannabe stoer te doen.
Is het aantal "slachtoffers" ongeveer gelijk aan het aantal PVV-stemmers?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
x26742574 mensen het gaat ook om de waas erom heen.
Sowieso hou op :S
ga terug naar OUD.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, om ¤ 6,75.... daar heb je net 2 biertjes of een pakje sigaretten voor, wat een drama
Ja, eerst 4 worstenbroodjes naar binnenwerken en dan een slankshake om je schuldgevoel te stillenquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Valt me op dat het voornamelijk vrouwen zijn. Nu snap ik ook waarom die reclames overdag voor afvallen enzo nog bestaan...
niet iedereen heeft de aanleg om een vette koe te worden zoals jij Leandra. Move on. Mijn genetics mag jij van dromen met je zwangere pens.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, eerst 4 worstenbroodjes naar binnenwerken en dan een slankshake om je schuldgevoel te stillen
Zwanger?? Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:35 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
niet iedereen heeft de aanleg om een vette koe te worden zoals jij Leandra. Move on. Mijn genetics mag jij van dromen met je zwangere pens.
Oke # lief on
Pharkus ik ben nu lief
iig verlept.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt gezien dat ik in OUD gepost heb en dus neem je aan dat ik zwanger ben of recent was?
Beetje dom.....
Dan had ik me pas echt kapotgeschaamd, zo'n dom kind opgevoed hebben....quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:44 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
47... Je kon mijn moeder zijn....
Oh, dat zijn de betere sociale cirkels, waar vrouwen van 47 kleinkinderen hebben die al zelfstandig een gratisbox kunnen bestellen....quote:
Inktvisch is meloewa, ja!?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dus dit is de befaamde meloewa??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |