SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Djuu, ik heb wel een hele mooie before-foto gevonden.![]()
Dat is altijd leuk!!quote:Op donderdag 19 september 2013 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik trok vanmorgen uit pure wanhoop (weinig tot geen herfstkleding aanwezig, maar wel fris op de fiets) maar een stapeltje broeken achter uit de kast. Er zat een oude spijkerbroek tussen, maat 42, dus die heb ik maar aangetrokken: hij is gewoon te groot![]()
Wel een beetjequote:Op donderdag 19 september 2013 06:38 schreef Isabeau het volgende:
Sarabi wat leuk!!![]()
en vind je solo niet reuze eng!
Alles! Ik zou echt alles wel willen bestellen, die kaart ziet er geweldig uit! Ik zou me laten verassen denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:45 schreef roos85 het volgende:
Vanavond hier eten : http://www.obba.nu/![]()
Nu nog even bedenken wat
Mijnes was wel iets anders, hier stond een lepel echt wel rechtop in, met gemakquote:Op donderdag 19 september 2013 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, die is echt wel soeperig hoor.Beetje zoals erwtensoep, maar dan de versie waar je lepel niet rechtop in blijft staan.
Er komt een hoop vocht uit de tomaten die erin gaan en er gaat een flinke plons bouillon ook bij.
Ik heb er al een halve liter bouillon bijgekwakt, maar hij dikt weer net zo hard inquote:Op donderdag 19 september 2013 10:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb echt DE oplossing voor te dikke soep!
Je doet er gewoon een kopje water bij. Of 2!
Jouw stappen komen ookquote:Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Supergoed, als die stappen vooruit van iedereen! Ik wil wel juichen maar vergeet het altijd.
Misschien komt t ook omdat ik mezelf nogal in de weg zit.
Nog meer vocht erbij dan!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb er al een halve liter bouillon bijgekwakt, maar hij dikt weer net zo hard in
Nee. Ik denk dat het wat dat betreft ietsje beter gaat. Nu al 2 dagen buikpijn waar je U tegen zegt.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jouw stappen komen ookben je al.bij de huisarts geweest?
Ja vind je? Zo komt het hier namelijk niet echt over...quote:Op donderdag 19 september 2013 11:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat het wat dat betreft ietsje beter gaat. Nu al 2 dagen buikpijn waar je U tegen zegt.
Dat hoorde ik dinsdag van nog iemand. Misschien wen ik eraan. Ofzo.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja vind je? Zo komt het hier namelijk niet echt over...
Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ha! Die had ik helemaal gemist!
Ik ga m er alsnog bijgooien.
Je klinkt nooit positief. Dat hoeft op zich niets te geven, maar als dat niet een manier van uiten is, maar echt hoe je je voelt, zou ik wel actie ondernemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dinsdag van nog iemand. Misschien wen ik eraan. Ofzo.
En nu ben ik me er heel erg bewust van hoe niet positief dat klinkt.
Ik schijn inderdaad in platte tekst nooit positief te klinken, dat klopt wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je klinkt nooit positief. Dat hoeft op zich niets te geven, maar als dat niet een manier van uiten is, maar echt hoe je je voelt, zou ik wel actie ondernemen.
Prima. Dan niet, toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Laat ook maar, ik moet me er ook niet mee bemoeien.![]()
Dat klinkt heel geniaal! Is dat weer met ongewelde linzen?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nog meer vocht erbij dan!
Ik zit me net te bedenken dat ik ooit een recept van pompoensoep met linzen heb gekregen van een collega, dus die ga ik vanavond eens lekker maken.
Voor de liefhebbers:
Pompoensoep met linzen
Dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik had mijn post al ge-edit omdat ik in je pohi had zitten kijken en dat bipolaire had gevonden.
Ik heb alleen persoonlijk altijd moeite met mensen die dan heel hard zuchten en klagen en ben zelf veel meer van het handelen. Heb er dan verder ook geen ervaring mee, dus mss wel heel makkelijk praten.
Ik ga er dus maar gewoon overheen lezen vanaf nu. Kan jij je verhaal kwijt, hoef ik me er niet aan te storen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan steek ik liever m'n kop in het zand en probeer ik er zelf alles aan te doen om eruit te komen en op de rails te blijven. Want dat doe ik dan weer wel.
Sterkheidsbaas van alles.
Yep. Rode linzen zijn altijd ongewelde linzen.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt heel geniaal! Is dat weer met ongewelde linzen?
Ik dacht altijd dat je linzen een nacht moet laten wellen ofzo. Daarom gebruik ik altijd dat spul uit blik want mijn linzengerechten zijn allemaal snelle gerechten en die zijn niet snel meer als het veel werk is
En limoenblaadjes![]()
+1.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik had mijn post al ge-edit omdat ik in je pohi had zitten kijken en dat bipolaire had gevonden.
Ik heb alleen persoonlijk altijd moeite met mensen die dan heel hard zuchten en klagen en ben zelf veel meer van het handelen. Heb er dan verder ook geen ervaring mee, dus mss wel heel makkelijk praten.
Ik ga er dus maar gewoon overheen lezen vanaf nu. Kan jij je verhaal kwijt, hoef ik me er niet aan te storen.
Ik weet niet of dat de juiste oplossing is. Een gezonde geest in een gezond lichaam is het toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:40 schreef Lonaa het volgende:
Nou weet je, ik zal alle niet strikt voedingsgerelateerde meuk dan gewoon niet meer posten. Iedereen blij.
Om dat te onderschrijven, lijstje:
O: 2 minispelt met leverworst.
T: 2 minispelt met rauwe ham.
L: Tonijnsalade met allerlei groente.
T: Fruit. Aardbeien en/of vijg.
D: Wraps.
Ik heb vanaf maandag weinig troep gegeten. Wil graag gezond eten, dus doe ontzettend mijn best.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lonaa, ik vind dat je wel ergens moet kunnen zeggen dat je je kut voelt. En als dat hier is, is dat prima wat mij betreft. Maar naar de dokter gaan is misschien niet zo'n heel slecht ideeDat hoeft heus niet gelijk je hele leven op zijn kop te zetten, je hebt tenslotte geleerd van de vorige keer.
En iets meer on topic: van goed eten voel je je minder slecht dus dat is voor jou een goede reden om geen crap te gaan eten
Uiensoep:quote:Op donderdag 19 september 2013 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een goed recept voor falafel en uiensoep?
Oeh, dat is een goede! Ik had afgelopen weekend een recept voor kip cashew waar dus ook sherry doorheen ging. Dus nu heb ik nog een bijna volle fles sherry staan die ik echt nooit op ga drinken.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, er ging sherry door mijn recept. Ik weet niet meer waar mijn recept vandaan kwam.
Erg he die kaartquote:Op donderdag 19 september 2013 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alles! Ik zou echt alles wel willen bestellen, die kaart ziet er geweldig uit! Ik zou me laten verassen denk ik.
Maar als je wel verstandig wilt doen zou ik voor iets gaan dat niet gefrituurd is en waar geen deeg in of om zit.
Milde Indiase currypasta van Patakquote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga zo voor mezelf lekker linzensoep maken. Heb zon behoefte aan soep en heb alleen de spullen daarvoor in huis. Dus na een week alweer de dahlsoep van BE, en ik vind het niet erg. Yum! Die pompoensoep klinkt ook goed! Die ga ik ook eens maken.
Altijd als ik tegen mijn vriend zeg dat ik een lekker recept heb. Dan zegt hij: "we moeten al zoveel proberen en onthouden haha.." en ik blijf maar verzamelen :p
Ik zou nog wel eens een lekker recept willen voor een curry. Dat heb ik nog nooit gemaakt!
Er is (uiteraard, waarover nietquote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga zo voor mezelf lekker linzensoep maken. Heb zon behoefte aan soep en heb alleen de spullen daarvoor in huis. Dus na een week alweer de dahlsoep van BE, en ik vind het niet erg. Yum! Die pompoensoep klinkt ook goed! Die ga ik ook eens maken.
Altijd als ik tegen mijn vriend zeg dat ik een lekker recept heb. Dan zegt hij: "we moeten al zoveel proberen en onthouden haha.." en ik blijf maar verzamelen :p
Ik zou nog wel eens een lekker recept willen voor een curry. Dat heb ik nog nooit gemaakt!
Wat doe je nou! Mijn hele boodschappenlijst tot en met volgende week donderdag is bijna klaar en jij komt met zulk lekkersquote:Op donderdag 19 september 2013 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is (uiteraard, waarover niet) een heel topic over: CUL / Het grote curry(pasta) topic!
(Die kreeg ik aangereikt toen ik vroeg in de slankreeks of iemand tips had voor recepten).
Dit is een van onze favorieten, van Coldfeet hier ooit geleerd in de Slankreeks:
Uitje, rode paprika in grote stukken en wat gehakte knoflook bakken tot een beetje zacht, twee eetlepels currypasta en 2 1/2 dl bouillon erbij, 10 minuutjes laten pruttelen. Onderwijl eitjes koken en pellen. dan blikje kikkererwten toevoegen (uitgelekt en schoongespoeld), een zak verse panklare spinazie en een flinke eetlepel creme fraiche. De eieren erbij, doorwarmen, klaar.
En deze van Cinnamongirl staat ook in mijn schriftje:
Uitjes fruiten in olijfolie, tomaten in blokjes erbij, stukjes kipfilet erbij, sperziebonen toevoegen (kort gekookt of uit blik), dan 2 eetlepels currypasta toevoegen, paar eetlepels creme fraiche... en klaar is je saus. En ook een paar hardgekookte eieren overr het gerecht verdelen als het klaar is!
We eten het dan met pitta's of naanbrood.
Jum!
Zet Dahlsoep op je lijst. Dat is echt heerlijke comfortfood!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Lonaa het volgende:
BE, zou die Dahlsoep ook kunnen met groene linzen? Van die gedroogde? Die heb ik nog namelijk.
Verder denk ik dat ik zo een blikje tomatensoep opwarm (ik had echt geen zin in zelf maken)
Ik moet nog een eetlijst voor volgende week.
maar!!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:31 schreef roos85 het volgende:
Ik ga zo lekker wortelsoep met sinaasappel en dragon eten![]()
Als iemand een recept wil, roep maar!
Is vlgs mij wel anders, maar volgens mij kan dat ook we prima met dit soort recepten hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb nog een potje indiase currypasta (tikka massala).. kan dat in de bovengenoemde currys?
Deze moet ik toch ook echt een proberen! Jij bent er zo enthousiast over!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:37 schreef Zeester het volgende:
Hoi, lekkere recepten met wodka:
Dit is de allerlekkerste rode-pasta mogelijk. Echt zo romig en vol! Maar er gaat wel slagroom in. Ik denk dat je het ook wel met kookroom oid kunt maken, maar aangezien ik dit 2x per jaar maak doe ik het altijd gewoon met volvette slagroom, want het is zo heerlijk! Echt een enorme aanrader!
Olijfolie: checkquote:Op donderdag 19 september 2013 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
En deze van Cinnamongirl staat ook in mijn schriftje:
Uitjes fruiten in olijfolie, tomaten in blokjes erbij, stukjes kipfilet erbij, sperziebonen toevoegen (kort gekookt of uit blik), dan 2 eetlepels currypasta toevoegen, paar eetlepels creme fraiche... en klaar is je saus. En ook een paar hardgekookte eieren overr het gerecht verdelen als het klaar is!
We eten het dan met pitta's of naanbrood.
Ik begin inmiddels ook te neigen naar uitproberen sinds ik die link al 4x langs heb zien komen oidquote:Op donderdag 19 september 2013 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Deze moet ik toch ook echt een proberen! Jij bent er zo enthousiast over!
Ik heb ook nog een hele fles wodka, dus dat weerhoud me ook niet om het te maken. Normaal maak ik eigenlijk nooit iets waar drank bij moet omdat wij dat eigenlijk nooit standaard in huis hebben.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels ook te neigen naar uitproberen sinds ik die link al 4x langs heb zien komen oid
Je krijgt ons wel om, Zeester!
Wodka gaat bij mij altijd op.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hele fles wodka, dus dat weerhoud me ook niet om het te maken. Normaal maak ik eigenlijk nooit iets waar drank bij moet omdat wij dat eigenlijk nooit standaard in huis hebben.
Maar dat gaan nu dus niet op..
Die gaat op mijn lijstje. Mss dat ik die morgenavond wel maak.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:37 schreef Zeester het volgende:
Hoi, lekkere recepten met wodka:
Dit is de allerlekkerste rode-pasta mogelijk. Echt zo romig en vol! Maar er gaat wel slagroom in. Ik denk dat je het ook wel met kookroom oid kunt maken, maar aangezien ik dit 2x per jaar maak doe ik het altijd gewoon met volvette slagroom, want het is zo heerlijk! Echt een enorme aanrader!
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:19 schreef Lonaa het volgende:
"Dek de tomatensoep af en zet het anderhalve minuut in de magnetron"
"Zal vast wel goedgaan als ik het niet afdek."
Nu ga ik even m'n magnetron schoonmaken.
Ik hou niet zo van whisky. Soms krijg ik het aangeboden in de kroeg of na mijn werk ofzo. Dan drink ik het wel. Meestal wordt het dan een bizarre avond.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Wij hebben alleen maar 12 flessen whisky in de kast.. Hobby van lief.
Oh, lekker dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Hier net een verklaring voor mijn gebrek aan ruggegraat, vlgs mij ga ik alwéér ongesteld worden en ik was er net krap 2 weken vanaf...![]()
Ik ben er al sinds vorige week vrijdag op aan het wachtenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Hier net een verklaring voor mijn gebrek aan ruggegraat, vlgs mij ga ik alwéér ongesteld worden en ik was er net krap 2 weken vanaf...![]()
Alleen een tip, het schijnt dus dat drank nooit volledig uit je eten kookt. Dus of je dit aan de kids voor moet zetten, ik weet het niet zeker. Maar dat zal je zelf wel bedacht hebben denk ikquote:Op donderdag 19 september 2013 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die gaat op mijn lijstje. Mss dat ik die morgenavond wel maak.
Met het oog op de 10km zaterdag wilde ik iig pasta eten, dus waarom dan niet meteen goed!![]()
We hebben alleen geen wodka in huis, maar dat kan natuurlijk geregeld worden.
Hahaha van de mijne ookquote:Op donderdag 19 september 2013 13:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Wij hebben alleen maar 12 flessen whisky in de kast.. Hobby van lief.
Ja, daar zat ik idd al over na te denken.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef Zeester het volgende:
[..]
Alleen een tip, het schijnt dus dat drank nooit volledig uit je eten kookt. Dus of je dit aan de kids voor moet zetten, ik weet het niet zeker. Maar dat zal je zelf wel bedacht hebben denk ik.
http://www.alcoholdebaas.nl/U-en-alcohol/Alcoholvrij-drinken.aspxquote:Op donderdag 19 september 2013 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik idd al over na te denken.
Ik vind het met een slokje wijn door de pastasaus nooit zo heel boeiend, maar wodka zit natuurlijk meer alcohol in...
Glühwein door de stoofpeertjes!quote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef Zeester het volgende:
Ik heb geen drank in huis, want ik drink de hele maand niet. Alleen een fles Gluhwein die er al sinds vorige winter staat, maar dat drink ik sowieso niet. Wodka is hier alleen in aanloop voor een feestje, soms bedenk ik me dan dat ik het best 2 dagen eerder kan kopen zodat ik die pasta kan maken!
Tx.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
http://www.alcoholdebaas.nl/U-en-alcohol/Alcoholvrij-drinken.aspx
Onderaan staat een stukje over alcohol in eten.
Ik vind het met wijn te verwaarlozen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tx.
Geen idee of ik hier nu voor op de brandstapel ga, maar op een hele pan saus, waar we met 4 man twee keer van eten gaat er iets van 100ml rode wijn in.
Dat staat idd meestal minimaal een half uur te pruttelen, dus dan zou er vlgs die site nog 40% van de alcohol in zitten en daar dan dus 2 opscheplepels van... Vind ik over het algemeen te verwaarlozen, maar ik weet niet goed wat ik daarvan moet vinden mbt de wodka omdat dat sterker is.
Maar dan nog kan mijn simpele brein eigenlijk niet berekenen of bedenken hoeveel ze daar dan uiteindelijk van binnen krijgen.
Nou ja goed, anders krijgen zij gewoon pasta met iets anders, kan natuurlijk ook.
ik kreeg elke zondag een advocaatje met slagroom bij mijn oma.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het met wijn te verwaarlozen.
Hoe oud zijn je kinders?
Ik at "vroeger" ook wel eens een toetje met rum of iets dergelijks.
Ik mocht altijd de kersenbonbon van m'n moeder en m'n vader want die vonden ze niet lekker.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik kreeg elke zondag een advocaatje met slagroom bij mijn oma.
Hoe ouder je werd hoe meer advocaat en hoe minder slagroom je kreeg
4 en bijna 6, nog wel redelijk jong, maar ik vind het dus in het geval van de pastasaus te verwaarlozen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het met wijn te verwaarlozen.
Hoe oud zijn je kinders?
Ik at "vroeger" ook wel eens een toetje met rum of iets dergelijks.
Ik gebruik net een ander recept en dan gebruik ik 50% passata en 50% blokjes uit blikquote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat gebruik jij voor de 'crushed tomatos'? Gewoon simpele passata?
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gebruik net een ander recept en dan gebruik ik 50% passata en 50% blokjes uit blik
ik lust geen bierquote:Op donderdag 19 september 2013 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als we nasi aten kreeg ik altijd een slok bier van mijn vader. Hij drinkt nauwelijks bier maar het hoort bij nasi vindt hij. Dat vind ik nu dus ook
Wat is paardenworst? Ik ken wel rookvlees, bedoel je dat of is het echt iets anders?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat is paardenworst toch lekker!
Maar wat is het toch verschrikkelijk om ziek te zijn wanneer je niet thuis bent.
Toen ik zo jong was kreeg ik nog geen bier, dat is wel heel bizar inderdaad. Ik denk dat ik vanaf mijn tiende een paar slokjes bier per jaar dronk.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik lust geen bier
Mijn nichtje was een jaar of 3/4 denk ik en die dronk d elaatste druppels vieux-cola of bier uit het glas/fles van d'r vader...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
stop wat energie in de dingen die er voor zorgen dat die kant van je nuchter de weg naar buiten niet zo goed kan vindenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:01 schreef Zeester het volgende:
Ik zou willen dat ik iets minder van drank hield. Ik vind het heerlijk om dronken te zijn. Niet dagelijks, en het hoeft ook niet wekelijks, maar zo fijn. Ben van mezelf best wel verlegen en sociale interactie kost me altijd best veel energie, dronken is dat een stuk gemakkelijker! Al word ik dan wel weer luidruchtig en vervelend, dus dat is ook niet handig.
Ik ook nog nooit. Tot rare blikken van vrienden van me.. Zo vies vind ik het. En inderdaad, ik heb ook een hekel aan dronken mensen.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:03 schreef Vicky het volgende:
ik ben dus nog echt nooit dronken geweest he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dit is echt een worst. Net zoals een gelderse worst of een leverworst. Alleen dan paardenvlees. Ik vind het erg lekker, zo uit het vuistje maar ook in plakjes op een boterham met een beetje boter.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat is paardenworst? Ik ken wel rookvlees, bedoel je dat of is het echt iets anders?
En mijn laisje is ongeveer hetzelfde als dat van de afgelopen week, maar dan met een andere verantwoorde D. Prima dus
Ach, dan zou ik helemaal op de brandstapel moeten johquote:Op donderdag 19 september 2013 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tx.
Geen idee of ik hier nu voor op de brandstapel ga, maar op een hele pan saus, waar we met 4 man twee keer van eten gaat er iets van 100ml rode wijn in.
Dat staat idd meestal minimaal een half uur te pruttelen, dus dan zou er vlgs die site nog 40% van de alcohol in zitten en daar dan dus 2 opscheplepels van... Vind ik over het algemeen te verwaarlozen, maar ik weet niet goed wat ik daarvan moet vinden mbt de wodka omdat dat sterker is.
Maar dan nog kan mijn simpele brein eigenlijk niet berekenen of bedenken hoeveel ze daar dan uiteindelijk van binnen krijgen.
Nou ja goed, anders krijgen zij gewoon pasta met iets anders, kan natuurlijk ook.
Jah, met je accentquote:Op donderdag 19 september 2013 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ach, dan zou ik helemaal op de brandstapel moeten joh
Ik zou gaan voor 6 verschillende, of 2 kleuren drie dezelfde! Maar ik ben fan van verschillende stoelen aan tafel, dus 6 verschillende lijkt me echt wel het leukste!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat het hier wel heel off-topic gaat heb ik het even in de OUD SC geplempt, maar heeft er hier nog iemand zin me te helpen kleuren van eettafel stoelen te kiezen?
OUD / [OUD SC] good job!
En voor de on-topic dan maar een lijstje:
O: Brinta m chia
T: 2 crackers m appelstroop, 1 rode paprika
L: 1 bh m appelstroop, 1 bh m kipfilet en komkommer
T: kwark m bessen, 1 minneola
D: weetiknogniet. Ik denk iets van omelet maar ofzo. Vlgs mij heb ik nog spinazie in de diepvries...
T: yoghurt oid, maar mss ook wel niets wegens vroeg naar bed.
Oh ja, ik weet niet precies hoe oud je kinderen zijn, maar wij hebben dezelfde stoelen en het neefje van mijn vriend (4 jaar oud) is laatst met stoel en al naar voren geflikkerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Maar wel met een goeie suggestie!*onthoudt
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Tip voor mensen die van hele zoete thee houden.
Ik heb nu de nieuwe thee van jumbo geprobeerd (Boomgaard thee). En dan heb ik de groene thee met framboos en rozenblaadjes. Superzoet, en denk dat thee met suiker-drinkers de suiker echt niet nodig hebben!
^^quote:Op donderdag 19 september 2013 17:26 schreef Sarabi het volgende:
bleh ben nu echt grieperig geworden
Me tooquote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
^^
Ik wil soep, maar geen zin om het te maken..
Ja, dat is idd wel bekend bij die stoelen, er zit zo'n dingetje voorop, maar dat helpt niet altijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet niet precies hoe oud je kinderen zijn, maar wij hebben dezelfde stoelen en het neefje van mijn vriend (4 jaar oud) is laatst met stoel en al naar voren geflikkerd.. Het zwaartepunt ligt door de ronding in de poten aan de voorkant, dus je moet je gewicht wel over de stoel verdelen en niet op het puntje gaan zitten.
quote:
Reuze handig toch!quote:
L past mij goed! Die andere was veeeel te groot (die zwarte met kant) en was ook heel lelijk in het echt vond ik bij mij.quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Huh welke maat heb je dan besteld. Ik zie dat tricotjurkje van H&M maar tot L. Ik wil m ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mokkels op 19-09-2013 20:04:01 ]
Zelf zie je het altijd anders.. (nooit tevreden enzoquote:Op donderdag 19 september 2013 18:23 schreef BananaPancake het volgende:
ohja staat je leuk Mokkels! En ik vind je armen best meevallen.
Dan is het wel vervelend ja. Je kan het natuurlijk strakker krijgen met krachttraining maar verder is het altijd afwachten waar je wel en niet afvalt. Bij mij blijft de binnenkant van m´n bovenbenen altijd achter met de rest.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:28 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Zelf zie je het altijd anders.. (nooit tevreden enzo)
dat is het enige wat nu niet meer krimt (dacht een tijdje van wel, maar dat was vals alarm).
Ook de onderkant wel? Want daar zitten juist die flappies (vooral als je dan je arm optilt en beweegt. Dril feestje haha).quote:Op donderdag 19 september 2013 18:30 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dan is het wel vervelend ja. Je kan het natuurlijk strakker krijgen met krachttraining maar verder is het altijd afwachten waar je wel en niet afvalt. Bij mij blijft de binnenkant van m´n bovenbenen altijd achter met de rest.
Wel de achterkant in ieder geval. Dat zijn je triceps als het goed isquote:Op donderdag 19 september 2013 18:41 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ook de onderkant wel? Want daar zitten juist die flappies (vooral als je dan je arm optilt en beweegt. Dril feestje haha).
En bovenbenen is inderdaad ook een vervelende plek..
Dankje sarabi!
Dit is heel eetgerelateerd hoor. Of zit jij op de grond als je eet?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:00 schreef mrspoeZ het volgende:
Flauw: iets met (di)eetgerelateerd?
En geen armsteunen. Dus je kunt er afvallen. Uhm. Nou jaquote:Op donderdag 19 september 2013 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is heel eetgerelateerd hoor. Of zit jij op de grond als je eet?![]()
Het wordt aanbevolen om niet voor tv of pc uw maaltijd te nuttigen, maar gezeten aan een tafel op een stoel. Heel (di)eetgerelateerdquote:Op donderdag 19 september 2013 19:00 schreef mrspoeZ het volgende:
Flauw: iets met (di)eetgerelateerd?
Hier heb ik ook altijd last van dus ik lees mee.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:26 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand nog tips als het gaat om in een vreemd huis slapen. Alleen.. Ik hoor van alles. Doe zo geen oog dicht..
Je bent in Dordt toch? Je hoort waarschijnljk geluiden van het spoor en de zeehaven. Niets bijzondersquote:Op donderdag 19 september 2013 22:26 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand nog tips als het gaat om in een vreemd huis slapen. Alleen.. Ik hoor van alles. Doe zo geen oog dicht..
Dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, doe je ogen dicht en ga slapen
Ok dat kan wel kloppen. Weet je het is zo stom. Altijd in een stad gewoond, nooit echt helemaal stil (net als hier nu). Maar ben nu zo gewend aan de rust en stilte in Huissen. Dat dit gewoon echt wennen is. De bussen die langsrijden, de autos. Ben elk uur wakker geweest. Dus ga nog even proberen te slapen. Maar nu is het licht dus zal het wel beter gaanquote:Op donderdag 19 september 2013 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent in Dordt toch? Je hoort waarschijnljk geluiden van het spoor en de zeehaven. Niets bijzonders
Geen idee. Dat hebben ze mij gezegd en ik vind alles best natuurlijk. Ik zou als ik het afgemaakt zou hebben een niv 4 diploma krijgen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:33 schreef miss_sly het volgende:
Maar waarom zou je wel een diploma krijgen als je het niet hebt afgemaakt?
Ik had vanmorgen een mooi laag gewicht, ondanks dat ik ongesteld ben
Natuurlijk kun je je eieren bewaren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:36 schreef Tink89 het volgende:
Hallo lieverds!
Even demonstratief ontopic:
O: 2 boulognebth met smeerkaas. 250 ml lv yoghurt, een banaan, theelepel suiker, klein glaasje sap.
T: Pakje crackertjes.
L: 4 boulogne bth. 2 30+kaas, 2 runderrookvlees. 1/2 komkommer.
T: appel.
D: Gehaktbal met rozevalaardappeltjes uit de airfryer en komkommer OF opgewarmde macaroni van gisteren. Ligt er een beetje aan hoeveel tijd ik heb na m'n werk en voor het paardrijden.
S: Uur intensief paardrijden.
T: Glaasje ranja.
Ik bedenk net dat mijn eieren tot zondag goed zijn en dat ik die wilde gebruiken voor pannekoeken, maar dat we morgen en zondag niet thuis eten... Zou ik die een dagje extra kunnen bewaren om er maandag pannekoeken mee te bakken?
en als test kun je kijken of ze drijven of zinken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je je eieren bewaren.
Ja dat zou ik wel even doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
en als test kun je kijken of ze drijven of zinken.
En welke van de twee moet het dan zijn?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
en als test kun je kijken of ze drijven of zinken.
Volgens mij zijn ze goed als ze zinken!quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En welke van de twee moet het dan zijn?
Lijstje:
O: wat mango en een bak brinta
T: niks
L: rauwkostsalade m tonijn op water en een kloddertje yoghonaise, 2 bth geitenkaas
T: kwark m bessen
D: Penne Vodka
T: geen idee
Ja! Dat wist ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze goed als ze zinken!
bloglovinquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben eindelijk mijn bookmarks aan het organiseren zodat alles in Chrome staat en overal toegankelijk is. Het gaat voornamelijk om mijn recepten.
Nu bookmark ik vaak recepten van blogs. Ik meen ooit hier eens gelezen te hebben dat iemand een site had waar dan alle nieuwe entries van bloggers die je volgt op verschijnen. Iemand enig idee waar ik het over heb?
https://www.beaucoo.com/quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gelijk een account aan het aanmaken.
Als er nog iemand die site voor me kan noemen waar je je maten in kunt vullen en dan kan zien watvoor soort kleding bij je figuur past ben ik helemaal happy
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:27 schreef Sarabi het volgende:
30 dagen elke dag 30 minuten gehoepeldgezond en ik kan weer een Day Zero doel afstrepen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef Laureline het volgende:
Hey, als je d'r maar van genoten hebt
Laat ons weten hoe de penne vodka was, ik ben heel benieuwd maar durf hem nog niet te proberen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En welke van de twee moet het dan zijn?
Lijstje:
O: wat mango en een bak brinta
T: niks
L: rauwkostsalade m tonijn op water en een kloddertje yoghonaise, 2 bth geitenkaas
T: kwark m bessen
D: Penne Vodka
T: geen idee
Ik tel gewoon weer overnieuwquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Isa!
Ik zit nu op dag 19 van Jillian maar heb ook af en toe een rustdag genomen, dus voor DZP telt het niet.
Nou, het 'curry met kipfilet, sperziebonen en tomatenrecept' van BE was heerlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:11 schreef Zeester het volgende:
Jij zei van de week zelf nog dat je altijd een beetje nerveus wordt als mensen dingen eten die jij hebt aangeraden.
Ja maar dan kom je soms vast te zitten op een bepaald level.quote:
note to self: vodka kopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
En ik zit te smullen van de Penne Vodka, dus ik denk dat we qua smaak best aardig met elkaar overeen komen.
Hij is echt superlekker Zeester!
Ik ook. Ik had er verse geroosterde paprika bij gemaakt, alleen had ik geen tijd meer om te ontvellen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb je nog een saladetips bij de penne vodka Zeester/BE? Persoonlijk mis ik namelijk de groente
Succes morgen draak! Ga je ook de boerenkoolloop doe in November? Ik wil hem misschien toch wel gaan lopen, heb vandaag 4 km in 32 minuten weten te doen dus een 5 km moet begin november wel lukken denk ik zo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Afgelopen week de -15 aangetikt, morgen 5km lopen bij de Vredesloop... Het gaat lekker.
En koken met wodka klinkt intrigerend.
Oh, misschien ook wel. Wanneer was die?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Succes morgen draak! Ga je ook de boerenkoolloop doe in November? Ik wil hem misschien toch wel gaan lopen, heb vandaag 4 km in 32 minuten weten te doen dus een 5 km moet begin november wel lukken denk ik zo.
Eerste weekend van November... weet alleen niet of het op zaterdag of zondag is. Maar in Warmenhuizen dus lekker dichtbij. En je krijgt als beloning een boerenkoolpakketquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, misschien ook wel. Wanneer was die?
Ermnerm.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Eerste weekend van November... weet alleen niet of het op zaterdag of zondag is. Maar in Warmenhuizen dus lekker dichtbij. En je krijgt als beloning een boerenkoolpakket
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, is mijn ticker nu al geband? Zo lang ben ik toch niet weg geweest?
Is die error niet van jou, de 7'de ofzo? Kan me wel herinneren dat je er laatst nog in stond namelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, is mijn ticker nu al geband? Zo lang ben ik toch niet weg geweest? Mensen die al veel langer niet posten staan er nog wel tussen
nope, ik had alleen niet mijn volle username in de ticker ivm herkenbaarheidquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:51 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Is die error niet van jou, de 7'de ofzo? Kan me wel herinneren dat je er laatst nog in stond namelijk.
Daar komt het vlgs mij door en is toen wel gezegd maar niet meer gecorrigeerd vlgs mij.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ook echt een maand alhad men niet door dat ik skjoe ben ofzo?
naja boeiend, het is niet alsof ik dat gewicht in de nabije toekomst nog ga zien
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zo lang ik nog het energieniveau van een vies vaatdoekje heb zal dat wel meevallen BE
nee, ik was zwanger. Maar nu niet meerquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
What's up? Ik ging er vanuit dat je door het klussen afwezig was.
Sq wat erg zegquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik was zwanger. Maar nu niet meer. Heb helaas wel de kilo's er gratis bij gekregen.
Hč SQ wat naar. Je energie komt vast wel weer terugquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik was zwanger. Maar nu niet meer. Heb helaas wel de kilo's er gratis bij gekregen.
ik las dat jij ook de sprong gaat wagenquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hč SQ wat naar. Je energie komt vast wel weer terug
We'll see... dankjewelquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik las dat jij ook de sprong gaat wagenhopelijk is het net zo snel raak als hier en met een fortuinlijker uitkomst
Wat ik deed was het Heller Programme, daar zijn in lif ook nog wel wat topics over te vinden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:01 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zit er over na te denken om carb cycling eens te proberen. BE heb jij.dat toen ook.niet eens gedaan? Vraag me alleen af of je op de lowcarb dagen wel groenten en fruit mag.
Ik denk dat ik je ticker heb weggegooid omdat ik niet wist dat ie van jou wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, is mijn ticker nu al geband? Zo lang ben ik toch niet weg geweest? Mensen die al veel langer niet posten staan er nog wel tussen
Verder heeft zich ook niemand meer gemeld dus dat heb je ook wel netjes gedaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Voor de rest had ik '2 maanden niet meer gepost' aangehouden, vond dat wel schappelijk.
Daarom ben ik er ook mee gestoptquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik nu last van mijn linkerknie heb van JillianIk doe squats, deadlifts, benchpress etc etc en nķķit problemen, maar een simpel circuitje geeft allemaal klachten
Echt waarquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik nu last van mijn linkerknie heb van JillianIk doe squats, deadlifts, benchpress etc etc en nķķit problemen, maar een simpel circuitje geeft allemaal klachten
Nee, geen idee. Eerst m'n kuit, nu m'n knie en oh ja, ik heb ook standaard wat last van benigne paroxismale positiedraaiduizeligheid en dat is flink toegenomen door Jillianquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Echt waar![]()
Heb je ook een idee van welke oefeningen het komt?
Als je veel last krijgt van dat laatste moet je level 2 niet gaan doen want daar is dat nog 100x erger.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Eerst m'n kuit, nu m'n knie en oh ja, ik heb ook standaard wat last van benigne paroxismale positiedraaiduizeligheid en dat is flink toegenomen door Jillian(liggen, staan, weer liggen, weer staan: niet handig).
quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Als je veel last krijgt van dat laatste moet je level 2 niet gaan doen want daar is dat nog 100x erger.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kreeg ook last van mijn knieeën van bepaalde oefeningen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook mee gestopt![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier ook door Jillian knieklachten gekregen, moest gelijk 6 weken rust houdenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat ook om het opstaan vanuit een liggende houding: dan draait alles.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Ookal is dat in level 2 meer planking dus niet echt liggen....
Lekker blessuregevoelig programma eigenlijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:36 schreef roos85 het volgende:
Hier ook door Jillian knieklachten gekregen, moest gelijk 6 weken rust houden
Ja hequote:Op zaterdag 21 september 2013 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker blessuregevoelig programma eigenlijk
Ja ik zei dat!quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je ticker heb weggegooid omdat ik niet wist dat ie van jou was
Toen ik hier zei welke tickers ik had verwijderd was er iemand die zei: was die niet van SQ?
Verbrand je vet meequote:
mijn lunch was peperkoek met boter en kaas, dat is dan zeker weer minder hčquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verbrand je vet mee(zo kijk ik inmiddels naar schoonmaakklussen)
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
Zo! 10km zit er op! Het tofste vind ik nog dat ik niet totaal verrot ben na afloop!
Grappig wel dat ik eerder trek had in een blokje chocola maar het niet deed omdat ik optimaal fit wilde zijn. Terwijl ik het anders zo in mijn mik zou stoppen.
Stoerequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik deed de 5 en die ging nog best goed.
Mooi!quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik deed de 5 en die ging nog best goed.
Oh fuck zegquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drastisch komt neer op de eerste periode streng sonja bakker. Nu pas ik dat aan naar eigen inzichtquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Welkom MamapurkWat goed dat je zo'n eind hebt gelopen. Ik ben wel benieuwd was jij verstaat onder drastisch lijnen trouwens. Doe eens een lijstje als je wilt?
Ook dat inderdaad...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |