Ik vekas het wel naar de keuken ergens in een kastjequote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
What has been found can not be unfound
Thanks to you dacht ik er wel aan m'n "others" op FB te checkenquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het ergste is dat ik gewoon gekapt was omdat ik het zo achterlijk vond dat ik nog niks kon doen, als mandy niet gezegd had dat ik in mn spam moest kijken
Dat is ook zoiets kuts, dat ze daar geen melding van gevenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks to you dacht ik er wel aan m'n "others" op FB te checken
quote:Beste Mandy,
ik hoop dat dit bericht jou bereikt omdat hij wellicht in je others folder terecht komt.
Ik ben ontzettend sociale buurman en ken al heel veel mensen om me heen, die direct in het zicht van mijn woning wonen. Jij bent er overigens iemand waarmee ik nog nooit een goed gesprek heb gehad en ben razendnieuwsgierig wie jij bent XD ik weet het je bent voor mij een mysterie die ik maar al te graag wil ontrafelen. Klinkt heel raar maar is een feit. Ik hoop iets meer van je te weten te komen dan dat je GoT leest...
Groet, je boven buurman.
DAT BERICHTquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook zoiets kuts, dat ze daar geen melding van geven
Overigens had ik dus laatst de gebouwhomo op bezoek. Want hij had mijn boek van GOT door mijn raam zien liggenEn toen kwam hij even buurten. Uuuhm ok
Krijg ik gister dit in mijn "others":
[..]
Jaquote:
Gewoon dragen jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
Mandy! Is er een tip voor het inlopen van docs?Of gewoon een kwestie van velen dragen ofzo?
![]()
Ik durf niet te reagerenquote:
Ziek?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
JaIig dat jodokus thuis is en ik gewoon in bed kan blijven liggen
Nee, ik wist niet eens waar die spam map zat bij gmailquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
serieus space? Dat bedenk je zelf niet?![]()
![]()
oh nee.... waar zit die?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet eens waar die spam map zat bij gmailBij hotmail doe ik het wle maar daar staat ie direct onder je postvak in.
Sinds vrijdag. Het is dat ik al ziek ben anders zou ik er ziek van zijnquote:
Thx voor den tipquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon dragen jaIk draag in het begin twee paar sokken over elkaar. Dan schuurt het niet zo erg aan de achterkant.
[..]
Ik durf niet te reageren
Eerst zeggen dat je zieke mensen zelf ook vaak aanstellerts vindt en nu ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Sinds vrijdag. Het is dat ik al ziek ben anders zou ik er ziek van zijn
Gelukkig is het volgens m`n man alleen maar een verkoudheidje![]()
![]()
Ik ben te lang niet ziek geweest, hij weet niet meer hoe hij er mee moet omgaan
Ben ik toch niet zo heel gekquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
spammap gevonden in gmail. Valt inderdaad niet mee
Ja echt he? M`n betaalde loon blijkbaarquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je zieke mensen zelf ook vaak aanstellerts vindt en nu dit
hehe, maar herkenbaar, hopelijk knap je snel op
OHAI YOU WON 2 MILLION DOLLARS GIMME YOUR CREDITCARD NUMBER KTHXBYEquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is het maar goed dat ik niet opnam, want degene die belde had landcode uit Kenia lolque
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
essence mail:
Beauties en Beliebers, opgelet! Als officiële make-uppartner presenteert essence de trend edition “beauty beats – girls on tour with Justin Bieber” van november t/m half december 2013, geïnspireerd op Justin Bieber’s “Believe” wereldtournee. Met unieke must-haves die de harten van de fans van de 19-jarige superster op hol zullen brengen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
essence mail:
Beauties en Beliebers, opgelet! Als officiële make-uppartner presenteert essence de trend edition “beauty beats – girls on tour with Justin Bieber” van november t/m half december 2013, geïnspireerd op Justin Bieber’s “Believe” wereldtournee. Met unieke must-haves die de harten van de fans van de 19-jarige superster op hol zullen brengen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OHAI YOU WON 2 MILLION DOLLARS GIMME YOUR CREDITCARD NUMBER KTHXBYE
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had trouwens dit bericht eerst in de GAM SC gezet
die zijn nu op de hoogte van de bieber nagellakjes (Y)
Ja maar dat is toch weinigquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Schijnt trouwens een zeer Hollandse uitvinding te zijn, mie nestjes. In de rest van de wereld wordt ze niet in nestvorm verkocht
dat is vrij normaal voor 2 personen lijkt me? Misschien zelfs aan de ruime kant!quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch weinig
Hoe wel ik altijd gelijk een hele pan maak (= heel pak mie nestjes) en eet er dan meerdere dagen van of met meer personen
ik neem altijd 1 kipfilet p pquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef megamandy het volgende:
Als ik voor mijzelf kook pak ik van dat soort dingen 70 gram. Voor ons samen 170, dus ik weet niet hoeveel die nestjes wegen?
En 1 kipfilet voor twee man, en dan zoek ik nog de kleinste uit want ze zijn vaak al 250 gram
Als ik alleen ben kan ik dat ook wel opeten maar dat is dan ook meer omdat ik die kip niet nog een dag wil bewaren in mijn koelkast. Maar dan moet ik lang zoeken naar een die maar 160 ofzo weegt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik neem altijd 1 kipfilet p p
ik let er eigenlijk nooit op, ik pak gewoon eentje, volgnes mij zijn ze 250 gram? dan dan dus zo'n pakje met 2 als ik met zijn 2en benquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik alleen ben kan ik dat ook wel opeten maar dat is dan ook meer omdat ik die kip niet nog een dag wil bewaren in mijn koelkast. Maar dan moet ik lang zoeken naar een die maar 160 ofzo weegt.
Ja misschien wel eens slim om te doen. Normaal weeg ik de pasta dus af zodat ik niet teveel heb.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
Hier meestal 250/300 gr vleesch voor 2
Gisteren weer eens te veel pasta gemaakt (shocker) dus vanavond weer pasta op het menu
nee, jij hebt dat ook niet echt nodig gelukkigquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
ik weeg echt nooit iets af en als k teveel heb gewoon volgende dag weer eten
Maar t is wel goed om te weten hoeveel je binnen krijgtquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, jij hebt dat ook niet echt nodig gelukkig
je kan beter iets minder eten maar dan wel biokip of scharrelkip dan veel plofkip. Je krijgt zoveel zooi binnen door dat soort vleesquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar t is wel goed om te weten hoeveel je binnen krijgt
Ik ga ook es wat minder kip in een gerecht mikken
het is ook niet bij de wet verboden, het is alleen wel minder goed voor je dan niet-plofkipquote:
Wat jammer nou, moet je die helft maar snel opeten voordat iemand anders het in de gaten heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij ook....maar ik doe er ook altijd zo'n heel pakje kipfilet onder, das meestal zo'n 250gram..... Maar wij eten pasta enzo meestal twee dagen achter elkaar....
Had net trouwens Oreotaart gemaakt. Wil ik de taart in de koelkast zetten, pleurt mijn springvorm uit elkaar. Toen lag ineens de halve bodem op de grond.....gelukkig de rest nog kunnen redden en gewoon in de koelkast gezet. Maar ben bang dat 1 stuk straks geen bodem heeft....![]()
Link naar recept?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij ook....maar ik doe er ook altijd zo'n heel pakje kipfilet onder, das meestal zo'n 250gram..... Maar wij eten pasta enzo meestal twee dagen achter elkaar....
Had net trouwens Oreotaart gemaakt. Wil ik de taart in de koelkast zetten, pleurt mijn springvorm uit elkaar. Toen lag ineens de halve bodem op de grond.....gelukkig de rest nog kunnen redden en gewoon in de koelkast gezet. Maar ben bang dat 1 stuk straks geen bodem heeft....![]()
Ik let er vooral op of het goedkoop isquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik koop altijd maar wat qua vleesch eigenlijk
Thxquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb deze gemaakt (ongeveer want ik had nog een pakje dr oekter staan voor monchoutaart, dus die heb gebruikt en daar de oreo's onder gedaan)
En snel opeten gaat nog even niet, moet eerst 2 uur in de koelkast
dit ja, eigenljk raar want aan andere zooi geef k wel veel uitquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Plus: ik ontdekte net dat wij meestal schraal eten. Ik kan aan andere dingen heul veul geld uitgeven, maar qua eten koop ik altijd het goedkoopste
Je kunt het ook terugstorten als je het niet wilt hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh jottem, ik krijg weer 99 ekkies terug als compensatie van mijn eigen risico dat elk jaar op gaat. Hurray!
Of naar mijquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt het ook terugstorten als je het niet wilt hebben.
Ja, dafuq! Idd!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt het ook terugstorten als je het niet wilt hebben.
daar kun je weer van shoppen tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh jottem, ik krijg weer 99 ekkies terug als compensatie van mijn eigen risico dat elk jaar op gaat. Hurray!
Of het tekort op mijn rekening aanvullenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar kun je weer van shoppen toch
dan is dat een betere keuze jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of het tekort op mijn rekening aanvullen(moest twee maanden achter elkaar 160 ekkies extra dokken aan CZ, van, jawel, mijn eigen risico
)
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan is dat een betere keuze ja
Die is leukkkkquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Hmpffff ik wil eik nog steeds deze jas
http://topvintage.nl/nl/v(...)-swing-coat-in-black
ja, bb ook wtf?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het altijd zo achterlijk dat ze zo laat met die rekening komen. Ik kreeg vorige week een brief van iets dat in in april bij de apotheek gehaald heb
Ja daarom dusquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is leukkkken niet eens duur voor een jas
Tandarts krijg ik via de tandarts als ik zelf iets moet betalen, dat is binnen 2 weken binnen nadat ik ben geweestquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, bb ook wtf?
Ik krijg het altijd na een maand ofzo!
(al heb ik nog nooit. Ever. een tandartsrekening gehad)
Bij jouw lijf kan dat welquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ja, deze twee waren ook van de eerste 4-5 maanden van het jaar, daarna is mijn eigen risico altijd al opquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het altijd zo achterlijk dat ze zo laat met die rekening komen. Ik kreeg vorige week een brief van iets dat in in april bij de apotheek gehaald heb
ERMAHGERD!! Koop!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Of ben lief voor jezelf en koop een goed passende jasquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij jouw lijf kan dat wel
Winterjassen ja, godverdomme. Ik wilde geen winterjas kopen omdat ik dacht een positiejas nodig te moeten gaan hebben. Dat is niet zo, maar mijn "net aan" maatje 42 is sinds ik er vijf kilo weer terug bij heb gewoon veel te klein![]()
Denk dat ik maar weer een winter in mijn veel te grote maat 48 door moet brengen...
Jep, van 2012quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
maar die brieven zijn dus alreeds weder verstuurd?
Ben benieuwd of ik nog wat krijg dan. Is dat over 2012?
Uh ja en ook zonde om een iets grotere te kopen want das ook niet de bedoeling danquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij jouw lijf kan dat wel
Winterjassen ja, godverdomme. Ik wilde geen winterjas kopen omdat ik dacht een positiejas nodig te moeten gaan hebben. Dat is niet zo, maar mijn "net aan" maatje 42 is sinds ik er vijf kilo weer terug bij heb gewoon veel te klein![]()
Denk dat ik maar weer een winter in mijn veel te grote maat 48 door moet brengen...
Ik hou van capuchons!! Hoe groter hoe beterquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind die jas niet zo leuk, maar ik hou dan ook niet van capuchons op een jas. Ik haat mijn dikke warme winterjas om dezelfde reden maar ja, warm
.
mja, nee, vind ik zonde van het geld. Ik kan er vast nog wel even vijf kilo afcrashen voordat het echt koud wordtquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of ben lief voor jezelf en koop een goed passende jas
Ik heb geen capuchon en ik haaaatttttttt het dat ik dus geen hebquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind die jas niet zo leuk, maar ik hou dan ook niet van capuchons op een jas. Ik haat mijn dikke warme winterjas om dezelfde reden maar ja, warm
.
Ja, dat kan ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, nee, vind ik zonde van het geld. Ik kan er vast nog wel even vijf kilo afcrashen voordat het echt koud wordt
Dat kan ik me wel voorstellen ja, dan is het wel heel fijn. Een capuchon is functioneel ook wel een positief iets, ik vind het gewoon lelijk. Ik kies dan liever voor mooi dan functioneelquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen capuchon en ik haaaatttttttt het dat ik dus geen hebVooral 's ochtends met de hond vind ik mijn muts niet fijn zat maar te koud om zonder naar buiten te gaan dan
Hoezo zijn twee winters te kort?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh ja en ook zonde om een iets grotere te kopen want das ook niet de bedoeling dan
Zwemmen in jassen![]()
Mijn probleem is dat ik mijn huidige winterjas nog maar 2 winters aan heb gehad![]()
Dus ik vind dat eik te kort voor een winterjas..... zucht....
ik wil positief blijven denken dat ik die positiekleding binnen nu en zes maanden alsnog wel zal moeten aanschaffen en dan heb ik wel geld nodig.quote:
Omdat winterjassen altijd wel behoorlijk qua prijs zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo zijn twee winters te kort?Ik doe altijd 1 winter met een jas
Behalve dit jaar, nu ga ik wel recyclen want vorig jaar heb ik bijna alleen maar in mijn leren jas rondgelopen ipv de winterjas omdat het niet zo koud was.
Truequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil positief blijven denken dat ik die positiekleding binnen nu en zes maanden alsnog wel zal moeten aanschaffen en dan heb ik wel geld nodig.
oik ga mij niet vergelijken met mannen, die lopen tot in den eeuwigheid met dezelfde jas of schoenenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn leren zomerjasje heb ik nu ook 2 jaar op een rij; die gaat ook nog lang mee (en ik heb die rode nog die ik ook vaak aan heb).
Maar als ik het vergelijk met cif die nu al 6 jaar met eenzelfde jas doet ook..... hmmm
O nee mijn winterjas was 90 euro ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat winterjassen altijd wel behoorlijk qua prijs zijnMijn vorige was 260 euro (overigens in de sale kunnen kopen
); en dat vind ik sowieso dan zonde om hem maar 1 winter te dragen (tenslotte draag je hem maar een paar maand ook....
En ik vond het toch behoorlijk koud met die sneeuw begin dit jaar![]()
Dat is sowieso wel zo iddquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oik ga mij niet vergelijken met mannen, die lopen tot in den eeuwigheid met dezelfde jas of schoenen
Ja met mijn leren jas doe ik wel meerdere jarenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:02 schreef Debsterr het volgende:
Mijn leren jas heb ik al... 7 jaar ofzo? En die ziet er nog prima uit.
Ohai mequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn jas nu ook twee jaar. Punt is vooral dat ik er na een tijdje op uitgekeken ben
Ik zou vooral eenzelfde jas opnieuw kopen. In ieder geval hetzelfde idee qua model en kleur (zwart) dusjaquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn jas nu ook twee jaar. Punt is vooral dat ik er na een tijdje op uitgekeken ben
Dan zou ik helemaal geen jas hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn leren zomerjasje heb ik nu ook 2 jaar op een rij; die gaat ook nog lang mee (en ik heb die rode nog die ik ook vaak aan heb).
Maar als ik het vergelijk met cif die nu al 6 jaar met eenzelfde jas doet ook..... hmmm
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal geen jas hebben.
Die gek loopt de hele winter in een vest buiten.quote:
En als het regent dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gek loopt de hele winter in een vest buiten.
Dan loopt 'ie wat harder.quote:
sf ook, spoort nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gek loopt de hele winter in een vest buiten.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
dat je weet dat het bloed gaat komen en je jezelf alsnog de vinkentering schrikt
Naja, laat maar snel gaan.
dat je weet dat het bloed gaat komen en je jezelf alsnog de vinkentering schrikt
ik ook. Ik denk zelfs dat ik er zeer spoedig een ga halen van mijn verjaardagsgeld.quote:
Poeh... lijkt me sowieso schrikken hoor..... Ook al weet je dat het komt... maar dan nog...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
HOE ga je daar een Lindy in proppen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
https://topvintage.nl/nl/(...)er-swing-coat-in-red![]()
![]()
En dan wel 's nachts aan mij gaan warmen, want lekker warm.quote:
Datquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOE ga je daar een Lindy in proppen?
4 kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOE ga je daar een Lindy in proppen?
ik had een voorgevoel want had gisteravond bij de jumbo al van die extradikke maandverbanden meegenomenquote:
oh nee ik warm mij aan SF das echt een kacheltjequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan wel 's nachts aan mij gaan warmen, want lekker warm.![]()
Goed aangevoeldquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had een voorgevoel want had gisteravond bij de jumbo al van die extradikke maandverbanden meegenomen
Nope, ik ben de kachel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee ik warm mij aan SF das echt een kacheltje
nee, helemaal niet, dit is alleen maar fijn - opruimen! Ben ik ook van die hormonen af en kan ik weer een beetje tot mezelf komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed aangevoeld
Wel heul zielig
Het lijkt me zo 'definitief' dan nu ineens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, helemaal niet, dit is alleen maar fijn - opruimen! Ben ik ook van die hormonen af en kan ik weer een beetje tot mezelf komen
Die echo, en het besef dat het gewoon kut was, dat was wel een beetje zielig.
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Rood is niet echt een modekleur dit seizoen volgens mij....
Balenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Rood is niet echt een modekleur dit seizoen volgens mij....
Het erge is dat ik echt precies in mijn hoofd heb wat ik wil hebben en dat nergens kan vindenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan echt haast niks vinden!
wat voor iets dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het erge is dat ik echt precies in mijn hoofd heb wat ik wil hebben en dat nergens kan vinden
Die is briljant!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor iets dan?
Ik vind deze wel leuk:
http://www.vd.nl/dames/ja(...)verview#omschrijving
vandaag 21% korting nog....
Oooeeeehhhhquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor iets dan?
Ik vind deze wel leuk:
Ik denk dat iemand anders die jas misschien ook gaat kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik fiets zo gewoon even langs V&D denk ik
Jassentweelingquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand anders die jas misschien ook gaat kopen
Doen! Want jas is tof, maar ik vond 'm lastig qua volumeverdeling. (Vorig jaar die of iets wat er heul erg op leek gepast, dat zag er vreemd uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik fiets zo gewoon even langs V&D denk ik
ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het erge is dat ik echt precies in mijn hoofd heb wat ik wil hebben en dat nergens kan vinden
ja, passen is altijd beter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doen! Want jas is tof, maar ik vond 'm lastig qua volumeverdeling. (Vorig jaar die of iets wat er heul erg op leek gepast, dat zag er vreemd uit.)
waarom heb ik hier nog niet op gereageerd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef Lindytje het volgende:
Dat je nagellakremover op is![]()
Heb nu alleen nog kut-remover van Kiko
en nee, neem gewoon een energiezuinigequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
Weten jullie waar ik op moet letten als ik een kleine diepvries wil kopen? Neem aan dat die dingen ook prima tweedehands te doen zijn, en het hoeft maar een kleintje te zijn. Zo'n vriesvakje in een koelkast is gewoon net te klein, maar een tafelmodel vriezer is meer dan genoeg.
Ik was al verbaasd dat er nog geen reactie op was gekomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom heb ik hier nog niet op gereageerd?
Bij deze:
Kutremover![]()
Mja, energiezuinig is niet eens zo heel hard nodig want huur is inclusief. Maar wel een goeden om langzaamaan eens op zoek te gaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en nee, neem gewoon een energiezuinige
(minivriezer kan niet zoveel aan missen toch?)
Het milieu jonguh!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, energiezuinig is niet eens zo heel hard nodig want huur is inclusief. Maar wel een goeden om langzaamaan eens op zoek te gaan
succes!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Lindytje het volgende:
Dit wil ik, in het rood.
[ afbeelding ]
Nee, maar ikwillutikwillutikwillut!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is echt heul niks in die stijl momenteel.
Koop Puckzzz om en vraag of ze er 1 maakt voor jequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar ikwillutikwillutikwillut!!
Dat is gvd een goed idee!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koop Puckzzz om en vraag of ze er 1 maakt voor je
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, goeden matigen geheimen whatsapp
failarmyquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
wat zijn nog toffe dingen om op yt te kijken?
Sukkel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dorstde hele dag niets drinken oeps
Ik heb die vanmorgen besteld ERMAHGERD!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor iets dan?
Ik vind deze wel leuk:
Teleurstellingquote:
Ja... Helemaal omdat er nu nog 800 gr van in de koelkast ligtquote:
Maak je eigen rozijnenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... Helemaal omdat er nu nog 800 gr van in de koelkast ligt
Dat is wat je krijgt als je het afkoopt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
Ik krijg een brief of ik mijn pensioen van de tijd dat ik bij de blokkah werkte wil afkopen. Ik heb daar ruim 6 jaar gewerkt, gemiddeld 2 dagen per week en dat pensioen is nog geen ¤600. Dat kan toch helemaal niet?
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is wat je krijgt als je het afkoopt?
Dat is sowieso wel beterquote:Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maakt niet ergok gasoven dus, je hebt zeker geen idee of ik nieuwe aansluitingen/leidingen daarvoor moet hebben?
Dat...en die dikke prop in je nekquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me altijd zo'n gebochelde prop met een capuchon op mijn jas
Dat is toch velen weinig. Als je dat fulltime doet bouw je ¤250 per jaar op. Of ben ik nu wereldvreemd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel aardig normaal. Vooral voor 2 dagen in de week.
Geen idee haha. Ik weet nog dat mijn ma toen 400 euro kreeg voor 2 jaar bij de politie. Maar ik weet niet hoeveel uur ze werkte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch velen weinig. Als je dat fulltime doet bouw je ¤250 per jaar op. Of ben ik nu wereldvreemd?
Jullie denken dat ik niet teruglees he?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koop Puckzzz om en vraag of ze er 1 maakt voor je
Ja, 6 jaar dus, vandaar de conclusie dat je met fulltime werken 250 per jaar krijgt, wat me erg weinig lijkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang heb je daar gewerkt dan? Want als je 250 per jaar met fulltime krijgt (40 uur) krijg je 100 euro voor 16 uur. Dus dan heb je 6 jaar gewerkt?
Oh ik dacht dat vaststond dat fulltime mensen 250 euro kregenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, 6 jaar dus, vandaar de conclusie dat je met fulltime werken 250 per jaar krijgt, wat me erg weinig lijkt.
Was het niet iets van 2 of 3% van je jaarsalaris?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch velen weinig. Als je dat fulltime doet bouw je ¤250 per jaar op. Of ben ik nu wereldvreemd?
vetpotquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:28 schreef Dwyn het volgende:
En als ik mijn dienstverband voortzet tot mijn 65e wordt dat 6075,94.
3 hele euro'squote:Op dinsdag 17 september 2013 16:33 schreef Mss het volgende:
Van die eventuele ¤500 gaat wel nog belasting vanaf, geen idee HOEveel daar van overblijft
Niets, de rest gaat naar marginalen als ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:33 schreef Mss het volgende:
Van die eventuele ¤500 gaat wel nog belasting vanaf, geen idee HOEveel daar van overblijft
Ik ben ook een marginaal, daarom wil ik hetquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niets, de rest gaat naar marginalen als ik.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niets, de rest gaat naar marginalen als ik.
Oh, Spees krijgt ook wat.quote:
Je hebt een baantje jonge.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ook een marginaal, daarom wil ik het
Hagelstenen zo groot als golfballenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Als het maar niet plenst. Of hagelt.
Ouch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hagelstenen zo groot als golfballen
pleur lauw water in je wasbak en flikker daar je gehakt in,.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
fml gehakt vergeten uti de vriezer te halen nu is t nog super bevroren en wou straks eten gaan maken
maar ff uitvogelen hoe ontdooien werkt
oh okay! k dacht dat ik oven/magnetron moest gebruikenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pleur lauw water in je wasbak en flikker daar je gehakt in,.
kan ook, maar als je dit een uur laat liggen is het ook wel goed hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh okay! k dacht dat ik oven/magnetron moest gebruiken
ff doen dan
Nukenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
fml gehakt vergeten uti de vriezer te halen nu is t nog super bevroren en wou straks eten gaan maken
maar ff uitvogelen hoe ontdooien werkt
Very effectivequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er begint hier een volwassen man in de trein te huilen omdat hij zich per ongeluk uitgecheckt ipv ingecheckt heeftde neuk.
Die conducteur: "U BENT GEWOON WAT VERGETEN, KAN GEBEUREN! NIETS AAN DE HAND! ECHT NIET!"
Awh!quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er begint hier een volwassen man in de trein te huilen omdat hij zich per ongeluk uitgecheckt ipv ingecheckt heeftde neuk.
Die conducteur: "U BENT GEWOON WAT VERGETEN, KAN GEBEUREN! NIETS AAN DE HAND! ECHT NIET!"
Lolwhutquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
omfg net als die chick van 2 weken geleden die de weg kwijt was en in de bus liep te janken, terwijl ze gewoon in de bus naar de arena zat en naar sloterdijk moest, dus ja ze zat niet goed maar ze hoefde de trein maar 1 halte te nemen om alweer op sloterdijk t zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meneer wilt gewoon onder een boete uitkomen. Tenminste, dat lijk mij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
GAYYYYYYYYquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg net als die chick van 2 weken geleden die de weg kwijt was en in de bus liep te janken, terwijl ze gewoon in de bus naar de arena zat en naar sloterdijk moest, dus ja ze zat niet goed maar ze hoefde de trein maar 1 halte te nemen om alweer op sloterdijk t zijn
Zulke mensenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pssst, meisje, meisje!
*negeer*
KUTHOER!
Jij was die meneer gewoonquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meneer wilt gewoon onder een boete uitkomen. Tenminste, dat lijk mij.
Ik snap het nieeeetquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg net als die chick van 2 weken geleden die de weg kwijt was en in de bus liep te janken, terwijl ze gewoon in de bus naar de arena zat en naar sloterdijk moest, dus ja ze zat niet goed maar ze hoefde de trein maar 1 halte te nemen om alweer op sloterdijk t zijn
Die treinjankertquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die negert of in de trein?
Zal wel de spreekwoordelijke druppel geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap het nieeeetwaarom reageer je zo?
om onder een kaartje kopen uit te komen lijkt me sterk, je zet jezelf toch onwijs voor lul
Dan acteerde hij het wel goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meneer wilt gewoon onder een boete uitkomen. Tenminste, dat lijk mij.
Blind date, in het donker. Dan zie je m ook niet als ie zn ogen en mond dicht heeftquote:
Dan merk je het wel aan zijn penorquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blind date, in het donker. Dan zie je m ook niet als ie zn ogen en mond dicht heeftNieuwe dimensie van blind date
Dan is het eigenlijk nog sneuerquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan acteerde hij het wel goeden conducteur kon zien dat ie zich om 8u vanmorgen voor het laatst had ingecheckt.
En ruikt naar kipquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is vast lekker slap en zweterig
En terechtquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pssst, meisje, meisje!
*negeer*
KUTHOER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |