Ik let er vooral op of het goedkoop isquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik koop altijd maar wat qua vleesch eigenlijk
Thxquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb deze gemaakt (ongeveer want ik had nog een pakje dr oekter staan voor monchoutaart, dus die heb gebruikt en daar de oreo's onder gedaan)
En snel opeten gaat nog even niet, moet eerst 2 uur in de koelkast
dit ja, eigenljk raar want aan andere zooi geef k wel veel uitquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Plus: ik ontdekte net dat wij meestal schraal eten. Ik kan aan andere dingen heul veul geld uitgeven, maar qua eten koop ik altijd het goedkoopste
Je kunt het ook terugstorten als je het niet wilt hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh jottem, ik krijg weer 99 ekkies terug als compensatie van mijn eigen risico dat elk jaar op gaat. Hurray!
Of naar mijquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt het ook terugstorten als je het niet wilt hebben.
Ja, dafuq! Idd!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt het ook terugstorten als je het niet wilt hebben.
daar kun je weer van shoppen tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh jottem, ik krijg weer 99 ekkies terug als compensatie van mijn eigen risico dat elk jaar op gaat. Hurray!
Of het tekort op mijn rekening aanvullenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar kun je weer van shoppen toch
dan is dat een betere keuze jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of het tekort op mijn rekening aanvullen(moest twee maanden achter elkaar 160 ekkies extra dokken aan CZ, van, jawel, mijn eigen risico
)
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan is dat een betere keuze ja
Die is leukkkkquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Hmpffff ik wil eik nog steeds deze jas
http://topvintage.nl/nl/v(...)-swing-coat-in-black
ja, bb ook wtf?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het altijd zo achterlijk dat ze zo laat met die rekening komen. Ik kreeg vorige week een brief van iets dat in in april bij de apotheek gehaald heb
Ja daarom dusquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is leukkkken niet eens duur voor een jas
Tandarts krijg ik via de tandarts als ik zelf iets moet betalen, dat is binnen 2 weken binnen nadat ik ben geweestquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, bb ook wtf?
Ik krijg het altijd na een maand ofzo!
(al heb ik nog nooit. Ever. een tandartsrekening gehad)
Bij jouw lijf kan dat welquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Hmpffff ik wil eik nog steeds deze jas
http://topvintage.nl/nl/v(...)-swing-coat-in-black
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |