Maar t is wel goed om te weten hoeveel je binnen krijgtquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, jij hebt dat ook niet echt nodig gelukkig
je kan beter iets minder eten maar dan wel biokip of scharrelkip dan veel plofkip. Je krijgt zoveel zooi binnen door dat soort vleesquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar t is wel goed om te weten hoeveel je binnen krijgt
Ik ga ook es wat minder kip in een gerecht mikken
het is ook niet bij de wet verboden, het is alleen wel minder goed voor je dan niet-plofkipquote:
Wat jammer nou, moet je die helft maar snel opeten voordat iemand anders het in de gaten heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij ook....maar ik doe er ook altijd zo'n heel pakje kipfilet onder, das meestal zo'n 250gram..... Maar wij eten pasta enzo meestal twee dagen achter elkaar....
Had net trouwens Oreotaart gemaakt. Wil ik de taart in de koelkast zetten, pleurt mijn springvorm uit elkaar. Toen lag ineens de halve bodem op de grond.....gelukkig de rest nog kunnen redden en gewoon in de koelkast gezet. Maar ben bang dat 1 stuk straks geen bodem heeft....![]()
Link naar recept?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij ook....maar ik doe er ook altijd zo'n heel pakje kipfilet onder, das meestal zo'n 250gram..... Maar wij eten pasta enzo meestal twee dagen achter elkaar....
Had net trouwens Oreotaart gemaakt. Wil ik de taart in de koelkast zetten, pleurt mijn springvorm uit elkaar. Toen lag ineens de halve bodem op de grond.....gelukkig de rest nog kunnen redden en gewoon in de koelkast gezet. Maar ben bang dat 1 stuk straks geen bodem heeft....![]()
Ik let er vooral op of het goedkoop isquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik koop altijd maar wat qua vleesch eigenlijk
Thxquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb deze gemaakt (ongeveer want ik had nog een pakje dr oekter staan voor monchoutaart, dus die heb gebruikt en daar de oreo's onder gedaan)
En snel opeten gaat nog even niet, moet eerst 2 uur in de koelkast
dit ja, eigenljk raar want aan andere zooi geef k wel veel uitquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Plus: ik ontdekte net dat wij meestal schraal eten. Ik kan aan andere dingen heul veul geld uitgeven, maar qua eten koop ik altijd het goedkoopste
Je kunt het ook terugstorten als je het niet wilt hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh jottem, ik krijg weer 99 ekkies terug als compensatie van mijn eigen risico dat elk jaar op gaat. Hurray!
Of naar mijquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt het ook terugstorten als je het niet wilt hebben.
Ja, dafuq! Idd!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt het ook terugstorten als je het niet wilt hebben.
daar kun je weer van shoppen tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh jottem, ik krijg weer 99 ekkies terug als compensatie van mijn eigen risico dat elk jaar op gaat. Hurray!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |