Oh, Spees krijgt ook wat.quote:
Je hebt een baantje jonge.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ook een marginaal, daarom wil ik het
Hagelstenen zo groot als golfballenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Als het maar niet plenst. Of hagelt.
Ouch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hagelstenen zo groot als golfballen
pleur lauw water in je wasbak en flikker daar je gehakt in,.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
fml gehakt vergeten uti de vriezer te halen nu is t nog super bevroren en wou straks eten gaan maken
maar ff uitvogelen hoe ontdooien werkt
oh okay! k dacht dat ik oven/magnetron moest gebruikenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pleur lauw water in je wasbak en flikker daar je gehakt in,.
kan ook, maar als je dit een uur laat liggen is het ook wel goed hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh okay! k dacht dat ik oven/magnetron moest gebruiken
ff doen dan
Nukenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
fml gehakt vergeten uti de vriezer te halen nu is t nog super bevroren en wou straks eten gaan maken
maar ff uitvogelen hoe ontdooien werkt
Very effectivequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er begint hier een volwassen man in de trein te huilen omdat hij zich per ongeluk uitgecheckt ipv ingecheckt heeftde neuk.
Die conducteur: "U BENT GEWOON WAT VERGETEN, KAN GEBEUREN! NIETS AAN DE HAND! ECHT NIET!"
Awh!quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er begint hier een volwassen man in de trein te huilen omdat hij zich per ongeluk uitgecheckt ipv ingecheckt heeftde neuk.
Die conducteur: "U BENT GEWOON WAT VERGETEN, KAN GEBEUREN! NIETS AAN DE HAND! ECHT NIET!"
Lolwhutquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |