Oh, Spees krijgt ook wat.quote:
Je hebt een baantje jonge.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ook een marginaal, daarom wil ik het
Hagelstenen zo groot als golfballenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Als het maar niet plenst. Of hagelt.
Ouch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hagelstenen zo groot als golfballen
pleur lauw water in je wasbak en flikker daar je gehakt in,.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
fml gehakt vergeten uti de vriezer te halen nu is t nog super bevroren en wou straks eten gaan maken
maar ff uitvogelen hoe ontdooien werkt
oh okay! k dacht dat ik oven/magnetron moest gebruikenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pleur lauw water in je wasbak en flikker daar je gehakt in,.
kan ook, maar als je dit een uur laat liggen is het ook wel goed hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh okay! k dacht dat ik oven/magnetron moest gebruiken
ff doen dan
Nukenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
fml gehakt vergeten uti de vriezer te halen nu is t nog super bevroren en wou straks eten gaan maken
maar ff uitvogelen hoe ontdooien werkt
Very effectivequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er begint hier een volwassen man in de trein te huilen omdat hij zich per ongeluk uitgecheckt ipv ingecheckt heeftde neuk.
Die conducteur: "U BENT GEWOON WAT VERGETEN, KAN GEBEUREN! NIETS AAN DE HAND! ECHT NIET!"
Awh!quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er begint hier een volwassen man in de trein te huilen omdat hij zich per ongeluk uitgecheckt ipv ingecheckt heeftde neuk.
Die conducteur: "U BENT GEWOON WAT VERGETEN, KAN GEBEUREN! NIETS AAN DE HAND! ECHT NIET!"
Lolwhutquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
omfg net als die chick van 2 weken geleden die de weg kwijt was en in de bus liep te janken, terwijl ze gewoon in de bus naar de arena zat en naar sloterdijk moest, dus ja ze zat niet goed maar ze hoefde de trein maar 1 halte te nemen om alweer op sloterdijk t zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meneer wilt gewoon onder een boete uitkomen. Tenminste, dat lijk mij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
GAYYYYYYYYquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg net als die chick van 2 weken geleden die de weg kwijt was en in de bus liep te janken, terwijl ze gewoon in de bus naar de arena zat en naar sloterdijk moest, dus ja ze zat niet goed maar ze hoefde de trein maar 1 halte te nemen om alweer op sloterdijk t zijn
Zulke mensenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pssst, meisje, meisje!
*negeer*
KUTHOER!
Jij was die meneer gewoonquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meneer wilt gewoon onder een boete uitkomen. Tenminste, dat lijk mij.
Ik snap het nieeeetquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg net als die chick van 2 weken geleden die de weg kwijt was en in de bus liep te janken, terwijl ze gewoon in de bus naar de arena zat en naar sloterdijk moest, dus ja ze zat niet goed maar ze hoefde de trein maar 1 halte te nemen om alweer op sloterdijk t zijn
Die treinjankertquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die negert of in de trein?
Zal wel de spreekwoordelijke druppel geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap het nieeeetwaarom reageer je zo?
om onder een kaartje kopen uit te komen lijkt me sterk, je zet jezelf toch onwijs voor lul
Dan acteerde hij het wel goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meneer wilt gewoon onder een boete uitkomen. Tenminste, dat lijk mij.
Blind date, in het donker. Dan zie je m ook niet als ie zn ogen en mond dicht heeftquote:
Dan merk je het wel aan zijn penorquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blind date, in het donker. Dan zie je m ook niet als ie zn ogen en mond dicht heeftNieuwe dimensie van blind date
Dan is het eigenlijk nog sneuerquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan acteerde hij het wel goeden conducteur kon zien dat ie zich om 8u vanmorgen voor het laatst had ingecheckt.
En ruikt naar kipquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is vast lekker slap en zweterig
En terechtquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pssst, meisje, meisje!
*negeer*
KUTHOER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |