Maakt niet ergquote:Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
Oh kut, helemaal vergeten je appje te beantwoorden Dico!
Het is gas!
En het is veel leukerquote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I don't care, scheelt velen geld
Ze gaan je vast eerst proberen te bellen met een geweeheeeheeeldige aanbieding om alsnog te verlengen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
hoe lang zou het gemiddeld duren voordat je antwoord krijgt op een abonnement-opzeg-mail?
Ik gok: drie weken.
de enige reden waarom ik dat abo uberhaupt heb genomen is omdat het kado zo tof was. Het tijdschrift zelf heb ik nog nooit ingekekenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:18 schreef owl. het volgende:
[..]
Ze gaan je vast eerst proberen te bellen met een geweeheeeheeeldige aanbieding om alsnog te verlengen.
Ik zou niet weten waarom niet, daar staan mijn 2 alex kasten en ik had 2 lades over, 1 liggen de speeltjes in en 1 het voer. Maar ook al stond de lade open ze hebben echt nooit eten gepakt, er stonden regelmatig pakken natvoer open in de kattenkamer en ze keken er echt niet naar om.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het sowieso wel apart dat je kattenvoer op een kamer bewaart waar je die katten regelmatig "opsluit"
Da's een beetje de kat op het spek binden
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stervende hoeren tering inloggegevens zitten al 2 weken in mn spam. * SpaceInvaders slaat plank tegen kop.
Ik had begin van de zomer ook een abonnement genomen om een toffe zonnebril, maar die vond ik pas na mijn vakantie (begin deze maand) in mijn brievenbus...quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de enige reden waarom ik dat abo uberhaupt heb genomen is omdat het kado zo tof was. Het tijdschrift zelf heb ik nog nooit ingekeken
Omdat ze kennelijk het vreten weten te vinden en het opschransen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, daar staan mijn 2 alex kasten en ik had 2 lades over, 1 liggen de speeltjes in en 1 het voer. Maar ook al stond de lade open ze hebben echt nooit eten gepakt, er stonden regelmatig pakken natvoer open in de kattenkamer en ze keken er echt niet naar om.
Totdat milo op dieet ging dus
Si, daarom ga ik het ook nu weghalenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk het vreten weten te vinden en het opschransen.
What has been found can not be unfoundquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si, daarom ga ik het ook nu weghalenMaar de eerste 3 jaar ging het prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |