Ik vekas het wel naar de keuken ergens in een kastjequote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
What has been found can not be unfound
Thanks to you dacht ik er wel aan m'n "others" op FB te checkenquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het ergste is dat ik gewoon gekapt was omdat ik het zo achterlijk vond dat ik nog niks kon doen, als mandy niet gezegd had dat ik in mn spam moest kijken
Dat is ook zoiets kuts, dat ze daar geen melding van gevenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks to you dacht ik er wel aan m'n "others" op FB te checken
quote:Beste Mandy,
ik hoop dat dit bericht jou bereikt omdat hij wellicht in je others folder terecht komt.
Ik ben ontzettend sociale buurman en ken al heel veel mensen om me heen, die direct in het zicht van mijn woning wonen. Jij bent er overigens iemand waarmee ik nog nooit een goed gesprek heb gehad en ben razendnieuwsgierig wie jij bent XD ik weet het je bent voor mij een mysterie die ik maar al te graag wil ontrafelen. Klinkt heel raar maar is een feit. Ik hoop iets meer van je te weten te komen dan dat je GoT leest...
Groet, je boven buurman.
DAT BERICHTquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook zoiets kuts, dat ze daar geen melding van geven
Overigens had ik dus laatst de gebouwhomo op bezoek. Want hij had mijn boek van GOT door mijn raam zien liggenEn toen kwam hij even buurten. Uuuhm ok
Krijg ik gister dit in mijn "others":
[..]
Jaquote:
Gewoon dragen jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
Mandy! Is er een tip voor het inlopen van docs?Of gewoon een kwestie van velen dragen ofzo?
![]()
Ik durf niet te reagerenquote:
Ziek?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
JaIig dat jodokus thuis is en ik gewoon in bed kan blijven liggen
Nee, ik wist niet eens waar die spam map zat bij gmailquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
serieus space? Dat bedenk je zelf niet?![]()
![]()
oh nee.... waar zit die?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet eens waar die spam map zat bij gmailBij hotmail doe ik het wle maar daar staat ie direct onder je postvak in.
Sinds vrijdag. Het is dat ik al ziek ben anders zou ik er ziek van zijnquote:
Thx voor den tipquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon dragen jaIk draag in het begin twee paar sokken over elkaar. Dan schuurt het niet zo erg aan de achterkant.
[..]
Ik durf niet te reageren
Eerst zeggen dat je zieke mensen zelf ook vaak aanstellerts vindt en nu ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Sinds vrijdag. Het is dat ik al ziek ben anders zou ik er ziek van zijn
Gelukkig is het volgens m`n man alleen maar een verkoudheidje![]()
![]()
Ik ben te lang niet ziek geweest, hij weet niet meer hoe hij er mee moet omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |