Poeh... lijkt me sowieso schrikken hoor..... Ook al weet je dat het komt... maar dan nog...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
dat je weet dat het bloed gaat komen en je jezelf alsnog de vinkentering schrikt
Naja, laat maar snel gaan.
HOE ga je daar een Lindy in proppen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
https://topvintage.nl/nl/(...)er-swing-coat-in-red![]()
![]()
En dan wel 's nachts aan mij gaan warmen, want lekker warm.quote:
Datquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOE ga je daar een Lindy in proppen?
4 kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOE ga je daar een Lindy in proppen?
ik had een voorgevoel want had gisteravond bij de jumbo al van die extradikke maandverbanden meegenomenquote:
oh nee ik warm mij aan SF das echt een kacheltjequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan wel 's nachts aan mij gaan warmen, want lekker warm.![]()
Goed aangevoeldquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had een voorgevoel want had gisteravond bij de jumbo al van die extradikke maandverbanden meegenomen
Nope, ik ben de kachel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee ik warm mij aan SF das echt een kacheltje
nee, helemaal niet, dit is alleen maar fijn - opruimen! Ben ik ook van die hormonen af en kan ik weer een beetje tot mezelf komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed aangevoeld
Wel heul zielig
Het lijkt me zo 'definitief' dan nu ineens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, helemaal niet, dit is alleen maar fijn - opruimen! Ben ik ook van die hormonen af en kan ik weer een beetje tot mezelf komen
Die echo, en het besef dat het gewoon kut was, dat was wel een beetje zielig.
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Rood is niet echt een modekleur dit seizoen volgens mij....
Balenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Rood is niet echt een modekleur dit seizoen volgens mij....
Het erge is dat ik echt precies in mijn hoofd heb wat ik wil hebben en dat nergens kan vindenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan echt haast niks vinden!
wat voor iets dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het erge is dat ik echt precies in mijn hoofd heb wat ik wil hebben en dat nergens kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |