Poeh... lijkt me sowieso schrikken hoor..... Ook al weet je dat het komt... maar dan nog...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
dat je weet dat het bloed gaat komen en je jezelf alsnog de vinkentering schrikt
Naja, laat maar snel gaan.
HOE ga je daar een Lindy in proppen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
https://topvintage.nl/nl/(...)er-swing-coat-in-red![]()
![]()
En dan wel 's nachts aan mij gaan warmen, want lekker warm.quote:
Datquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOE ga je daar een Lindy in proppen?
4 kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOE ga je daar een Lindy in proppen?
ik had een voorgevoel want had gisteravond bij de jumbo al van die extradikke maandverbanden meegenomenquote:
oh nee ik warm mij aan SF das echt een kacheltjequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan wel 's nachts aan mij gaan warmen, want lekker warm.![]()
Goed aangevoeldquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had een voorgevoel want had gisteravond bij de jumbo al van die extradikke maandverbanden meegenomen
Nope, ik ben de kachel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee ik warm mij aan SF das echt een kacheltje
nee, helemaal niet, dit is alleen maar fijn - opruimen! Ben ik ook van die hormonen af en kan ik weer een beetje tot mezelf komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed aangevoeld
Wel heul zielig
Het lijkt me zo 'definitief' dan nu ineens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, helemaal niet, dit is alleen maar fijn - opruimen! Ben ik ook van die hormonen af en kan ik weer een beetje tot mezelf komen
Die echo, en het besef dat het gewoon kut was, dat was wel een beetje zielig.
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Rood is niet echt een modekleur dit seizoen volgens mij....
Balenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Rood is niet echt een modekleur dit seizoen volgens mij....
Het erge is dat ik echt precies in mijn hoofd heb wat ik wil hebben en dat nergens kan vindenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan echt haast niks vinden!
wat voor iets dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het erge is dat ik echt precies in mijn hoofd heb wat ik wil hebben en dat nergens kan vinden
Die is briljant!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor iets dan?
Ik vind deze wel leuk:
http://www.vd.nl/dames/ja(...)verview#omschrijving
vandaag 21% korting nog....
Oooeeeehhhhquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor iets dan?
Ik vind deze wel leuk:
http://www.vd.nl/dames/ja(...)verview#omschrijving
vandaag 21% korting nog....
Ik denk dat iemand anders die jas misschien ook gaat kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik fiets zo gewoon even langs V&D denk ik
Jassentweelingquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand anders die jas misschien ook gaat kopen
Doen! Want jas is tof, maar ik vond 'm lastig qua volumeverdeling. (Vorig jaar die of iets wat er heul erg op leek gepast, dat zag er vreemd uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik fiets zo gewoon even langs V&D denk ik
ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het erge is dat ik echt precies in mijn hoofd heb wat ik wil hebben en dat nergens kan vinden
ja, passen is altijd beter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doen! Want jas is tof, maar ik vond 'm lastig qua volumeverdeling. (Vorig jaar die of iets wat er heul erg op leek gepast, dat zag er vreemd uit.)
waarom heb ik hier nog niet op gereageerd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef Lindytje het volgende:
Dat je nagellakremover op is![]()
Heb nu alleen nog kut-remover van Kiko
en nee, neem gewoon een energiezuinigequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
Weten jullie waar ik op moet letten als ik een kleine diepvries wil kopen? Neem aan dat die dingen ook prima tweedehands te doen zijn, en het hoeft maar een kleintje te zijn. Zo'n vriesvakje in een koelkast is gewoon net te klein, maar een tafelmodel vriezer is meer dan genoeg.
Ik was al verbaasd dat er nog geen reactie op was gekomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom heb ik hier nog niet op gereageerd?
Bij deze:
Kutremover![]()
Mja, energiezuinig is niet eens zo heel hard nodig want huur is inclusief. Maar wel een goeden om langzaamaan eens op zoek te gaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en nee, neem gewoon een energiezuinige
(minivriezer kan niet zoveel aan missen toch?)
Het milieu jonguh!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, energiezuinig is niet eens zo heel hard nodig want huur is inclusief. Maar wel een goeden om langzaamaan eens op zoek te gaan
succes!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Lindytje het volgende:
Dit wil ik, in het rood.
[ afbeelding ]
Nee, maar ikwillutikwillutikwillut!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is echt heul niks in die stijl momenteel.
Koop Puckzzz om en vraag of ze er 1 maakt voor jequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar ikwillutikwillutikwillut!!
Dat is gvd een goed idee!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koop Puckzzz om en vraag of ze er 1 maakt voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |