Jassentweelingquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand anders die jas misschien ook gaat kopen
Doen! Want jas is tof, maar ik vond 'm lastig qua volumeverdeling. (Vorig jaar die of iets wat er heul erg op leek gepast, dat zag er vreemd uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik fiets zo gewoon even langs V&D denk ik
ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het erge is dat ik echt precies in mijn hoofd heb wat ik wil hebben en dat nergens kan vinden
ja, passen is altijd beter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doen! Want jas is tof, maar ik vond 'm lastig qua volumeverdeling. (Vorig jaar die of iets wat er heul erg op leek gepast, dat zag er vreemd uit.)
waarom heb ik hier nog niet op gereageerd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef Lindytje het volgende:
Dat je nagellakremover op is![]()
Heb nu alleen nog kut-remover van Kiko
en nee, neem gewoon een energiezuinigequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
Weten jullie waar ik op moet letten als ik een kleine diepvries wil kopen? Neem aan dat die dingen ook prima tweedehands te doen zijn, en het hoeft maar een kleintje te zijn. Zo'n vriesvakje in een koelkast is gewoon net te klein, maar een tafelmodel vriezer is meer dan genoeg.
Ik was al verbaasd dat er nog geen reactie op was gekomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom heb ik hier nog niet op gereageerd?
Bij deze:
Kutremover![]()
Mja, energiezuinig is niet eens zo heel hard nodig want huur is inclusief. Maar wel een goeden om langzaamaan eens op zoek te gaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en nee, neem gewoon een energiezuinige
(minivriezer kan niet zoveel aan missen toch?)
Het milieu jonguh!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, energiezuinig is niet eens zo heel hard nodig want huur is inclusief. Maar wel een goeden om langzaamaan eens op zoek te gaan
succes!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Lindytje het volgende:
Dit wil ik, in het rood.
[ afbeelding ]
Nee, maar ikwillutikwillutikwillut!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is echt heul niks in die stijl momenteel.
Koop Puckzzz om en vraag of ze er 1 maakt voor jequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar ikwillutikwillutikwillut!!
Dat is gvd een goed idee!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koop Puckzzz om en vraag of ze er 1 maakt voor je
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, goeden matigen geheimen whatsapp
failarmyquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
wat zijn nog toffe dingen om op yt te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |