O nee mijn winterjas was 90 euro ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat winterjassen altijd wel behoorlijk qua prijs zijnMijn vorige was 260 euro (overigens in de sale kunnen kopen
); en dat vind ik sowieso dan zonde om hem maar 1 winter te dragen (tenslotte draag je hem maar een paar maand ook....
En ik vond het toch behoorlijk koud met die sneeuw begin dit jaar![]()
Dat is sowieso wel zo iddquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oik ga mij niet vergelijken met mannen, die lopen tot in den eeuwigheid met dezelfde jas of schoenen
Ja met mijn leren jas doe ik wel meerdere jarenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:02 schreef Debsterr het volgende:
Mijn leren jas heb ik al... 7 jaar ofzo? En die ziet er nog prima uit.
Ohai mequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn jas nu ook twee jaar. Punt is vooral dat ik er na een tijdje op uitgekeken ben
Ik zou vooral eenzelfde jas opnieuw kopen. In ieder geval hetzelfde idee qua model en kleur (zwart) dusjaquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn jas nu ook twee jaar. Punt is vooral dat ik er na een tijdje op uitgekeken ben
Dan zou ik helemaal geen jas hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn leren zomerjasje heb ik nu ook 2 jaar op een rij; die gaat ook nog lang mee (en ik heb die rode nog die ik ook vaak aan heb).
Maar als ik het vergelijk met cif die nu al 6 jaar met eenzelfde jas doet ook..... hmmm
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal geen jas hebben.
Die gek loopt de hele winter in een vest buiten.quote:
En als het regent dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gek loopt de hele winter in een vest buiten.
Dan loopt 'ie wat harder.quote:
sf ook, spoort nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gek loopt de hele winter in een vest buiten.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
dat je weet dat het bloed gaat komen en je jezelf alsnog de vinkentering schrikt
Naja, laat maar snel gaan.
dat je weet dat het bloed gaat komen en je jezelf alsnog de vinkentering schrikt
ik ook. Ik denk zelfs dat ik er zeer spoedig een ga halen van mijn verjaardagsgeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |