quote:Op maandag 16 september 2013 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Even iets anders: Wat is dat toch met De Vlem elke keer en zijn projecten?
Heeft die man een soort waanidee dat hij ooit zal doorbreken in het Hilversumse wereldje?
Dat John de Mol zit te wachten op een van zijn ideeën/ opgestarte projecten als die zelf een gigantisch team van mensen heeft die dag in dag uit alleen maar formats bedenken?
Daarbij: Heeft de Vlem geen normale baan zoals wij of is hij al dik gefortuneerd dat hij zich hiermee 24/7 kan bezighouden?
Komop.. via Ustream, zonder modjes.. je zit al te genieten..quote:Op maandag 16 september 2013 00:27 schreef BendeBielzen het volgende:
Terug naar waar het allemaal begon...Mij niet gezien
quote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Komop.. via Ustream, zonder modjes.. je zit al te genieten..
Misschien morgen welquote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Denk jij nou echt dat ik terug wil naar hoe het allemaal begon? Neuh... Blijven jullie maar lekker hangen...
Nahh, je hebt nou een knappe bril om allemaal goed te bekijken, en je verveeld je toch de kolere schat ik zo in...quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Denk jij nou echt dat ik terug wil naar hoe het allemaal begon? Neuh... Blijven jullie maar lekker hangen...
Nope jammer voor jequote:Op maandag 16 september 2013 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, je hebt nou een knappe bril om allemaal goed te bekijken, en je verveeld je toch de kolere schat ik zo in...
Hij mag wel opschieten als hij nog een paar kijkers wil trekken voordat Utopia begint.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Het lijkt er nu toch op: de websites zijn weer online
http://www.onlinetvkijken.nl/
http://www.studiovlemmix.tv/
En ook de chat is weer toegankelijk
http://www.ustream.tv/channel/studio-vlemmix2
Is ter verder al iets van een programma bekend behalve tekenen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:38 schreef tonja het volgende:
Vlemmix hoopt deze maand al te gaan streamen
Nope, niet bij mij iig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is ter verder al iets van een programma bekend behalve tekenen?
Leuk voor je tonja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:38 schreef tonja het volgende:
Vlemmix hoopt deze maand al te gaan streamen
Echt? Waar zag ;je dat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk voor je tonja.![]()
Ik zag dat die kruknegert ook weer aanwezig is.
Pb postte de chat gisteren, daar was hij aanwezig. Hij had alles onder controle, zei hij.quote:
Och ermquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pb postte de chat gisteren, daar was hij aanwezig. Hij had alles onder controle, zei hij.
Hij is wel zijn wilde haren kwijt, zag ik op zijn FB. Althans, zijn wilde haardos.quote:
Dus dat!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Alsido erbij betrokken is, is het zo voor elkaar. Dan hoeven er alleen nog maar wat kabeltjes aangesloten worden en leuke dingetjes bedacht worden. Verder moeten er dan nog aparte mailadressen worden gecreëerd voor ieder programma en die moeten dan vervolgens weer leiden naar een centraal mailadres met één grote inbox die tevens als prullenbak fungeert.
Ik denk dat ze over een week of 2 a 20 wel zover zijn dat Alsido het geluid kan gaan zitten verprutsen.
Hij is net terug uit Spanje. Misschien heeft hij wel 2 maandjes over om de Vlem chat/stream op te starten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft Peter ook gevraagd maar die heeft natuurlijk vanaf 1 januari andere verplichtingen.
Jij dacht aan de kabelgootjesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!
Ik moest hardop lachen toen ik zijn naam zag op de chat.
Zoiets ja! Huissen kan wel wat kabelgootjes gebruiken, dunkt mij.quote:
André Pronk, puhlease.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
2 maandjes is net genoeg voor hem om z'n haar in model te brengen. Ik verwacht dat er een grote rol voor André Pronk weggelegd zal zijn in SV2. Die was immers ook met een eigen tv-programma begonnen op YT. Van de 3 uitzendingen gingen er al 2,5 over Vlemmix cs.
Zo masochistisch zal ze toch niet zijn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal Liesbeth ook weer meedoen? Of zal ze van haar ouders niet meer zo laat thuis mogen komen?
Huh? Dat heeft hij allang gedaan toch? Dat was Annie ofzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:51 schreef tonja het volgende:
Vlemmix: 'Er gaat veel groots aankomen' en 'We gaan live het graf in de kelder openmaken, dat wordt heftig'.
Pm op facebook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Dat heeft hij allang gedaan toch? Dat was Annie ofzo.
Waar lees je dat?
Liesbeth.....wie is dat ook al weer? Ik ben het even kwijt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal Liesbeth ook weer meedoen? Of zal ze van haar ouders niet meer zo laat thuis mogen komen?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liesbeth.....wie is dat ook al weer? Ik ben het even kwijt.
Nou ik kom niet zelf in beeld, alleen mijn geteken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:56 schreef Copycat het volgende:
Misschien ligt er nu wel iets bijzonders in het graf.
Dus binnenkort kunnen we jou on stream zien, Tonja? Niet in een graf, hoop ik!
Ah okay. En dan kan je via de chat meespelen? Voor de lol of voor knikkertjes?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:57 schreef tonja het volgende:
Nou ik kom niet zelf in beeld, alleen mijn geteken.
Yep, voor de lol.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. En dan kan je via de chat meespelen? Voor de lol of voor knikkertjes?
Ik denk ook niet dat ze nog vruchtbaar is en Alsido heeft al een vriendin, dus er is ook eigenlijk geen enkele reden meer voor haar om mee te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo masochistisch zal ze toch niet zijn?
Ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
Je had daar hier ooit toch ook een topic over? Zoiets wordt het dus?
En dan elke dag of eens per week, of moet de programmering nog handen en voeten krijgen?
Alleen in het zomerseizoen, in de winter werkt hij in een Nederlands feestcafé, dacht ik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Werkte Alsido niet ergens in een buitenlandse bar? En daarmee bedoel ik niet Friesland!
Ik bedoelde het sarcastisch.quote:
Dus dan gaat-ie parttime helpen in Huissen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen in het zomerseizoen, in de winter werkt hij in een Nederlands feestcafé, dacht ik.
Misschien op afstand, net als Tonja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dan gaat-ie parttime helpen in Huissen?
"Ik zal het even voor je uittekenen, Johan!"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien op afstand, net als Tonja.
Of voor die halvezool die alle auto's van Woensel vrolijk volplakte met stickers van de PVDT.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een spannende OP.
Geen rol voor Adje weggelegd?
Stephan brrrrquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of voor die halvezool die alle auto's van Woensel vrolijk volplakte met stickers van de PVDT.
OMGquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:59 schreef beequeen het volgende:
Ik zag dat die kruknegert ook weer aanwezig is.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pb postte de chat gisteren, daar was hij aanwezig. Hij had alles onder controle, zei hij.
Nog niet de huid schieten voordat de beer 'm uitgetrokken heeft hé?quote:
de telegraafquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef pullup het volgende:
Dat gaat vast helemaal goed komen met dit ingespeelde duo.:)
Het gaat dan ook vooral om andere slachtoffers, begreep ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:33 schreef pullup het volgende:
Welke gek gaat daar nu een boek over schrijven
Aandachtsgeil? Welneequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch echt heul droevig.
Gelezen in SHO.
Vlemmix en Rens hebben elkaar wel gevonden, zeg. Dat belooft nog veel goedsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gelezen in SHO.
Wat bijzonder onsmakelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gelezen in SHO.
Men weet van gekkigheid niet meer wat te doen ppfff!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gelezen in SHO.
Inderdaad. Als elk normaal mens zijn neus ophaalt voor de klus, is er altijd nog die Vlemmix.quote:Dit is echt iets voor mij. Als er iets geks is, weten ze me altijd wel te vinden", vertelt Vlemmix.
Gaat leuke streams opleveren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlemmix en Rens hebben elkaar wel gevonden, zeg. Dat belooft nog veel goeds
Je bent wel erg snel tevredenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
En geweldig publiek is er verzameld hier..
Tssss... ja jij voegt iets toe ....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww.. jee..ook dat nog..
Nog eentje allemaal!!!![]()
![]()
Deed ik idd...tot algemeen nut en vreugde voor allen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:57 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tssss... ja jij voegt iets toe ....
Was anders best even gezellig gisteravond toch?quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef BendeBielzen het volgende:
owquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was anders best even gezellig gisteravond toch?
Poffer dit is echt heel triestquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gelezen in SHO.
Maar waar test hij mee, dat is de vraagquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh met dat testen is nix mis..
Testen of de testen werken, heel belangrijk..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar waar test hij mee, dat is de vraag
Meld het maar als er echt iets voorvaltquote:
Heb je weleens op een chat hè dat meerdere het niet eens zijn enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gm.
Een voor allen.
Maar vooral allen op 1![]()
![]()
De uitzendingen? Of het gesar op de chat?quote:
Dat tweede, denk ik. De territoria zullen inmiddels afgebakend zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De uitzendingen? Of het gesar op de chat?
Lekker daar houden dan, die sneuheid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat tweede, denk ik. De territoria zullen inmiddels afgebakend zijn.
ik zie 18 gasten en een lijst van mensen die zich wel aangemeld hebben op de sjat, de sneuheid om toch stiekem mee te lezen maar jezelf niet te durven inloggen, stel je voor je mist watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Er is interesse, zozo een onverwachte wending..
Tsja, die onweerstaanbare aversie begrijp ik best...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie 18 gasten en een lijst van mensen die zich wel aangemeld hebben op de sjat, de sneuheid om toch stiekem mee te lezen maar jezelf niet te durven inloggen, stel je voor je mist watMaar voor de mensen die alleen FOK lezen
de Vlem is nog niet op stream en wanneer wel weet alleen de Vlem zelf
Sorry.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef pullup het volgende:
Dat zielige gelul om van werkelijk elk topic je eigen drama te maken mag beperkt worden wat mij betreft.
Was iedereen maar zo makkelijkquote:
Nee, weet ik niet. Ik zal het m weer eens vragen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker daar houden dan, die sneuheid.
Wanneer beginnen de uitzendingen? Tonja, weet jij dat?
Dan lees ik het wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:58 schreef tonja het volgende:
Nee, weet ik niet. Ik zal het m weer eens vragen.
Zolang er geen moderatie op die chat is kun je dat verwachten. Ik snap ook niet wat JV bezielt. Zelfs met mods was het regelmatig een zooitje bij de eerste SV, dus kun je wel op je vingers natellen wat er gebeurt als er geen controle is. Zeker als straks ook dat hele zooitje van Nowlive acte de présence geeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat tweede, denk ik. De territoria zullen inmiddels afgebakend zijn.
Lekker daar houden dan die sneuheid lijkt me inderdaad een afdoende advies.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zolang er geen moderatie op die chat is kun je dat verwachten. Ik snap ook niet wat JV bezielt. Zelfs met mods was het regelmatig een zooitje bij de eerste SV, dus kun je wel op je vingers natellen wat er gebeurt als er geen controle is. Zeker als straks ook dat hele zooitje van Nowlive acte de présence geeft.
Lijkt me ijdele hoop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker daar houden dan die sneuheid lijkt me inderdaad een afdoende advies.
Een ezel stoot zich in 't gemeen etc...?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie zal toch wel weer als moderator terugkomen?
Is het niet mogelijk de stream zonder chat te presenteren? Ik meen dat dat op Justin tv wel kon.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich in 't gemeen etc...?
Ik heb het er met JV over gehad over moderatie. Ik vind dat als je modereert dat je mods moet hebben die niet meechatten,wel ervaring met moderatie hebben, maar niet de mensen en hun onderlinge verhoudingen op deze chat kennen. Maar ja dat is natuurlijk een kutklus, vind daar maar iemand voor die dat zonder betaling wil doen.
JV vergeleek het niet mee mogen chatten van de mods met een kind in een snoepwinkel opsluiten en niet toestaan te snoepen.
Het kan hem niet schelen wat er over hem getypt wordt. Ik heb hem er ook nog op gewezen dat het niet om het commentaar op de streams gaat maar om chatters die onderling amok maken en hoe ver dat soms kan gaan, maar zolang de wet niet overtreden wordt kan het hem niet boeien.
Dat kan op Ustream ook ja. Maar dan kan mijn tekenshow nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk de stream zonder chat te presenteren? Ik meen dat dat op Justin tv wel kon.
Oh ja, dat zou wel jammer zijn. Maar het zou een hoop ellende schelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat kan op Ustream ook ja. Maar dan kan mijn tekenshow niet
Mja de chat is toch wel een wezenlijk onderdeel van zo'n interactief gebeuren. Het is ook niet alleen maar ellende, als er wat te kijken is wordt het vast wel gezelliger.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou wel jammer zijn. Maar het zou een hoop ellende schelen
quote:We zijn druk aan het bouwen , ik hoop van wel
Laten we eerlijk zijn: de chat hoort er gewoon een beetje bij. Vaak was de combinatie stream/chat ijzersterk en verder stuurde het gebeuren op de chat meestal de hele verhaallijn op de streamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk de stream zonder chat te presenteren? Ik meen dat dat op Justin tv wel kon.
Dat zag je ook op de blog van Huub. Huub wilde geen moderatie en het werd in no time een grotere zooi dan in de alt.* groepen van usenet. Hoe vermakelijk het soms ook wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
Op de chat van Peter was het ook altijd gezellig. Helaas bleek het na een tijd dat sommige personen daarvan geweerd moesten worden. Niet leuk maar om een chat gezellig te kunnen laten verlopen voor de anderen was er geen andere mogelijkheid.
Leuk tijd gehad met genoeg mensen die er een kijkje kwamen nemen totdat de eigenaar zelf vond dat de bans eraf moesten......
Dat was het einde van de chat!!!
Ach, in ieder huishouden wordt wel eens met een telefoon gegooid of gaten in deuren getrapt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zag je ook op de blog van Huub. Huub wilde geen moderatie en het werd in no time een grotere zooi dan in de alt.* groepen van usenet. Hoe vermakelijk het soms ook was
Ik vermaak me hoor als ik lees op de chat van Vlem maar ik zie het ook idd uitdraaien op een puinhoop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zag je ook op de blog van Huub. Huub wilde geen moderatie en het werd in no time een grotere zooi dan in de alt.* groepen van usenet. Hoe vermakelijk het soms ook was
Wat hij erover tegen mij zei, is dat het de eerste keer te vroeg was. En dat het deze keer allemaal op zijn manier moet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat mij trouwens wel interesseert: wat heeft Johan ertoe doen besluiten om SV weer leven in te blazen en wil hij het weer op dezelfde manier gaan doen? En waarom denkt hij dat het deze keer wel een succes wordt?
Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat hij erover tegen mij zei, is dat het de eerste keer te vroeg was. En dat het deze keer allemaal op zijn manier moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd..
Even off-topic Ton:Klein stukje geluisterd, klinkt veelbelovend. Ik bewaar m even voor morgen want dit moet over de boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hopen we dan maar opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef tonja het volgende:
als er wat te kijken is wordt het vast wel gezelliger.
Ja, interactiviteit is leuk. Maar als ik al die namen nu alweer zie staan van duizenden opgesplitste andere chats, dan zie ik het duister in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: de chat hoort er gewoon een beetje bij. Vaak was de combinatie stream/chat ijzersterk en verder stuurde het gebeuren op de chat meestal de hele verhaallijn op de stream
En het belangrijkste: met het ditchen van de chat haal je de interactiviteit weg en dat is imho de doodssteek voor het hele concept.
Edit: GAMMA, Ton!
Klopt. Dat zijn die figuren die de boel overal versjteren. Ze zijn op geen enkele chat meer welkom en dus zien ze op een ongemodereerde chat hun kans schoon.Collectief negeren lijkt me de beste optie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, interactiviteit is leuk. Maar als ik al die namen nu alweer zie staan van duizenden opgesplitste andere chats, dan zie ik het duister in.
Een uit de hand gelopen chat gaat ook zijn weerslag hebben op het kijken naar de stream, dus moderatie lijkt me wel gewenst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn die figuren die de boel overal versjteren. Ze zijn op geen enkele chat meer welkom en dus zien ze op een ongemodereerde chat hun kans schoon.Collectief negeren lijkt me de beste optie.
Ik denk trouwens dat JV binnen de kortste keren gaat terugkomen op zijn besluit om de chat ongemodereerd te laten, want toen ik las dat het hem "niet kan schelen wat er over hem wordt getypt" moest ik erg hard lachen.
Ik lees er alleen maar, geen behoefe meer aan die toestanden, om er aan mee te doen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:23 schreef Copycat het volgende:
Of alleen inschakelen als het toegevoegde waarde heeft, zoals bij de tekenshow.
Maar aan de andere kant: liever daar dat gekissebis dan hier.
En? Was het spannend?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik lees er alleen maar, geen behoefe meer aan die toestanden, om er aan mee te doen!
Nou nee meer triest allemaalquote:
Als hij te lang wacht, zit iedereen bij Utopia!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar evengoed behoorlijk druk toch? En de Show moet nota bene nog beginnen...
Jahh, ook wel zonde van de Mol, maar ja die haalt het niet bij Utopia..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als hij te lang wacht, zit iedereen bij Utopia!
Dat is afwachtenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ook wel zonde van de Mol, maar ja die haalt het niet bij Utopia..
Dat kwam alleen maar omdat alles veel te vroeg kwamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn die figuren die de boel overal versjteren. Ze zijn op geen enkele chat meer welkom en dus zien ze op een ongemodereerde chat hun kans schoon.Collectief negeren lijkt me de beste optie.
Ik denk trouwens dat JV binnen de kortste keren gaat terugkomen op zijn besluit om de chat ongemodereerd te laten, want toen ik las dat het hem "niet kan schelen wat er over hem wordt getypt" moest ik erg hard lachen.
ik mag hopen dat er goede moderatie kom...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zegg, je gaat toch geen ouwe trien worden hé, waar is die Sjek van vroeger gebleven?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik mag hopen dat er goede moderatie kom...
Want dan kunnen we met elkaar tenminste over de stream chatten ipv oude vetes en nieuwe vetes die elders zijn gestart en hier worden uitgevochten![]()
nee hoor zit alleen achter mijn geraniums te wachten tot we beelden krijgen van vlem.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zegg, je gaat toch geen ouwe trien worden hé, waar is die Sjek van vroeger gebleven?
Hang, sta of zitgeraniums?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor zit alleen achter mijn geraniums te wachten tot we beelden krijgen van vlem.
beide mummie .;)quote:
Nou ze zijn in ieder geval minder vals...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, je komt ook nergens meer..maarreh zijn ze een beetje leuk gezelschap die geraniums?
Jahh, ze kunnen ook niet veel hebben, die geraniums een béétje vorst en het is al gebeurd met ze...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ze zijn in ieder geval minder vals...
Niet erg haal ik wel nieuwequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ze kunnen ook niet veel hebben, die geraniums een béétje vorst en het is al gebeurd met ze...
Nahh.. oprotte met die flauwekul nou, een béétje wijf pleurt die kutplanten van de vensterbank..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet erg haal ik wel nieuwe
ja maar dat kan nog komen he is nog vroegquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. oprotte met die flauwekul nou, een béétje wijf pleurt die kutplanten van de vensterbank..Ik had je doortastender ingeschat
Gewoon lezen en niet reagerenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:36 schreef Jian het volgende:
Van mij mogen ze die chat eruit halen, dat geruzie de hele tijd, bah!
De chat is al verkloot voor dat het begonnen is...quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:36 schreef Jian het volgende:
Van mij mogen ze die chat eruit halen, dat geruzie de hele tijd, bah!
Goede morgen Poezewoesquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:33 schreef Poezewoes het volgende:
Als je, je er niet mee bemoeid met de discussies, is er niks aan de hand!
Precies die ellende van 2 jaar geleden, en de chat van Peter, geen zin meer in!quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:39 schreef selam het volgende:
[..]
Goede morgen Poezewoes![]()
Je heb gelijk , je nergens mee bemoeien , laten ze het daar maar lekker uit vechten
Het gaat gewoon weer door waar het 2 jaar geleden gestopt is , ongelooflijk wat je daar leestquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies die ellende van 2 jaar geleden, en de chat van Peter, geen zin meer in!
Precies zelfde zetten en aannames, of de tijd heeft stil gestaan!quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:45 schreef selam het volgende:
[..]
Het gaat gewoon weer door waar het 2 jaar geleden gestopt is , ongelooflijk wat je daar leest
als de discussie terug gaat naar waar het begonnen is hebben anderen er geen last van dan is er pas niets aan de handquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:33 schreef Poezewoes het volgende:
Als je, je er niet mee bemoeid met de discussies, is er niks aan de hand!
Veel de zelfde namen bedoel je met nu wat andere poppetjes die de klos zijn bedoel jequote:Op zondag 20 oktober 2013 09:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies zelfde zetten en aannames, of de tijd heeft stil gestaan!
Vind jij dat er veel veranderd is? Ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Veel de zelfde namen bedoel je met nu wat andere poppetjes die de klos zijn bedoel je
Voor mijzelf is er niets aan de hand, doe deze keer niet meer mee!quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als de discussie terug gaat naar waar het begonnen is hebben anderen er geen last van dan is er pas niets aan de hand
Ach ik vind het gewoon jammer dat het gebeurt ben er zelf ook ooit schuldig aan geweest. maar voor velen die alleen maar willen chatten straks over het gebeuren is dit gewoon zonde...quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind jij dat er veel veranderd is? Ik niet.
Klopt ik pas ook... Maar waarom op die chat en niet elders? zijn meerdere mogelijkheden.;)quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Voor mijzelf is er niets aan de hand, doe deze keer niet meer mee!
Mens leert van zijn /haar ervaring toch?
Dat bedoel ik nu!quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ik vind het gewoon jammer dat het gebeurt ben er zelf ook ooit schuldig aan geweest. maar voor velen die alleen maar willen chatten straks over het gebeuren is dit gewoon zonde...
Zijn dezelfde namen inderdaad en dezelfde manier van rellen, ja das een feit dus zinloos in mijn optiek.
Elkaar ff de stront in trappen nou leuk. die tijd hadden we toch al gehad .;)
Neem niet weg dat nelders gestart is waar ze eerst gezellig samen kwamen waarom daar niet uitvechten dan? nu hebben veel mensen er last van..quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Voor mijzelf is er niets aan de hand, doe deze keer niet meer mee!
Mens leert van zijn /haar ervaring toch?
Misschien omdat er geen moderatie is, en je kan zeggen wat je wilt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt ik pas ook... Maar waarom op die chat en niet elders? zijn meerdere mogelijkheden.;)
Het schijnt van niet als je er leest , en het zou leuk kunnen zijn , maar er zijn mensen die er niet van geleerd hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ik vind het gewoon jammer dat het gebeurt ben er zelf ook ooit schuldig aan geweest. maar voor velen die alleen maar willen chatten straks over het gebeuren is dit gewoon zonde...
Zijn dezelfde namen inderdaad en dezelfde manier van rellen, ja das een feit dus zinloos in mijn optiek.
Elkaar ff de stront in trappen nou leuk. die tijd hadden we toch al gehad .;)
Of niet willen leren ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:57 schreef selam het volgende:
[..]
Het schijnt van niet als je er leest , en het zou leuk kunnen zijn , maar er zijn mensen die er niet van geleerd hebben
Ja juist er niet van willen leren en het geweldig vinden om iemand helemaal af te maken , en echt deze chat gaat niet werken dit word weer een ruzie chat En hoe ziek kan je zijn om mensen de grond in te trappenquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Of niet willen leren ?
Het geweldig vinden om op deze manier te chatten discusseren? het leuk vinden om elkaar de grond in te trappen Misschien ook nog een optie he zoals ik nl al zei zie veel dezelfde namen
Eens gewoon uren tegen elkaar aan chatten over en weer elkaar willen raken zo diep mogelijk. omdat je eerst elders gezellig samen zat en dat niet meer werkte... dan gaan beide kanten op een chat los zeer zonde.... en zo is de chat al verkloot voor velenquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:05 schreef selam het volgende:
[..]
Ja juist er niet van willen leren en het geweldig vinden om iemand helemaal af te maken , en echt deze chat gaat niet werken dit word weer een ruzie chat En hoe ziek kan je zijn om mensen de grond in te trappen
Fijne zondag en ja ze zouden de chat van vlem niet hoeven misbruiken en elders hun rel uit knokkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:10 schreef selam het volgende:
Ik wens iedereen een fijne zondag toe, en laat de chat voor wat het is .
Dat zouden er meer moeten doen maar helaas
Ik denk dat Jacq er meerdere bedoeld Poezewoes .quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:08 schreef Poezewoes het volgende:
Het hele euvel is hebben we het over dezelfde chatter?
Wel hoor, van de 18 ingelogde doen er al zeker 15 hun kop niet meer open, en de rest op het balkon past wel op om in te gaan loggen als ze zien dat het niet gezellig meer is...quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind jij dat er veel veranderd is? Ik niet.
Ik dat opzicht dus wel ja , als je de ruzie s ziet bedank je wel om in te loggen daarquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel hoor, van de 18 ingelogde doen er al zeker 15 hun kop niet meer open, en de rest op het balkon past wel op om in te gaan loggen als ze zien dat het niet gezellig meer is...Zeker is er veel veranderd..
Margo ik heb ook mee gelezenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:22 schreef Margo37 het volgende:
En allemaal langs de zijlijn meelezen om maar niks te missen, begin een leuk gesprek daar of weet ik veel ipv hier lopen miepen
Ja kan toch, tis er druk genoeg maar niemand zegt wat.quote:
Ja precies , en als ik zou zien dat er leuke gesprekken zijn tja dan zou ik mee doen , maar in dit geval dus niet .quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja kan toch, tis er druk genoeg maar niemand zegt wat.
Tot Vlem besluit te gaan streamen en interactief gaat met de chatters, dan zal de chaos wel komen denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja kan toch, tis er druk genoeg maar niemand zegt wat.
Maar als iedereen zo denkt ...tjaquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:26 schreef selam het volgende:
[..]
Ja precies , en als ik zou zien dat er leuke gesprekken zijn tja dan zou ik mee doen , maar in dit geval dus niet .
Dat dus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot Vlem besluit te gaan streamen en interactief gaat met de chatters, dan zal de chaos wel komen denk ik.
ik heb het over alle chatters die aan die vete mee doenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:08 schreef Poezewoes het volgende:
Snap niet waar om een chatter de schuldige zou zijn zie echt meerdere die rellen. het hoe en waarom zou me zwaar zittenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:08 schreef Poezewoes het volgende:
Nou ik kan best inloggen of gaan chatten daar. maar totaal geen zin in om tussen een rel te gaan hangen of zitten..... en ik ben er ook totaal niet contineu aan het meelezen hoor!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel hoor, van de 18 ingelogde doen er al zeker 15 hun kop niet meer open, en de rest op het balkon past wel op om in te gaan loggen als ze zien dat het niet gezellig meer is...Zeker is er veel veranderd..
Nee ik dus ook niet , ik heb ook andere dingen die ik leuker vind dan chattenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ik kan best inloggen of gaan chatten daar. maar totaal geen zin in om tussen een rel te gaan hangen of zitten..... en ik ben er ook totaal niet contineu aan het meelezen hoor!!!
Hier eender ben die tijd al voorbij.. het heeft geen enkele waarde meer en over het nut ervan maar te zwijgenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:26 schreef selam het volgende:
[..]
Ja precies , en als ik zou zien dat er leuke gesprekken zijn tja dan zou ik mee doen , maar in dit geval dus niet .
Mijn vraag is dan ook aan jou waarom niet op de shout bij jullie dan? of de chat van wiem?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:22 schreef Margo37 het volgende:
En allemaal langs de zijlijn meelezen om maar niks te missen, begin een leuk gesprek daar of weet ik veel ipv hier lopen miepen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:46 schreef selam het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet , ik heb ook andere dingen die ik leuker vind dan chatten
Als sommige ergens niet meer mogen komen gaan ze hun gal elders spugen. Niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan ook aan jou waarom niet op de shout bij jullie dan?
oke dat klopt maar als daar gestart is waarom daar niet uitvechten dan margo? nu zijn er meerdere mensen die nu mee geconfronteerd worden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als sommige ergens niet meer mogen komen gaan ze hun gal elders spugen. Niks nieuws onder de zon.
Ik vecht helemaal niks uit maar laat me ook de les niet lezen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke dat klopt maar als daar gestart is waarom daar niet uitvechten dan margo? nu zijn er meerdere mensen die nu mee geconfronteerd worden.
nou door te reageren doe je er aan mee toch? en dan is het toch beide kanten die dan iets aan het uitvechten zijn actie reactie toch..quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik vecht helemaal niks uit maar laat me ook de les niet lezen.
Dat zeg ik net, uitgebonjourd daar en daar gal gaan spugen, nou niet over mijn rug.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maar nogmaals Margo waarom dan niet waar het gestart is?
Wat ik daar van jou gezien heb, valt me behoorlijk van je tegen. Uitlokken, treiteren, samenspannen, stoken. Ik had je hoger ingeschat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik vecht helemaal niks uit maar laat me ook de les niet lezen.
ja eruit gebonjourd dat snap ik maar dan kon je toch verwachten dat elders iets zou gaan komen. als je iemand eruit gooi ben je toch klaar met die persoon. Misschien dan de wijste zijn degene laten zuigen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, uitgebonjourd daar en daar gal gaan spugen, nou niet over mijn rug.
gm Disana ja zou leuker zijn als we straks gewoon leuk kunnen chatten over de stream zoals vroeger. waren toch wel leuke tijden...quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik daar van jou gezien heb, valt me behoorlijk van je tegen. Uitlokken, treiteren, samenspannen, stoken. Ik had je hoger ingeschat.
Hopelijk vindt jullie club een andere vechtplek voor de stream begint.
Vlemmix moet maar eens even haast maken met z'n stream. Hebben we nog wat kijkplezier voor Utopia begint.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef Copycat het volgende:
Dit lijkt me ook niet bepaald de plek om die vetes verder uit te diepen. Er is hier imo al voldoende verpest.
Ik zal eens een poging doenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja eruit gebonjourd dat snap ik maar dan kon je toch verwachten dat elders iets zou gaan komen. als je iemand eruit gooi ben je toch klaar met die persoon. Misschien dan de wijste zijn degene laten zuigen?
Neee zoals ik al eerder zei beste plaats is waar het gestart is .;)quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef Copycat het volgende:
Dit lijkt me ook niet bepaald de plek om die vetes verder uit te diepen. Er is hier imo al voldoende verpest.
quote:
Als de juiste mensen zich melden kan het best gezellig zijn daar ja..quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsof de mensen daar op de chat komen voor de gezelligheid
Denk dat de gezelligheid ver te zoeken is daarquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsof de mensen daar op de chat komen voor de gezelligheid
Namen en rugnummers, dat weet je toch ....quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de juiste mensen zich melden kan het best gezellig zijn daar ja..
Ik heb rugnummer 7, als je me ziet zwaai effe ja?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, dat weet je toch ....
Das wel gezellig jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb rugnummer 7, als je me ziet zwaai effe ja?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef Copycat het volgende:
Zie jij een vete dan?quote:
De chat is er rechtstreek mee verbonden lijkt me, tis alleen wachten op Johan, maar het staat je weer niet aan lees ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:42 schreef Copycat het volgende:
Ik zie een hoop topicverpestend geëmmer over vetes.
Hou die chat lekker elders.
Spoken, ow ja spookhuisquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:48 schreef Copycat het volgende:
Doe dat. En nee, dat onderhuidse geëmmer over en weer staat me niet aan. Kinderachtig, negatief gedoe. Laat het elders en vervuil dit forum er niet nog meer mee.
Ik was aan het ruziën op de Vlemmix chatquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar bleef je nou? Je zat zeker elders te meh-en, hè?
ik denk wel dat je aparte Vlemmix COS de enige mogelijke oplossing is.quote:
Beetje samen verkneukelen om wat Alsido nu weer in de soep laat lopen. Maar dan moet Vlemmix wel opschieten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
ik denk wel dat je aparte Vlemmix COS de enige mogelijke oplossing is.
De omslagfoto van zijn Facebook spreekt alvast boekdelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje samen verkneukelen om wat Alsido nu weer in de soep laat lopen.
Mag ik daar een linkje van, desnoods in dm?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De omslagfoto van zijn Facebook spreekt alvast boekdelen.
https://www.facebook.com/alsido.vandenboom?fref=tsquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik daar een linkje van, desnoods in dm?
Dank. Die quasi vrolijke, semi intelligente blik voorspelt niet veel goeds.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/alsido.vandenboom?fref=ts
Tis ineens een stuk 'gezelliger' jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
Zo, hebben we iig het dagelijkse belerende gezever over wat er wel en niet mag weer even gehad, sommige zogenaamde "serieuzers" moeten tenslotte óók hun ei kwijt
Ik vond vooral de uitsnede van de omslagfoto vrij typerend, geen hoofden op de foto. Da's echt werk van iemand door wie je graag geholpen wil worden als je wat activiteiten op internet wil ontplooien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Die quasi vrolijke, semi intelligente blik voorspelt niet veel goeds.
In het geval van Alsido heb je gelijk, maar in het algemeen is het een euvel van Facebook dat niet aangeeft hoe het formaat van de foto moet zijn om er fatsoenlijk in te passen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond vooral de uitsnede van de omslagfoto vrij typerend, geen hoofden op de foto. Da's echt werk van iemand door wie je graag geholpen wil worden als je wat activiteiten op internet wil ontplooien.
Hij kan 'm gewoon naar beneden slepen zodat de gezichten in beeld zijn, om de één of andere reden vindt hij kennelijk de vingers belangrijker.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
In het geval van Alsido heb je gelijk, maar in het algemeen is het een euvel van Facebook dat niet aangeeft hoe het formaat van de foto moet zijn om er fatsoenlijk in te passen.
Voor Alsido is het vrij stom om dit niet te weten. Toch zie ik dit bij veel mensen, ik wist het zelf ook niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij kan 'm gewoon naar beneden slepen zodat de gezichten in beeld zijn, om de één of andere reden vindt hij kennelijk de vingers belangrijker.
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achterbaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Disana het volgende:
Wat ik daar van jou gezien heb, valt me behoorlijk van je tegen. Uitlokken, treiteren, samenspannen, stoken. Ik had je hoger ingeschat.
Hopelijk vindt jullie club een andere vechtplek voor de stream begint.
Cc heeft natuurlijk helemaal gelijk. Ach, als die chat niet opknapt, dan maken we gewoon een COS. We kunnen het best gezellig maken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achtrebaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.
Maar wat Cc zegt, het is hier niet de plaats om het uit te vechten.
Zo is het maar net.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:33 schreef Disana het volgende:
Cc heeft natuurlijk helemaal gelijk. Ach, als die chat niet opknapt, dan maken we gewoon een COS. We kunnen het best gezellig maken.
Ow ja, jij ontbrak nog, miste je alquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achterbaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.
Maar wat Cc zegt, het is hier niet de plaats om het uit te vechten.
Ik vind het ondertussen wel jammer dat we geen updates over Utopia krijgen. Ze moeten dat toch een beetje warm houden.quote:
Vind ik ook. Misschien is het weer te mooi, eerst sneeuw.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:35 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ondertussen wel jammer dat we geen updates over Utopia krijgen. Ze moeten dat toch een beetje warm houden.
Niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat realitywereldje is toch een raar wereldje. Ik zie net dat Servio uit Secret Story een zus heeft die aan Big Diet meegedaan heeft. Daar kwam ik achter toen ik zag dat een andere deelnemer van Big Diet een Facebookvriend van Johan Vlemmix is. Eén grote inteeltbende.
Allemaal wanhopig op zoek naar aandacht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat realitywereldje is toch een raar wereldje. Ik zie net dat Servio uit Secret Story een zus heeft die aan Big Diet meegedaan heeft. Daar kwam ik achter toen ik zag dat een andere deelnemer van Big Diet een Facebookvriend van Johan Vlemmix is. Eén grote inteeltbende.
Doe je jezelf nu niet ernstig tekort?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achterbaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.
De wijsheid en oprechtheid van die vrouw ........quote:Maar wat Cc zegt, het is hier niet de plaats om het uit te vechten.
Die puntjesman?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste ban is al gevallen.
Erg knap als je dat voor elkaar krijgt op een chat die in principe niet gemodereerd wordt.
Good riddance overigens in dit geval!
Salutquote:
En inlog eropquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste ban is al gevallen.
Erg knap als je dat voor elkaar krijgt op een chat die in principe niet gemodereerd wordt.
Good riddance overigens in dit geval!
Heej, leuk dus de échte Vlemchatfans moet nu inloggen.. ik ga nieuwsgierig zijn wie er nog komen!quote:
Kunnen ze mooi nie meer mee lezen als ik achterbaks, gemeen ben en treiterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, leuk dus de échte Vlemchatfans moet nu inloggen.. ik ga nieuwsgierig zijn wie er nog komen!
Nog niet eens begonnen maar nu al noodzakelijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
Je bent niet ingelogd dus je mag ook niet meelezen, ik word altijd een beetje moe van die afgeschermde toestandjes
Nou ja, het scheelt hier een hoop gemekker van non-fans over hoe een verschrikkelijk kolerezootje het daar wel niet is.. blijft het lekker voor diegene die het nog wel leuk vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi nie meer mee lezen als ik achterbaks, gemeen ben en treiter
Tsja, we krijgen niet altijd wat we willen hé?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Als dat klerezooitje nu gewoon daar blijft ...
Als ik deze maand eens de hoofdprijs in de staatsloterij won...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Als dat klerezooitje nu gewoon daar blijft ...
Dan geen Opa-eetcaps meer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik deze maand eens de hoofdprijs in de staatsloterij won...
Oude liefde roest nietquote:
Ga je ook even bij WIDM zemelen lieverd, daar weten ze ook goed weg met zeiken over een programma dat nog beginnen moet..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk begint het snel en kan er een on topic-COS worden geopend waar dat chatgezemel geen plek kent.
Of misschien gooit Vlemmix wederom de handdoek in de ring, dit keer prematuur. Je weet het nooit met die beste man.
Je houd er stiekem wel van hé een beetje zeiken en mekkeren, ik voel het gewoon..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:21 schreef Copycat het volgende:
Ruziën ze elkaar daar ook via een chat de tent uit om dat vervolgens hier fijntjes te herhalen?
Hou dat gezever gewoon daar. Onder elkaar.
Die moeten blijven, net als Zwarte Piet.!quote:
Bij SV? Ik zou mijn inloggegevens niet eens meer weten. Bygones.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Je houd er stiekem wel van hé een beetje zeiken en mekkeren, ik voel het gewoon..Werkt je account nog daar trouwens?
Ik vind het sneu voor Johan dat het zo moet. Dat je gewoon niets met een chat kunt beginnen zonder dat hetzelfde groepje verveelde ruziezoekers er neerstrijkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
Je bent niet ingelogd dus je mag ook niet meelezen, ik word altijd een beetje moe van die afgeschermde toestandjes
Ook harstikke handig voor eventueel nieuwe kijkers die even de sfeer willen proeven. De Vlem moet zijn chatters op zijn blote knietjes bedanken omdat ze het zo goed met hem voor hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nog niet eens begonnen maar nu al noodzakelijk blijkbaar.
Het was niet mijn idee hoor, geen idee of Vlem er zelf wel van weet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook harstikke handig voor eventueel nieuwe kijkers die even de sfeer willen proeven. De Vlem moet zijn chatters op zijn blote knietjes bedanken omdat ze het zo goed met hem voor hebben.
LoL, Johan is nog niet eens begonnen, en jij weet al hoe hij gaat reageren..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Johan dat het zo moet. Dat je gewoon niets met een chat kunt beginnen zonder dat hetzelfde groepje verveelde ruziezoekers er neerstrijkt.
Nee, ik weet niet hoe hij gaat reageren; ik zeg dat ik het sneu vind. Of vind jij het wel leuk dat er nu al een slot op zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
LoL, Johan is nog niet eens begonnen, en jij weet al hoe hij gaat reageren..Start een Belshow voor zielige mensjes die van die fakehulp zoeken, dan verdien je ook nog wat, maar dit soort reacties geeft alleen maar aan dat je geen haar beter bent, rellertje...
Hmm, je hebt zelf geen geldig account om nu mee te kijken naar die kolerezooi daar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe hij gaat reageren; ik zeg dat ik het sneu vind. Of vind jij het wel leuk dat er nu al een slot op zit.
Ik heb geen idee wat mijn inloggegevens waren, en je denkt toch niet echt dat ik naar zo'n mottige chat ga zitten kijken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, je hebt zelf geen geldig account om nu mee te kijken naar die kolerezooi daar?
Phoeheej, maar gelukkig kan je hier nog wel je ei kwijt hé?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn inloggegevens waren, en je denkt toch niet echt dat ik naar zo'n mottige chat ga zitten kijken?
Ach, als (ik zeg: als) Vlemmix echt van start gaat, dan hoop ik dat er een COS komt waar alleen de stream ter sprake komt. Ik ga me wel vermaken hoor maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Phoeheej, maar gelukkig kan je hier nog wel je ei kwijt hé?
Hah, dán pas? Ik dacht dat je al voldoende voorpret had met die kolerelijers op Vlems chat..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, als (ik zeg: als) Vlemmix echt van start gaat, dan hoop ik dat er een COS komt waar alleen de stream ter sprake komt. Ik ga me wel vermaken hoor maak je geen zorgen
Ik zie jou veel meer plezier hebben met je dappere gevecht tegen iedereen die het niet zo'n succes vindtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hah, dán pas? Ik dacht dat je al voldoende voorpret had met die kolerelijers op Vlems chat..maar ja ik ben ook maar een sukkel die net doet alsof die niet beter weet
Ik ben niet de enige zie ik..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie jou veel meer plezier hebben met je dappere gevecht tegen iedereen die het niet zo'n succes vindt
Ik hoop ook voor Johan dat het leuk wordt en al ben ik zelf niet zo'n chat-liefhebber, ben ik toch van mening dat het wel degelijk iets toevoegt. Ik zie alleen niet hoe het "afsluiten" van die chat voor (incidentele) anonieme meelezers ertoe bijdraagt dat er geen excessen ontstaan. Excessen voorkom je volgens mij door goed te modereren en dat doe je met moderators die dat dan ook daadwerkelijk beheersen. De fout in het verleden was volgens mij dat er vooral incompetente halve zolen voor die taak werden ingezet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Johan dat het zo moet. Dat je gewoon niets met een chat kunt beginnen zonder dat hetzelfde groepje verveelde ruziezoekers er neerstrijkt.
Ik vind het inderdaad wel grappig om op je te reageren. Maar nu stop ik hoor, anders houden we niets over voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige zie ik..
Ik ben het met je eens, maar waar vind je mensen die bereid zijn die taak op zich te nemen. En ja, was er destijds niet die Hansie die er een gigantische puinhoop van maakte?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop ook voor Johan dat het leuk wordt en al ben ik zelf niet zo'n chat-liefhebber, ben ik toch van mening dat het wel degelijk iets toevoegt. Ik zie alleen niet hoe het "afsluiten" van die chat voor (incidentele) anonieme meelezers ertoe bijdraagt dat er geen excessen ontstaan. Excessen voorkom je volgens mij door goed te modereren en dat doe je met moderators die dat dan ook daadwerkelijk beheersen. De fout in het verleden was volgens mij dat er vooral incompetente halve zolen voor die taak werden ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |