Ik lees er alleen maar, geen behoefe meer aan die toestanden, om er aan mee te doen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:23 schreef Copycat het volgende:
Of alleen inschakelen als het toegevoegde waarde heeft, zoals bij de tekenshow.
Maar aan de andere kant: liever daar dat gekissebis dan hier.
En? Was het spannend?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik lees er alleen maar, geen behoefe meer aan die toestanden, om er aan mee te doen!
Nou nee meer triest allemaalquote:
Als hij te lang wacht, zit iedereen bij Utopia!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar evengoed behoorlijk druk toch? En de Show moet nota bene nog beginnen...
Jahh, ook wel zonde van de Mol, maar ja die haalt het niet bij Utopia..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als hij te lang wacht, zit iedereen bij Utopia!
Dat is afwachtenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ook wel zonde van de Mol, maar ja die haalt het niet bij Utopia..
Dat kwam alleen maar omdat alles veel te vroeg kwamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn die figuren die de boel overal versjteren. Ze zijn op geen enkele chat meer welkom en dus zien ze op een ongemodereerde chat hun kans schoon.Collectief negeren lijkt me de beste optie.
Ik denk trouwens dat JV binnen de kortste keren gaat terugkomen op zijn besluit om de chat ongemodereerd te laten, want toen ik las dat het hem "niet kan schelen wat er over hem wordt getypt" moest ik erg hard lachen.
ik mag hopen dat er goede moderatie kom...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn die figuren die de boel overal versjteren. Ze zijn op geen enkele chat meer welkom en dus zien ze op een ongemodereerde chat hun kans schoon.Collectief negeren lijkt me de beste optie.
Ik denk trouwens dat JV binnen de kortste keren gaat terugkomen op zijn besluit om de chat ongemodereerd te laten, want toen ik las dat het hem "niet kan schelen wat er over hem wordt getypt" moest ik erg hard lachen.
Zegg, je gaat toch geen ouwe trien worden hé, waar is die Sjek van vroeger gebleven?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik mag hopen dat er goede moderatie kom...
Want dan kunnen we met elkaar tenminste over de stream chatten ipv oude vetes en nieuwe vetes die elders zijn gestart en hier worden uitgevochten![]()
nee hoor zit alleen achter mijn geraniums te wachten tot we beelden krijgen van vlem.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zegg, je gaat toch geen ouwe trien worden hé, waar is die Sjek van vroeger gebleven?
Hang, sta of zitgeraniums?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor zit alleen achter mijn geraniums te wachten tot we beelden krijgen van vlem.
beide mummie .;)quote:
Nou ze zijn in ieder geval minder vals...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, je komt ook nergens meer..maarreh zijn ze een beetje leuk gezelschap die geraniums?
Jahh, ze kunnen ook niet veel hebben, die geraniums een béétje vorst en het is al gebeurd met ze...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ze zijn in ieder geval minder vals...
Niet erg haal ik wel nieuwequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ze kunnen ook niet veel hebben, die geraniums een béétje vorst en het is al gebeurd met ze...
Nahh.. oprotte met die flauwekul nou, een béétje wijf pleurt die kutplanten van de vensterbank..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet erg haal ik wel nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |