Tsja, we krijgen niet altijd wat we willen hé?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Als dat klerezooitje nu gewoon daar blijft ...
Als ik deze maand eens de hoofdprijs in de staatsloterij won...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Als dat klerezooitje nu gewoon daar blijft ...
Dan geen Opa-eetcaps meer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik deze maand eens de hoofdprijs in de staatsloterij won...
Oude liefde roest nietquote:
Ga je ook even bij WIDM zemelen lieverd, daar weten ze ook goed weg met zeiken over een programma dat nog beginnen moet..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk begint het snel en kan er een on topic-COS worden geopend waar dat chatgezemel geen plek kent.
Of misschien gooit Vlemmix wederom de handdoek in de ring, dit keer prematuur. Je weet het nooit met die beste man.
Je houd er stiekem wel van hé een beetje zeiken en mekkeren, ik voel het gewoon..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:21 schreef Copycat het volgende:
Ruziën ze elkaar daar ook via een chat de tent uit om dat vervolgens hier fijntjes te herhalen?
Hou dat gezever gewoon daar. Onder elkaar.
Die moeten blijven, net als Zwarte Piet.!quote:
Bij SV? Ik zou mijn inloggegevens niet eens meer weten. Bygones.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Je houd er stiekem wel van hé een beetje zeiken en mekkeren, ik voel het gewoon..Werkt je account nog daar trouwens?
Ik vind het sneu voor Johan dat het zo moet. Dat je gewoon niets met een chat kunt beginnen zonder dat hetzelfde groepje verveelde ruziezoekers er neerstrijkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
Je bent niet ingelogd dus je mag ook niet meelezen, ik word altijd een beetje moe van die afgeschermde toestandjes
Ook harstikke handig voor eventueel nieuwe kijkers die even de sfeer willen proeven. De Vlem moet zijn chatters op zijn blote knietjes bedanken omdat ze het zo goed met hem voor hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nog niet eens begonnen maar nu al noodzakelijk blijkbaar.
Het was niet mijn idee hoor, geen idee of Vlem er zelf wel van weet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook harstikke handig voor eventueel nieuwe kijkers die even de sfeer willen proeven. De Vlem moet zijn chatters op zijn blote knietjes bedanken omdat ze het zo goed met hem voor hebben.
LoL, Johan is nog niet eens begonnen, en jij weet al hoe hij gaat reageren..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Johan dat het zo moet. Dat je gewoon niets met een chat kunt beginnen zonder dat hetzelfde groepje verveelde ruziezoekers er neerstrijkt.
Nee, ik weet niet hoe hij gaat reageren; ik zeg dat ik het sneu vind. Of vind jij het wel leuk dat er nu al een slot op zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
LoL, Johan is nog niet eens begonnen, en jij weet al hoe hij gaat reageren..Start een Belshow voor zielige mensjes die van die fakehulp zoeken, dan verdien je ook nog wat, maar dit soort reacties geeft alleen maar aan dat je geen haar beter bent, rellertje...
Hmm, je hebt zelf geen geldig account om nu mee te kijken naar die kolerezooi daar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe hij gaat reageren; ik zeg dat ik het sneu vind. Of vind jij het wel leuk dat er nu al een slot op zit.
Ik heb geen idee wat mijn inloggegevens waren, en je denkt toch niet echt dat ik naar zo'n mottige chat ga zitten kijken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, je hebt zelf geen geldig account om nu mee te kijken naar die kolerezooi daar?
Phoeheej, maar gelukkig kan je hier nog wel je ei kwijt hé?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn inloggegevens waren, en je denkt toch niet echt dat ik naar zo'n mottige chat ga zitten kijken?
Ach, als (ik zeg: als) Vlemmix echt van start gaat, dan hoop ik dat er een COS komt waar alleen de stream ter sprake komt. Ik ga me wel vermaken hoor maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Phoeheej, maar gelukkig kan je hier nog wel je ei kwijt hé?
Hah, dán pas? Ik dacht dat je al voldoende voorpret had met die kolerelijers op Vlems chat..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, als (ik zeg: als) Vlemmix echt van start gaat, dan hoop ik dat er een COS komt waar alleen de stream ter sprake komt. Ik ga me wel vermaken hoor maak je geen zorgen
Ik zie jou veel meer plezier hebben met je dappere gevecht tegen iedereen die het niet zo'n succes vindtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hah, dán pas? Ik dacht dat je al voldoende voorpret had met die kolerelijers op Vlems chat..maar ja ik ben ook maar een sukkel die net doet alsof die niet beter weet
Ik ben niet de enige zie ik..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie jou veel meer plezier hebben met je dappere gevecht tegen iedereen die het niet zo'n succes vindt
Ik hoop ook voor Johan dat het leuk wordt en al ben ik zelf niet zo'n chat-liefhebber, ben ik toch van mening dat het wel degelijk iets toevoegt. Ik zie alleen niet hoe het "afsluiten" van die chat voor (incidentele) anonieme meelezers ertoe bijdraagt dat er geen excessen ontstaan. Excessen voorkom je volgens mij door goed te modereren en dat doe je met moderators die dat dan ook daadwerkelijk beheersen. De fout in het verleden was volgens mij dat er vooral incompetente halve zolen voor die taak werden ingezet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Johan dat het zo moet. Dat je gewoon niets met een chat kunt beginnen zonder dat hetzelfde groepje verveelde ruziezoekers er neerstrijkt.
Ik vind het inderdaad wel grappig om op je te reageren. Maar nu stop ik hoor, anders houden we niets over voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige zie ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |