Als sommige ergens niet meer mogen komen gaan ze hun gal elders spugen. Niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan ook aan jou waarom niet op de shout bij jullie dan?
oke dat klopt maar als daar gestart is waarom daar niet uitvechten dan margo? nu zijn er meerdere mensen die nu mee geconfronteerd worden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als sommige ergens niet meer mogen komen gaan ze hun gal elders spugen. Niks nieuws onder de zon.
Ik vecht helemaal niks uit maar laat me ook de les niet lezen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke dat klopt maar als daar gestart is waarom daar niet uitvechten dan margo? nu zijn er meerdere mensen die nu mee geconfronteerd worden.
nou door te reageren doe je er aan mee toch? en dan is het toch beide kanten die dan iets aan het uitvechten zijn actie reactie toch..quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik vecht helemaal niks uit maar laat me ook de les niet lezen.
Dat zeg ik net, uitgebonjourd daar en daar gal gaan spugen, nou niet over mijn rug.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maar nogmaals Margo waarom dan niet waar het gestart is?
Wat ik daar van jou gezien heb, valt me behoorlijk van je tegen. Uitlokken, treiteren, samenspannen, stoken. Ik had je hoger ingeschat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik vecht helemaal niks uit maar laat me ook de les niet lezen.
ja eruit gebonjourd dat snap ik maar dan kon je toch verwachten dat elders iets zou gaan komen. als je iemand eruit gooi ben je toch klaar met die persoon. Misschien dan de wijste zijn degene laten zuigen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, uitgebonjourd daar en daar gal gaan spugen, nou niet over mijn rug.
gm Disana ja zou leuker zijn als we straks gewoon leuk kunnen chatten over de stream zoals vroeger. waren toch wel leuke tijden...quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik daar van jou gezien heb, valt me behoorlijk van je tegen. Uitlokken, treiteren, samenspannen, stoken. Ik had je hoger ingeschat.
Hopelijk vindt jullie club een andere vechtplek voor de stream begint.
Vlemmix moet maar eens even haast maken met z'n stream. Hebben we nog wat kijkplezier voor Utopia begint.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef Copycat het volgende:
Dit lijkt me ook niet bepaald de plek om die vetes verder uit te diepen. Er is hier imo al voldoende verpest.
Ik zal eens een poging doenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja eruit gebonjourd dat snap ik maar dan kon je toch verwachten dat elders iets zou gaan komen. als je iemand eruit gooi ben je toch klaar met die persoon. Misschien dan de wijste zijn degene laten zuigen?
Neee zoals ik al eerder zei beste plaats is waar het gestart is .;)quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef Copycat het volgende:
Dit lijkt me ook niet bepaald de plek om die vetes verder uit te diepen. Er is hier imo al voldoende verpest.
quote:
Als de juiste mensen zich melden kan het best gezellig zijn daar ja..quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsof de mensen daar op de chat komen voor de gezelligheid
Denk dat de gezelligheid ver te zoeken is daarquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsof de mensen daar op de chat komen voor de gezelligheid
Namen en rugnummers, dat weet je toch ....quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de juiste mensen zich melden kan het best gezellig zijn daar ja..
Ik heb rugnummer 7, als je me ziet zwaai effe ja?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, dat weet je toch ....
Das wel gezellig jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb rugnummer 7, als je me ziet zwaai effe ja?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef Copycat het volgende:
Zie jij een vete dan?quote:
De chat is er rechtstreek mee verbonden lijkt me, tis alleen wachten op Johan, maar het staat je weer niet aan lees ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:42 schreef Copycat het volgende:
Ik zie een hoop topicverpestend geëmmer over vetes.
Hou die chat lekker elders.
Spoken, ow ja spookhuisquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:48 schreef Copycat het volgende:
Doe dat. En nee, dat onderhuidse geëmmer over en weer staat me niet aan. Kinderachtig, negatief gedoe. Laat het elders en vervuil dit forum er niet nog meer mee.
Ik was aan het ruziën op de Vlemmix chatquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar bleef je nou? Je zat zeker elders te meh-en, hè?
ik denk wel dat je aparte Vlemmix COS de enige mogelijke oplossing is.quote:
Beetje samen verkneukelen om wat Alsido nu weer in de soep laat lopen. Maar dan moet Vlemmix wel opschieten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
ik denk wel dat je aparte Vlemmix COS de enige mogelijke oplossing is.
De omslagfoto van zijn Facebook spreekt alvast boekdelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje samen verkneukelen om wat Alsido nu weer in de soep laat lopen.
Mag ik daar een linkje van, desnoods in dm?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De omslagfoto van zijn Facebook spreekt alvast boekdelen.
https://www.facebook.com/alsido.vandenboom?fref=tsquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik daar een linkje van, desnoods in dm?
Dank. Die quasi vrolijke, semi intelligente blik voorspelt niet veel goeds.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/alsido.vandenboom?fref=ts
Tis ineens een stuk 'gezelliger' jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
Zo, hebben we iig het dagelijkse belerende gezever over wat er wel en niet mag weer even gehad, sommige zogenaamde "serieuzers" moeten tenslotte óók hun ei kwijt
Ik vond vooral de uitsnede van de omslagfoto vrij typerend, geen hoofden op de foto. Da's echt werk van iemand door wie je graag geholpen wil worden als je wat activiteiten op internet wil ontplooien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Die quasi vrolijke, semi intelligente blik voorspelt niet veel goeds.
In het geval van Alsido heb je gelijk, maar in het algemeen is het een euvel van Facebook dat niet aangeeft hoe het formaat van de foto moet zijn om er fatsoenlijk in te passen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond vooral de uitsnede van de omslagfoto vrij typerend, geen hoofden op de foto. Da's echt werk van iemand door wie je graag geholpen wil worden als je wat activiteiten op internet wil ontplooien.
Hij kan 'm gewoon naar beneden slepen zodat de gezichten in beeld zijn, om de één of andere reden vindt hij kennelijk de vingers belangrijker.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
In het geval van Alsido heb je gelijk, maar in het algemeen is het een euvel van Facebook dat niet aangeeft hoe het formaat van de foto moet zijn om er fatsoenlijk in te passen.
Voor Alsido is het vrij stom om dit niet te weten. Toch zie ik dit bij veel mensen, ik wist het zelf ook niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij kan 'm gewoon naar beneden slepen zodat de gezichten in beeld zijn, om de één of andere reden vindt hij kennelijk de vingers belangrijker.
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achterbaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Disana het volgende:
Wat ik daar van jou gezien heb, valt me behoorlijk van je tegen. Uitlokken, treiteren, samenspannen, stoken. Ik had je hoger ingeschat.
Hopelijk vindt jullie club een andere vechtplek voor de stream begint.
Cc heeft natuurlijk helemaal gelijk. Ach, als die chat niet opknapt, dan maken we gewoon een COS. We kunnen het best gezellig maken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achtrebaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.
Maar wat Cc zegt, het is hier niet de plaats om het uit te vechten.
Zo is het maar net.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:33 schreef Disana het volgende:
Cc heeft natuurlijk helemaal gelijk. Ach, als die chat niet opknapt, dan maken we gewoon een COS. We kunnen het best gezellig maken.
Ow ja, jij ontbrak nog, miste je alquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achterbaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.
Maar wat Cc zegt, het is hier niet de plaats om het uit te vechten.
Ik vind het ondertussen wel jammer dat we geen updates over Utopia krijgen. Ze moeten dat toch een beetje warm houden.quote:
Vind ik ook. Misschien is het weer te mooi, eerst sneeuw.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:35 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ondertussen wel jammer dat we geen updates over Utopia krijgen. Ze moeten dat toch een beetje warm houden.
Niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat realitywereldje is toch een raar wereldje. Ik zie net dat Servio uit Secret Story een zus heeft die aan Big Diet meegedaan heeft. Daar kwam ik achter toen ik zag dat een andere deelnemer van Big Diet een Facebookvriend van Johan Vlemmix is. Eén grote inteeltbende.
Allemaal wanhopig op zoek naar aandacht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat realitywereldje is toch een raar wereldje. Ik zie net dat Servio uit Secret Story een zus heeft die aan Big Diet meegedaan heeft. Daar kwam ik achter toen ik zag dat een andere deelnemer van Big Diet een Facebookvriend van Johan Vlemmix is. Eén grote inteeltbende.
Doe je jezelf nu niet ernstig tekort?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achterbaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.
De wijsheid en oprechtheid van die vrouw ........quote:Maar wat Cc zegt, het is hier niet de plaats om het uit te vechten.
Die puntjesman?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste ban is al gevallen.
Erg knap als je dat voor elkaar krijgt op een chat die in principe niet gemodereerd wordt.
Good riddance overigens in dit geval!
Salutquote:
En inlog eropquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste ban is al gevallen.
Erg knap als je dat voor elkaar krijgt op een chat die in principe niet gemodereerd wordt.
Good riddance overigens in dit geval!
Heej, leuk dus de échte Vlemchatfans moet nu inloggen.. ik ga nieuwsgierig zijn wie er nog komen!quote:
Kunnen ze mooi nie meer mee lezen als ik achterbaks, gemeen ben en treiterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, leuk dus de échte Vlemchatfans moet nu inloggen.. ik ga nieuwsgierig zijn wie er nog komen!
Nog niet eens begonnen maar nu al noodzakelijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
Je bent niet ingelogd dus je mag ook niet meelezen, ik word altijd een beetje moe van die afgeschermde toestandjes
Nou ja, het scheelt hier een hoop gemekker van non-fans over hoe een verschrikkelijk kolerezootje het daar wel niet is.. blijft het lekker voor diegene die het nog wel leuk vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi nie meer mee lezen als ik achterbaks, gemeen ben en treiter
Tsja, we krijgen niet altijd wat we willen hé?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Als dat klerezooitje nu gewoon daar blijft ...
Als ik deze maand eens de hoofdprijs in de staatsloterij won...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Als dat klerezooitje nu gewoon daar blijft ...
Dan geen Opa-eetcaps meer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik deze maand eens de hoofdprijs in de staatsloterij won...
Oude liefde roest nietquote:
Ga je ook even bij WIDM zemelen lieverd, daar weten ze ook goed weg met zeiken over een programma dat nog beginnen moet..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk begint het snel en kan er een on topic-COS worden geopend waar dat chatgezemel geen plek kent.
Of misschien gooit Vlemmix wederom de handdoek in de ring, dit keer prematuur. Je weet het nooit met die beste man.
Je houd er stiekem wel van hé een beetje zeiken en mekkeren, ik voel het gewoon..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:21 schreef Copycat het volgende:
Ruziën ze elkaar daar ook via een chat de tent uit om dat vervolgens hier fijntjes te herhalen?
Hou dat gezever gewoon daar. Onder elkaar.
Die moeten blijven, net als Zwarte Piet.!quote:
Bij SV? Ik zou mijn inloggegevens niet eens meer weten. Bygones.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Je houd er stiekem wel van hé een beetje zeiken en mekkeren, ik voel het gewoon..Werkt je account nog daar trouwens?
Ik vind het sneu voor Johan dat het zo moet. Dat je gewoon niets met een chat kunt beginnen zonder dat hetzelfde groepje verveelde ruziezoekers er neerstrijkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
Je bent niet ingelogd dus je mag ook niet meelezen, ik word altijd een beetje moe van die afgeschermde toestandjes
Ook harstikke handig voor eventueel nieuwe kijkers die even de sfeer willen proeven. De Vlem moet zijn chatters op zijn blote knietjes bedanken omdat ze het zo goed met hem voor hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nog niet eens begonnen maar nu al noodzakelijk blijkbaar.
Het was niet mijn idee hoor, geen idee of Vlem er zelf wel van weet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook harstikke handig voor eventueel nieuwe kijkers die even de sfeer willen proeven. De Vlem moet zijn chatters op zijn blote knietjes bedanken omdat ze het zo goed met hem voor hebben.
LoL, Johan is nog niet eens begonnen, en jij weet al hoe hij gaat reageren..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Johan dat het zo moet. Dat je gewoon niets met een chat kunt beginnen zonder dat hetzelfde groepje verveelde ruziezoekers er neerstrijkt.
Nee, ik weet niet hoe hij gaat reageren; ik zeg dat ik het sneu vind. Of vind jij het wel leuk dat er nu al een slot op zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
LoL, Johan is nog niet eens begonnen, en jij weet al hoe hij gaat reageren..Start een Belshow voor zielige mensjes die van die fakehulp zoeken, dan verdien je ook nog wat, maar dit soort reacties geeft alleen maar aan dat je geen haar beter bent, rellertje...
Hmm, je hebt zelf geen geldig account om nu mee te kijken naar die kolerezooi daar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe hij gaat reageren; ik zeg dat ik het sneu vind. Of vind jij het wel leuk dat er nu al een slot op zit.
Ik heb geen idee wat mijn inloggegevens waren, en je denkt toch niet echt dat ik naar zo'n mottige chat ga zitten kijken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, je hebt zelf geen geldig account om nu mee te kijken naar die kolerezooi daar?
Phoeheej, maar gelukkig kan je hier nog wel je ei kwijt hé?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn inloggegevens waren, en je denkt toch niet echt dat ik naar zo'n mottige chat ga zitten kijken?
Ach, als (ik zeg: als) Vlemmix echt van start gaat, dan hoop ik dat er een COS komt waar alleen de stream ter sprake komt. Ik ga me wel vermaken hoor maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Phoeheej, maar gelukkig kan je hier nog wel je ei kwijt hé?
Hah, dán pas? Ik dacht dat je al voldoende voorpret had met die kolerelijers op Vlems chat..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, als (ik zeg: als) Vlemmix echt van start gaat, dan hoop ik dat er een COS komt waar alleen de stream ter sprake komt. Ik ga me wel vermaken hoor maak je geen zorgen
Ik zie jou veel meer plezier hebben met je dappere gevecht tegen iedereen die het niet zo'n succes vindtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hah, dán pas? Ik dacht dat je al voldoende voorpret had met die kolerelijers op Vlems chat..maar ja ik ben ook maar een sukkel die net doet alsof die niet beter weet
Ik ben niet de enige zie ik..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie jou veel meer plezier hebben met je dappere gevecht tegen iedereen die het niet zo'n succes vindt
Ik hoop ook voor Johan dat het leuk wordt en al ben ik zelf niet zo'n chat-liefhebber, ben ik toch van mening dat het wel degelijk iets toevoegt. Ik zie alleen niet hoe het "afsluiten" van die chat voor (incidentele) anonieme meelezers ertoe bijdraagt dat er geen excessen ontstaan. Excessen voorkom je volgens mij door goed te modereren en dat doe je met moderators die dat dan ook daadwerkelijk beheersen. De fout in het verleden was volgens mij dat er vooral incompetente halve zolen voor die taak werden ingezet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Johan dat het zo moet. Dat je gewoon niets met een chat kunt beginnen zonder dat hetzelfde groepje verveelde ruziezoekers er neerstrijkt.
Ik vind het inderdaad wel grappig om op je te reageren. Maar nu stop ik hoor, anders houden we niets over voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige zie ik..
Ik ben het met je eens, maar waar vind je mensen die bereid zijn die taak op zich te nemen. En ja, was er destijds niet die Hansie die er een gigantische puinhoop van maakte?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop ook voor Johan dat het leuk wordt en al ben ik zelf niet zo'n chat-liefhebber, ben ik toch van mening dat het wel degelijk iets toevoegt. Ik zie alleen niet hoe het "afsluiten" van die chat voor (incidentele) anonieme meelezers ertoe bijdraagt dat er geen excessen ontstaan. Excessen voorkom je volgens mij door goed te modereren en dat doe je met moderators die dat dan ook daadwerkelijk beheersen. De fout in het verleden was volgens mij dat er vooral incompetente halve zolen voor die taak werden ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |