Cc heeft natuurlijk helemaal gelijk. Ach, als die chat niet opknapt, dan maken we gewoon een COS. We kunnen het best gezellig maken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achtrebaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.
Maar wat Cc zegt, het is hier niet de plaats om het uit te vechten.
Zo is het maar net.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:33 schreef Disana het volgende:
Cc heeft natuurlijk helemaal gelijk. Ach, als die chat niet opknapt, dan maken we gewoon een COS. We kunnen het best gezellig maken.
Ow ja, jij ontbrak nog, miste je alquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achterbaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.
Maar wat Cc zegt, het is hier niet de plaats om het uit te vechten.
Ik vind het ondertussen wel jammer dat we geen updates over Utopia krijgen. Ze moeten dat toch een beetje warm houden.quote:
Vind ik ook. Misschien is het weer te mooi, eerst sneeuw.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:35 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ondertussen wel jammer dat we geen updates over Utopia krijgen. Ze moeten dat toch een beetje warm houden.
Niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat realitywereldje is toch een raar wereldje. Ik zie net dat Servio uit Secret Story een zus heeft die aan Big Diet meegedaan heeft. Daar kwam ik achter toen ik zag dat een andere deelnemer van Big Diet een Facebookvriend van Johan Vlemmix is. Eén grote inteeltbende.
Allemaal wanhopig op zoek naar aandacht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat realitywereldje is toch een raar wereldje. Ik zie net dat Servio uit Secret Story een zus heeft die aan Big Diet meegedaan heeft. Daar kwam ik achter toen ik zag dat een andere deelnemer van Big Diet een Facebookvriend van Johan Vlemmix is. Eén grote inteeltbende.
Doe je jezelf nu niet ernstig tekort?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is cum laude afgestudeerd in alles wat je nu noemt. Zelden zo'n triest, achterbaks en gemeen mens gezien op FOK! of op welk forum, chat, shout of whatever dan ook.
De wijsheid en oprechtheid van die vrouw ........quote:Maar wat Cc zegt, het is hier niet de plaats om het uit te vechten.
Die puntjesman?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste ban is al gevallen.
Erg knap als je dat voor elkaar krijgt op een chat die in principe niet gemodereerd wordt.
Good riddance overigens in dit geval!
Salutquote:
En inlog eropquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste ban is al gevallen.
Erg knap als je dat voor elkaar krijgt op een chat die in principe niet gemodereerd wordt.
Good riddance overigens in dit geval!
Heej, leuk dus de échte Vlemchatfans moet nu inloggen.. ik ga nieuwsgierig zijn wie er nog komen!quote:
Kunnen ze mooi nie meer mee lezen als ik achterbaks, gemeen ben en treiterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, leuk dus de échte Vlemchatfans moet nu inloggen.. ik ga nieuwsgierig zijn wie er nog komen!
Nog niet eens begonnen maar nu al noodzakelijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
Je bent niet ingelogd dus je mag ook niet meelezen, ik word altijd een beetje moe van die afgeschermde toestandjes
Nou ja, het scheelt hier een hoop gemekker van non-fans over hoe een verschrikkelijk kolerezootje het daar wel niet is.. blijft het lekker voor diegene die het nog wel leuk vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi nie meer mee lezen als ik achterbaks, gemeen ben en treiter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |