Die puntjesman?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste ban is al gevallen.
Erg knap als je dat voor elkaar krijgt op een chat die in principe niet gemodereerd wordt.
Good riddance overigens in dit geval!
Salutquote:
En inlog eropquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
De eerste ban is al gevallen.
Erg knap als je dat voor elkaar krijgt op een chat die in principe niet gemodereerd wordt.
Good riddance overigens in dit geval!
Heej, leuk dus de échte Vlemchatfans moet nu inloggen.. ik ga nieuwsgierig zijn wie er nog komen!quote:
Kunnen ze mooi nie meer mee lezen als ik achterbaks, gemeen ben en treiterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, leuk dus de échte Vlemchatfans moet nu inloggen.. ik ga nieuwsgierig zijn wie er nog komen!
Nog niet eens begonnen maar nu al noodzakelijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
Je bent niet ingelogd dus je mag ook niet meelezen, ik word altijd een beetje moe van die afgeschermde toestandjes
Nou ja, het scheelt hier een hoop gemekker van non-fans over hoe een verschrikkelijk kolerezootje het daar wel niet is.. blijft het lekker voor diegene die het nog wel leuk vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi nie meer mee lezen als ik achterbaks, gemeen ben en treiter
Tsja, we krijgen niet altijd wat we willen hé?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Als dat klerezooitje nu gewoon daar blijft ...
Als ik deze maand eens de hoofdprijs in de staatsloterij won...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Als dat klerezooitje nu gewoon daar blijft ...
Dan geen Opa-eetcaps meer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik deze maand eens de hoofdprijs in de staatsloterij won...
Oude liefde roest nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |